Film `Ovaj neugodan trenutak`: recenzije, opis, recenzije, glumci i uloge

U povijesti kina nalaze se tri filma pod nazivom "Ovaj neugodan trenutak". Unatoč činjenici da oni dijele istu politiku žanra, recenzije dramatično variraju. Prva je 1977. slika francuskog producenta i redatelja Claude Berry,

drugi je moderni remake godine 2015 od strane sina producenta Tom Langmanna, a treći od Roma iz 2014., u režiji debitanta, scenarista Tom Gormikansa. Svaki film je prilično iskren, svaki ima komične i tragične motive.ovog neugodnog trenutka

Claude Berryjeva francuska tragikomedija

Sedamdesetih godina Francuski komedije, ušao u sovjetski najam, prošao najtežu cenzuru. Stoga su pojedini radovi poznatog francuskog redatelja i producenta Claude Berri, dobro poznate domaće publike za komedije „Dobrodošli u štapići!” I „Asterix i Obelix”, ulaz u zaslonima sovjetske kinematografije je naređeno. Stoga je njegov film iz 1977. godine "Ovaj neugodan trenutak" (recenzije međunarodnih filmskih kritičara ne naziva naročito "zabrinutim") malo poznatim domaćim filmskim kreatorima. Uostalom, slika s drugačijim imenom, "Minute mentalna zamagljenost", prilično je iskrena. Glavna tema filma je bio zloglasni „muški panika” uzrokovane seksualne revolucije društvenih promjena koje transformira predstavnike jake polovice čovječanstva od majstora života u robove koji su ovisni o hirovima žena. Recenzije i recenzije filma "Ovaj neugodan trenutak" 70-ih godina bili su bijesni i uglavnom negativni jer su napisali uglavnom muški filmski kritičari.ovaj nespretni moment recenzije o filmu

Izvrsno remake

Pokušaj da se Thomas Langmann Berry sina, također producent, dobitnik „Oscara” za „zabavljača”, da podsjeti svijet jednog od najprovokativnijih oca trake oko pristupa najma prilagođene remake trakom. Objavljen u 2015 "Ovaj neugodan trenutak" opis i recenzije bili su slični izvornom. Redatelj Jean-Francois Richet okrenuo provokativna i otvorena, ali da razmisljati o tragikomedija o iznenadnim nastupom starijih odnos s mladom junaku (gotovo odrasle) kćeri njegovog najboljeg prijatelja. Remake redatelj Jean-Francois Richet, koji je pucao prvi i jedini kaznenih filmova ( „Napad na Precinct 13”), radila je u kreativnom savez s piscem Lisa Lisa Azuelos, što se smatra profesionalni u kategoriji mladih. Djevojka je već autor poznatog francuskog romantičnog filma "LOL" i stavila remake istog filma pod nazivom "Ljeto". Razredu. Ljubav. " Projekt "Ovaj nespretni trenutak" pregledava film kao značajan korak u karijeri scenarista i redatelja remakea.recenzije i recenzije filma ovog neugodnog trenutka

Korzijski Antoine (Francois Cluse) koji više ne živi na svom rodnom otoku, jednom odluči vratiti se svojoj rodnoj zemlji i pokazati svojoj 17-godišnjoj kćeri Luni (Lola Le Lann) Votchinu. Zajedno s njima najbolji prijatelj Antoine Laurenta poslan je na Korziku (Vincent Cassel) i njegovu kćer, 18-godišnju Marie (Alice Issass). Nakon što je predstavio prije izbora - da se dosadno kod kuće ili da izađu na noćne diskoteke i zabave na plaži, djevojke preferiraju zadnje i odlučno prilagođene poslove pretraživanja muškarčeve tvrtke. Marie je u potrazi za društvom vršnjaka, ali mjesec počinje dobro pogledati i zainteresirati se za Laurenta. Jednom, dok su pod utjecajem vrućih napitaka, idu za noćenje, što zbog arogantnog koketiranja mlade ljepote završava u seksu na plaži. Ujutro, zaljuljen Mjesec luta srećom, obeshrabreni da Laurent opekne sramota, bojeći se Antoineina pravedna gnjeva koja skriva lovačku sačmaricu. Ovaj trenutak filma "Ovaj neugodan trenutak" (Francuska) recenzije nazivaju se najizazovnijim i gorućim.ovaj neugodan trenutak Francuske recenzije

Moralna dilema

Kao rezultat zajedničkog rada Azuelosa i Richeta, remake "Ovaj neugodan trenutak" prilagođen kaotičnoj modernosti ispostavilo se, recenzije su odmah pozvali njegova znatiželjna tragična-komična slika. Vrijednost filma nije da je stvarno zadivljujuće i dovoljno zabavlja gledatelja, ali da se pitanja koja postavljaju kreatori gledatelja nakon dugo gledanja ne mogu izvući iz glave. Glavna moralna dilema slike jest jesu li mladi ljudi toliko ustrajno nametnuti odraslom čovjeku i da li je osoba koja je viši učenik očeva sposobna ići s njom. Uostalom, gledatelj instinktivno osjeća da nešto i nekako nije tako. Koji moralni standardi vrednuju djela heroja? Uostalom, u našoj ludoj dobi izvjesnosti i jasno kategoriziranog ne nalazimo. Što je bolje: izgledati, osjećati ili vjerovati mišljenju stručnjaka, postavljati ponudu za recenzije i recenzije? Film "Ovaj neugodan trenutak" učinit će svima razmišljanje.

Drama ili komedija?

Slika "Ovaj neugodan trenutak" neprestano balansira između komedije i drame. Smiješne prizore i šale na slici dosta, ne izazivaju napade homeričnog smijeha, često samo osmijeh. Stupanj drame također ne ide na ljestvicu jer se scene u kojima strasti moraju kuhati i eksplodirati ublažuju stripske pristranosti. U ovom slučaju, valja napomenuti da je erotika u kinu relativno mala, ona je prisutna samo zbog radnje. I dok su se iskrene epizode pokazale zavodljive i lijepe.ovaj neugodan trenutak opis i recenzije

Glumačko lijevanje

Analizirajući film "Ovaj neugodan trenutak", recenzije označavaju briljantan odljev filma. Za glumčevu igru ​​i stvarno ne šaran. Clusoe i Cassel su pravi profesionalci, Lola Le Lann nadoknađuje neke od njezinih prigušivača s luksuznom figurom. Ali osjećaji prenose mnogo vjerodostojnije nego glavni lik izvornika. Kassel, naravno, izgleda pristojno, puno bolje i sportier nego glavni lik izvornog filma Berry. Ako uspoređujemo likove dviju slika, prednosti će biti na strani modernog filma. Izvornik je više poput farckične usporedbe, ne pretvarajući se da je istina. Nova priča nas vjeruje u ono što se događa, pogotovo ako to gledamo s muškim očima.i recenzije i recenzije filma ovog neugodnog trenutka

Romy redateljski debitant

„To neugodan trenutak” (2014) - je ROMKA debitant redateljski Gormikena Tome, koji sudjeluju u ovom projektu je djelovao kao jedan od proizvođača ciničan komediji „Film 43”. Kino se odlikuje ekspresivnom slikom, živahnim zabavnim dijalozima i idealno odabranom zvučnom zapisom. Opis filma „that awkward moment” (SAD) je priča o tri najbolja prijatelja koji dijele poremećaj u svojim osobnim životima, tako da oni grade od kaljenog cinik, ali za razmetljiv cinizmom skrivena požuda romantike.opis za ovaj neugodan film

Glavni lik Jason (Zac Efron) uživa sve prednosti bachelorhood, njegov prijatelj Daniel (Miles Teller) pokušava ga oponašati u sve stvari i držati korak dalje. Treći njihov prijatelj Mike (Michael B. Jordan) u braku, ali u trenutku kada je njegova supruga zatražila razvod, prijatelji vide kao znak odozgo, i početi zapaliti u klubovima imaju tri. Trojstvo se svečano obećava jedni drugima da ne započinju vezu. Ali sudbina ima posve drugačije planove za njih. Sva tri izvođača glavnih uloga šarmantni su i prirodni, savršeno se nadopunjuju.

rezultat

Zaplet filma uvjetovan je i stvoren, ali kao rezultat toga, Tom Gormikan primio je energičnu i živopisnu romantičnu komediju, stvorenu kao da su klasični obrasci žanra. Predvidljiva i banalna, ona ima stari moral kao svijet - svatko mora odrasti i naučiti odgovornost. I s njom se slika pokazala lijepom i ugodnom, daljinski nalik djelima Kevin Smith, na primjer, "U potrazi za Amyjem". Naravno, Gormiken nije dosegao razinu majstora, ali je adekvatno pratio ravnotežu između modernog egzistencijalizma, romantike i humora. Njegovo stvaranje nema inovativnih profinjenosti, ne iznenađuje, a ponekad se i smiruje i zaustavlja. Ovo nije najizvornija zabava, ali pod odgovarajućim raspoloženjem će ići što je više moguće.