TV serije "To se događa bolje": recenzije, priča, glumci i uloge

Postoji mišljenje da filmovi naslov bi trebao biti u izravnoj vezi sa sadržajem slike, osim za filmsku avangarde. Uglavnom naziv definira osnovnu ideju filma, postaje referentna točka za sve što se događa na ekranu. Ali ponekad se ime ne može dešifrirati, čak i nakon gledanja filma do kraja. U takvim slučajevima, postoji osjećaj zbunjenosti. Srećom, epizoda „Nikad bolje” (ocjena ne laže) proizvedene u Rusiji u 2015. godini, a melodramatično komedija SAD 1997. godine s istim imenom je ugodno iznimka. Međutim, moderna istoimeni TV serija Južna Koreja je proizvodnja također ima bliske veze s imenom svoje glavne ideje i teme.TV serija nije dobra recenzija

Domaće melodramatske serije iz Jevreja Semenova

Serija „Ne može biti bolje”, proglašen je najboljim novim recenzija televizije, sniman na kultnih mjesta u St. Petersburgu. Direktor nacionalne sapunice namjerno snimio važne scene na Nevsky Prospekt, Promenade des Anglais, Palace Square i Petra i Pavla tvrđave. Pisac Anastasia Gasimov je uložila mnogo truda, a publika je bila u stanju cijeniti kvalitetan film, napravljen u inozemstvo pokazuje featuring ne upoznati, ali talentirani glumci: Marina Konyashkin, Dmitrij Ševčenko, Artem Osipova, Irina Pegovu i drugima. Kritičari filma jednoglasno zovu Irinu Pegovu ukrašavanje serije, a nagrađeni odgovori primili su i izvođač vodeće uloge Marina Konyashkin. Zapaženi filmski redatelji i Ilya Matyushin u ulozi Tishke. Sviđali su stručnjake i sliku koju je stvorila glumica Christina Kuzmina. Između ostalog, pohvalili su i vizualnu komponentu i elegantnu, nezaboravnu soundtrack projekta.bolje je imati niz glumaca

"Bolje se ne događa" - seriju, čiji su se glumci nastojali prenijeti gledatelju moralu koju je postavio voditelj projekta. Glavni lik Viktorije Chernove (Marina Konyashkina) ne lišeni sudbine. Ona ima sve - primjer obitelj (muž i sin), bogat i lijep dom, koji je pružao bezbrižan život. Međutim, sve vidljivo blagostanje urušava u vrijeme kad njezin muž napusti drugu ženu, ili bolje protjeruje svoju ženu i sin i vodi novu ljubavnicu. Victoria s djetetom privremeno nalazi utočište u sestri njezina sina. Da bi se osiguralo njihovo postojanje, razmažena ljepota preuzima posao u supermarketu. I uskoro, na svoje veliko iznenađenje, tamo stvara karijeru. Dakle, nakon što prolazi kroz poteškoće i teškoće, uči cijenu novca, ljubavi i neprilike. Unatoč činjenici da je seriju "Nema boljeg" kritike kritičara nazvan još jedan kinoskazkoj, gledateljski projekt Semenov se zaljubio.helen lov

Izrađen u Koreji

Južnokorejski redatelj Kim Hyun Sok predstavio je publiku publike seriju "To se ne događa bolje". Recenzije ga nazivaju autobiografskim. Činjenica je da je krajem 20. stoljeća u Koreji bila popularna glazbena dvorana Crsquo-est Si Bon. Tamo su mnogi od najpopularnijih izvođača započeli svoju kreativnu karijeru. Nijedna iznimka, a skupina Twin Folio, koja je dva desetljeća, počevši od 60-ih i 80-ih godina, stvorila glazbene kompozicije u stilu naroda. "To se ne događa bolje" - seriju čiji se glumci pretvorili u popularne narodne pjevače. Govori o tome kako je sve počelo, glazbenici upoznao i zašto ste se odlučili da se formira grupa, glumci Kim Yong Sok Kim Hee Oh, Jung Woo, Jeong Hyun Song i Han Hyo-Joo.helen hant [2],

Briljantna američka melodramatska komedija

Film „nije bolje” u 1997 - je, na prvi pogled, obična povijest, koja je, zahvaljujući dobro scripted Mark Andrews, profesionalni redateljske James L. Brooks i sjajnom baci pretvorila u pravi remek-djelo. Može se sigurno preporučiti za gledanje.

Jack Nicholson

U srcu priče je nenadmašan Jack Nicholson, glumac koji, prema mnogim vodećim filmskim kritičarima, može privući gotovo svaki prosječni film na pravu razinu. U „Nikad bolje”, stvorio je višestruki, iznenađujuće zanimljiv lik s kompleksnom karakteru, što je dovelo do glumca apsolutno zaslužena treći Oscar. Glavni lik je Melvin Yudelle ima sve - fobija, navike strip, oštre citati, jednu dramu, komunicira samo s susjedov pas. Usput, pas koji je zvao Verdell, zauzvrat je igrao šest pasa Bruxellonskog griffona. Nicholson glumačkog talenta ne prestaje iznenaditi, tuče svoju ključnu upečatljiv karizmu, njegov lik, to ne smeta - pozitivna ili negativna, uvijek izaziva gledatelja simpatije. Par Jacka u ovoj melodrami Helen Hunt, a duo ispostavilo izvrsne glumce.Greg Kinner

Glavni ženski lik filma

Gledatelj će sigurno osjetiti suosjećanje s konobaricom Carol Connelly. Helen Hunt izvodila je ulogu ljubavne majke, naviknute na strahu od svega na svijetu, ali umorno umorne od praznine u svom osobnom životu. Njezina junakinja nije spremna prihvatiti trikove sudbine. Zato žena ne želi uobičajenom životu dopustiti epileptički i prilično ekscentrični pisac. Čini se da dva središnja lika igraju mačku i miša. Ali na kraju su se dvije usamljene duše još uvijek našle jedna drugu.

Treći nije suvišan

Da biste razumjeli protagoniste jedni od drugih i konačno shvatili sebe i njihove osjećaje pomogli lik koji je utjelovio na zaslonu Greg Kinner. Njegov junak - sentimentalni umjetnik netradicionalne orijentacije Simon, u jednom trenutku izgubi gotovo sve, život se doslovno naglo sruši. Ali on i njegov pas postali su katalizator u vezivanju i razvoju odnosa heroja Hunt i Nicholsona. Osim tri glavna lika, to je sasvim svijetle i šarene okrenuo majka Carol (Shirley Knight), prijatelj Simon Frank (kocka Gooding) i Vincent (Skeet Ulrich).Skete Ulrich

rezime

Uz dobro odabrane glumce, pismeni smjer i dobro prilagođeni scenarij, film karakterizira ugodan humor. U toj sjajnoj melodramatičnoj komediji vrlo je zadovoljan prisutnošću iznimno tanke i ironične, ponekad jedva primjetne humora. Svi šale su prilično prikladne i oštre. Ova se slika mora gledati.