Ruska TV serija "Ne događa se bolje". Recenzije filma

U našem nacionalnom filmske industrije u posljednje vrijeme ima puno sličnih melodramatičan sapunice, kao što su moderne povijesti jakih neovisnih žena, u stanju nositi se sa svim samo poteškoća. Slikana dvanaestorica s malo iskrivljenom zapletom, međutim, ne uzrokuje izravno povezivanje. Unatoč činjenici da serija nije vrlo originalna, nešto još uvijek obuhvaća većinu gledatelja. Možda neka vrsta intrige i drame ili njezina jednostavnost, lakoća i dobra djelovanja. Iako je mišljenje gledatelja o priči sliku „Nikad bolje”, mišljenja o filmu općenito i umjetnika u određenom igre je prilično kontradiktorna. Svatko može izvući svoje zaključke tek nakon gledanja serije.

Kratak opis zemljišta

Glavna junakinja serije „Ne može biti bolje” - šarmantna žena po imenu Victoria Chernova, koji živi udoban život, bez osjećaja bilo kakve potrebe. Čini se da je ono što se može sanjati, ako imate bogat muž, pametna kuća, prekrasan dijete i uspješnu djevojku. Ali junakinja nisu shvatili da je u jednom trenutku sve će to završiti, a ona će morati početi potpuno novi neobično za njezinu životu. Jednog dana njezin ljubljeni muž Igor će reći neočekivanu vijest za nju - ostavlja za drugom. To se događa u mnogim ruskim melodrame, a ne iznimka „Ne može biti bolje”, recenzije filma je primijetiti. Vika mora napustiti kuću sa svojim sinom u naručju i malim kovčegom, gdje je bila sretna. Jedino mjesto na koje je mogla ići bila je djetetov stan djeteta. Zaštila je junakinju, ali morat će zaraditi za život. Vika se dogovara da radi u jednom od supermarketa, a uskoro će biti u mogućnosti napraviti karijeru tamo. No, kao i Victoria puno pletiva i skreće života, tijekom kojih je bilo mnogo promisliti, pa čak i zaljubiti opet. Ovdje je sažetak serije "To je bolje ne događa".

Kako će film završiti?

Mišljenja gledatelja, ali uglavnom ostavljaju povratne informacije, podijeljene. Neki negativno govore o seriji, zovu ga još jedan sapun, predvidljiva i nekomplicirana. Drugi naći u ovom strip-melodramatično sliku nekog lakoće, koji pomaže da se jednostavno opustiti dok gledate, niti o ozbiljnim bez razmišljanja ništa. Doista, to je čisto ženski film koji govori o jakim ženama u nevolji, a koje, na kraju, sreća će osmijeh. Pa što je zapravo serija "Ne može biti bolje"? Recenzije filma neće dati jasan nedvosmisleni odgovor na ovo pitanje. Riješite svaki od njih neovisno.

Malo o glumcima koji su igrali u seriji

U filmu "To je bolje", gledatelji će vidjeti poznate, popularne i omiljene glumce. To je njihova igra koju publika voli. A oni koji su odigrali prateće uloge, neki gledatelji ne preferiraju, govoreći o njihovoj nespretnoj igri, previše primitivni i lažirani. I. Pegova je stvarno na vrhu u TV seriji "It`s Better Does not Happen".

Serija

Recenzije filma naglašavaju svoju živopisnu igru, s velikim smislom za humor i hrabrost. Svatko bez iznimke voli svoju novu sliku ovdje. Zadovoljava gledatelja Mikhail Trukhin, kao i Marina Konyashkina, koji je igrao glavni lik. Uz određene zahtjeve pristupaju se pojedinačni gledatelji Dmitrij Ševčenko u ovoj seriji, vjerujući da on ovdje igra, malo lijeno, kao da je malo platio. No, općenito, cast je lijep, što također privlači gledatelje da vide tu sliku.

Na finalu serije "Ne može biti bolje"

Recenzije o filmu, o kojemu govorimo o njegovu završetku, govore o nekoj nejasnoći. Svi su čekali, da će konačno, u posljednjoj dvanaestoj seriji, biti postavljene sve točke iznad "i" i doći će do sretnog zaključka. No, svi su bili iznenađeni krajem filma "Ne događa se bolje". Povratne informacije od ljudi naglašavaju činjenica da je moguće nastaviti sliku ili su autori računali na beskrajnu nagađanja o završetku samih gledatelja. S kim će ostati Vika, tko će odabrati, jer je primila dva prijedloga za ženidbu. Svatko može odabrati opciju koja mu se najviše sviđa.