`Glas `, sezona 4: recenzije žirija. Novi žiri showa `Voice`, sezona 4: recenzije

"Glas" show je novi hit na domaćoj televiziji. Za razliku od svih ostalih glazbenih programa tekućih i prošlih sezona, emisija čvrsto i pouzdano drži vodstvo u utrci za pozornost publike. Koji je razlog za javni interes? A što možemo očekivati ​​od žirija nove sezone?

Malo o povijesti

"Glas" je ruska TV verzija popularne emisije u Europi Glas, prava na koja su uspješno prodana u više od pedeset zemalja.

glasa 4 sezone recenzije žirija

Ipak, domaći verzija je malo drugačija: gledatelji su primijetili da je naš žiri, čak i na „slijepo” natjecanje ima za cilj pogoditi izgled pjevačice, pa ispada nije najnepristranijima procjena vokalnog talenta. Ali razlike u izvornom formatu su neizbježne: imamo drugu vrstu, druge glazbenike, druge mentore i drugo mišljenje o "pravom" umjetniku.

Format TV emisije

Na domaćoj televiziji bilo je mnogo glazbenih programa u formatu "potraga za talentom". Na primjer, "Tvornica zvijezda" bila je popularna. Ali vrijeme prolazi, sve se mijenja. Publika, njegovi ukusi i zahtjevi se mijenjaju, a to je i faktor koji treba prilagoditi. TV gledatelji su postali nezainteresirani gledati iste mlade umjetnike koji pjevaju na soundtracku. Dakle, trebalo je pokazati, gdje će naglasak biti posve u potpunosti s druge strane. Ovo objašnjava popularnost projekta "Glas" u našoj zemlji - postoje potpuno različiti sudionici i živi vokali.

Pravila i žirija

Kao iu izvornoj televizijskoj emisiji, glavni kriterij ocjenjivanja natjecatelja je glas. Živa i jaka vokalica omogućuju žiri da ocjenjuje umjetnika i odabere najbolje za prolaz u sljedeću fazu. Svaki mentor je priznat majstor domaće glazbene scene. Njegova je zadaća odabrati sudionike svoje momčadi, oslanjajući se samo na sluh. Nakon faze "slijepih audicija", format prijenosa ide u borbu "za let" između natjecatelja. I od mentora, ovisi o zabavi nastupa i pravilnom izboru brojeva, koji su neophodni za otkrivanje potencijala svakog od odabranih umjetnika. Žiri pažljivo odabire repertoar za sve svoje igrače, prenoseći glazbeno iskustvo tijekom probe. žiri prikazuje glasu 4 sezoneNa emisiji ne postoji cilj da slijepe novu zvijezdu od umjetnika, bit projekta je u timskom radu mentora i odjela, čiji je rezultat ponekad potpuno neočekivani i neslužbeni brojevi. Na castingu "Glasovi" dolazi uglavnom već formirana, ali nepoznata, umjetnika. Stoga je za njih žiri vrlo važan.

Mentori prethodnih sezona

Žiri tima showa "Golos" prošao je promjenu. U početku, kandidati su iskusili i kritiku i odobrenje. Sastav vijeće sudaca Uključene su prve tri sezone Alexander Gradsky, Leonid Agutin, Dima Bilan i pjevačica Pelageya. Ispalo je prilično "živjeti" tim.

Format televizijske emisije odredio je jasnu podjelu mentora u glazbenim žanrovima. Dakle, sudionici koji su imali dojam žirija imali su pravo izabrati učitelja koji ih najviše impresionira. Sva četiri mentora brzo su osvojili ljubav gledatelja svojim nepristranost, profesionalnost i iskrenu želju za otkrivanjem novih talenata. Publika je nestrpljivo očekivala nova izdanja i zabrinuta za natjecatelje kojima su se svidjeli. Emisija je pouzdano preuzela vodeću poziciju u rejtingu mreže televizijskih mreža, a broj onih koji su željeli sudjelovati u senzacionalnom projektu rastao je eksponencijalno.

novi žiri glasuje 4 sezone

Prijenos iskustva majstora

Emisija "Glas" odmah se prepoznala po svojoj atmosferi. U pozadini drugih vokalnih programa, on je bio izdvojen upravo po stavu članova žirija u njegovim odjelima. Sudjelovanje u svakoj sobi, pravi osjećaji, poštovanje sudionika - ove osobine cijenjene su od strane publike i mentora. "Glas" nije postao još jedan "show-off", umjesto toga postojala je profesionalna i odrasla osoba. Kandidati za žiri projekta odabrani su ne manje pažljivo nego sudionici. Prednost je bila ne popularnost i promicanje umjetnika, nego pravi talent, autoritet i zasluge u glazbenom području. Stoga, profesionalnost prethodnih mentora nije trebala biti dvojba. Publika je svima voljela ili ih ne bi voljela, ali u jednom mišljenju publika je uvijek bila konvergentna - svaki od njih je otišao dug put, ima bogato iskustvo, može puno podučavati natjecateljima. A posebna podjela članova žirija u glazbene žanrove je potvrda: projekt je okupio prave majstore ruske pozornice, potpuno realizirane u svom području. Ali to je bilo prije.

Intriga četvrte sezone

Nakon završetka trećeg "Glas", gledatelji su nestrpljivo čekali novu sezonu. I mnogi su postavili teško pitanje: hoće li prošli mentori ostati? Čini se da je žiri projekta već u potpunosti formiran i nije podložan promjenama, ali su glasine o promjenama. Televizijski gledatelji počeli su se pitati tko će biti zamijenjen, a što je najvažnije od koga i onda Upravljanje prvim kanalima službeno je najavio promjenu žirija popularnog projekta, ali je odbio otkriti imena novih heroja. Razlozi takvih mjera pozvani vrlo različite, ali rezultat je ostao isti: u novoj sezoni gledatelji nisu vidjeli omiljeni Dima Bilan, Pelageja i Leonid Agutin.

Novi žiri. "Glas", sezona 4

Imena mentora čuvana su do kraja, čak i ankete s kandidacijskim varijantama bile su ponuđene. Bilo je čitavih rasprava o tome tko je dostojan uzeti slobodna mjesta na TV emisiji. Na kraju, sezona je počela premijerno prikazivanjem i predstavljanjem ažuriranog žirija. Na oduševljenje publike i natjecatelja, Aleksandar Boris Gradskij nije išao nigdje. Ostatak skladbe prošao je kardinalnim promjenama: prethodne majstore zamijenio je Polina Gagarina, Grigory Leps i Vasily Vakulenko, poznatije pod pseudonimom Basta.

komentari slušatelja o žiri 4 sezone glasa

Novi učitelji nisu uzrokovali veliko iznenađenje, mnogi su pretpostavili takav ishod. Ali pitanja o tome jesu li članovi žirija nove sezone bili pravedni bili su uvukani. Je li stolac za upućivanje povezan s nečim drugim od profesionalizma? Zašto točno Pauline Gagarin i upravo sada? I čini li format prijenosa Grigory Lepsa u format?

Negativna reakcija je također reakcija

Novi žiri koncerta "The Voice" ... 4. sezona projekta započela je upravo s tim. A ako gledatelji u početku je vijest je pozitivna, sa svakom novom izdanju raste val mržnje i nerazumijevanja. S jedne strane, sva tri kandidata je vrlo jasan, štoviše, Grigorij Leps i Polina Gagarina već imao slično iskustvo u programu „Main Stage” i „želim Meladze”. S druge strane - je li izbor uspješan?

One mogu razumjeti snažne reakcije i gledatelje na žiriranim emisiji „The Voice” - 4 sezona mnogi očekivali uglavnom zbog dobro koordiniran vođa tima i mentor, paziti da ne manje zanimljiv od natjecatelja nije bilo. No, nova sezona nije mogla ispuniti očekivanja gledatelja, projekt grupe na društvenim mrežama su osvojila slušateljima negativne recenzije o 4 godišnja doba žirija. "Glas", međutim, i dalje ostaje na mreži emitiranja u petak, ali koliko dugo?

"Glas", sezona 4. Recenzije žirija

Istodobno, procjene prvog kanala brzo su izgubile tlo. Koji je razlog za to? Je li format showa preživio? Ili se nova žirija osjeća? "Glas", 4. sezona, posebno, uvijek je jedinstveno kombinirao mišljenja publike. No, ako se u početku publika više pažnje posveti sudionicima, u novim izdanjima baraž gnjeva pala je na same mentore i kreatore TV emisije.

Nakon početka novih izdanja, sve više i više razgovora o žiri. "Glas" (4. sezona) postao je jedan od najčešćih rasprava. Bilo je mnogo postova, anketa i negativnih komentara. Gledatelji aktivno izražavaju svoje mišljenje o novom žiriju projekta "Golos": 4. sezona je postala najdjelotvornija u povijesti domaće prilagodbe, ali iz nekog razloga u negativnom svjetlu. žiri glasuje 4 sezone recenzijeAko se podsjetite na prve programe, kritizirao je uglavnom Aleksandar Borisovich Gradsky - mnogi se nisu slagali s njegovim izjavama i procjenama. Sada je obrnuto: bio je gospodar koji je zaslužio većinu odobrenja publike, za razliku od Poline Gagarine i Grigory Lepsa. To su njihovi gledatelji koji su izdvojeni u svojim komentarima. Ukupna slika recenzija žirija - "Glas", 4. sezona bila je neuspjeh. sastava žirija glasa 4 sezone recenzijeOd svih novih nastavnika samo reper Busta kapi iz toka univerzalne kritike, on je prilično rezerviran, ističući inherentne razuman strogost i razboritost, ali to je Vasily Vakulenko uzrokuju najviše problema prije početka sezone. Kao i za Polina Gagarina, slušatelji su bili jednoglasni: ovaj umjetnik ne odlazi do naslova mentora.

novi članovi žirija glasa 4 sezone recenzijeNjezino je ruganje u nesvjestici, želji da kopira Pelageju, u ljubomori i pristranosti. Da, naravno, Polina Gagarina - talentirana pjevačica, koja je sada na vrhuncu svoje karijere i na vrhuncu slave, ali „The Voice” - to nije projekt koji treba. velika javni prigovor Nazvao je Grigory Lepsa, koji je dobio više nego nezamislivih procjena.žiri projekta glas 4 sezoneMnogi su zabilježili svoju nespremnost da se probode u bit onoga što se događa, grubosti i nesposobnosti. Dakle, možemo zaključiti da novi sastav žirija "Golos" (sezona 4), recenzije nisu bili najbolji.

Promjena mentora = promjena formata?

Brzi gubitak ocjene nakon početka nove sezone - loš omen. Vjerojatno je da će vodstvo prvog kanala doći do istog mišljenja i opet čekamo promjene. Možda će ih opet zamijeniti mentori, a možda će samo zatvoriti projekt za neprofitabilnost. Jedno je sigurno: u emisiji "Golos" (sezona 4), recenzije o žiriju igraju važnu ulogu u smanjenju interesa publike. Projekt je, kako je započeo u 2012, doživio značajne promjene. I to nije samo nova lica žirija. Sudionici su također bili znatno slabiji od prethodnih.

U prvim sezonama vidjeli smo ne-profesionalce s jakim, a ponekad i jedinstvenim vokalom. Sada se projekt pretvorio u slijedeća mjesta PR-a. Kako inače objasniti dolazak bivšeg člana „House 2” i voditelj od „Eagle i repova” koji su pozitivno primili su žiri? "Glas" (sezona 4) - definitivno nije bio show koji je bio prije. Ona je započela kao nešto sasvim novo, to se postupno pretvara u transporter sličan „American Idol” nije ispravno pratiti preko kvalitetu „proizvoda”. Je li to kriv za ovaj novi žiri show "Golos" (sezona 4)? Povratne informacije imaju tendenciju pozitivnog odgovora. Možda je to samo da se projekt prilagođava potrebama modernog TV-a i raznolikosti, mijenjajući njezina prvotna načela?

Budućnost obnovljene emisije

Bez sumnje, nova sezona još uvijek popularnog programa neće nestati s rešetke emitiranja u petak. Moći ćemo u cijelosti ispitati borbu preostalih sudionika za požudnu pobjedu. Ali što će se dogoditi sljedeće? Hoće li se show "Golos" (sezona 4), čiji su ocjenjivački sudovi bili tako oštri i negativni, posljednji u svojoj povijesti, ili ćemo to vidjeti u novim izdanjima? Pitanje ostaje otvoreno, pogotovo jer još uvijek nema dostojne alternative takvom promijenjenom formatu. To znači da bez obzira koliko se o ovoj temi raspravlja, sada vodstvo Channel One ne namjerava promijeniti način rada žirija ni na koji način.

„Glas” Sezona 4 (mišljenja gledatelji su vjerojatno da će učiniti nešto) - show je nejasan. Iako, tko zna, možda bijes publike splasne, a studenti se naviknuti na neozbiljan i Polina Gagarina i pristranosti Grigorij Leps i neformatirana Baste kao, na primjer, jednom navikli Alexander Borisovich. A onda, moguće je za novi žirija, „The Voice” (Sezona 4) pregled i više pozitivnih.

U međuvremenu, vrijedi promatrati projekt najvažniju stvar - natjecatelji, koji se već približavaju finalnoj borbi. Bez obzira na format TV emisije, cilj ostaje isti: pronaći snažan i profesionalan glas. Dakle, ukupna slika ostaje ista, na pozornici glavnog glazbenog projekta zemlje ponovno zvuče poznate, lijepe i složene skladbe izvedene uz pratnju live orkestra. Uostalom, ovo je bit showa "The Voice" (sezona 4). Komentari o žiri, mišljenja o promjeni mentora i rasprava o suđenju - sve to opet. Ostaje samo pokušati uživati ​​u talentu natjecatelja, ne obraćajući pažnju na sekundarne teme.

Tko zna, možda je ovo privremeno, au novoj sezoni vodstvo Golosa, slušajući recenzije, zadovoljit će svoje gledatelje s novim gospodarima u sucima, što će biti više popularan kod slušatelja. Iako bez obzira koliko profesionalni mentori popularne emisije, gotovo da nema kandidata koji apsolutno podržavaju čitavu publiku. To znači da čak i najprikladnija i objektivna budućnost žirija može biti na istoj neprivlačnoj svjetlosti kao i sadašnja, jer je reakcija javnosti uvijek nepredvidljiva.