Knjiga `Djevojka na vlaku`: recenzije. Roman Pola Hawkins, napisan u žanru psihološkog trilera

Već petnaest godina britanski novinar je napisao članke za The Times. Međutim, jednog dana, nakon što je spustio glavnu okupaciju, sjela je za pisanje akcijsko-dramatičnog romana. Već je za šest mjeseci u prestižnim književnim ocjenama njezino ime bljesnulo. Rad koji je donio Field Hawkins svjetsku slavu - roman "Djevojka na vlaku". Recenzije na naslovnici knjige napisali su vrlo cijenjeni recenzenti. Među njima je i potpis "kralja užasa". Stephen King je engleskom književniku poslao triler u stilu Hitchcocka.

djevojka na vlakovima recenzije

Žena koja ne voli sunce

Paul Hawkins je autor čiji su zapisi počeli mnogo prije uspona na književni Olimp. Publicizam o ekonomskim temama i lirskim pričama, dizajniranim za žensku publiku, nije donio ni materijalni napredak ni emocionalno zadovoljstvo. Autor svjetskog bestselera u 2015. godini bio je prisiljen stvoriti romantične priče sa sunčanim sretnim završetkom, dok je oblačno lansko krajolik i tajanstvena atmosfera privukla mnogo više.

Jednog lijepog dana, Hawkins je odlučio stvoriti knjigu koja bi bila od samog interesa za sebe. U samo šest mjeseci napisano je "Djevojka na vlaku" - knjiga u kojoj autor nije uspio samo intrigirati čitatelja s uvrnutim parcem, već i podići aktualne društvene probleme. Među njima - alkoholizam i nasilja u obitelji.

Pod Hawkins

Rachel, Anna, Megan

Kako bi književni rad stekao popularnost među čitateljima, mora sadržavati iskrenost, istinitost. Jeste li razmišljali o tome u vrijeme stvaranja njegovog orijentiranog romana Paul Hawkins, to nije poznato. Međutim, kako bi bila iskrena s čitateljem, upotrijebila je priču s tri osobe. Autor prolazi iste događaje s položaja tri potpuno različite žene s psihološkog i socijalnog stajališta: Rachel, Anna, Megan.

Čovjek često ne vidi ono što je u stvarnosti, nego ono što želi vidjeti. Ponekad se ideja o tome što se događa oko sebe nije ništa drugo nego nametnuto mišljenje izvana. Među glavnim heroinama romana nema negativnih i pozitivnih. To su obične žene koje traže sreću. Svaki od njih ide na svoj način.

Psihološki roman

Rachel - pijan alkoholac, iza kojeg je bio neuspješan brak i izdaja voljene osobe. Ona se ne može nositi s njezinim iskustvima u trijeznom stanju i, primjenjujući svakodnevnu uporabu alkohola, pada sve niže.

Anna je ljubavna žena, za koju dijete i obiteljska sreća čine značenje postojanja.

Megan - djevojka s teškom sudbinom, koja ne može živjeti u stvarnom svijetu i biti sretna. Ima ono što Rachel sanja. Ali ona ne treba ono što je Anna.

Priča o svakoj od tih žena su toliko iskreni, čini se da u svaki od katova Hawkins živi. Inače, kako je moguće istodobno prenijeti iskustva ljudi toliko različitog od drugih? No, pravi autor je pisac tada postaje, kada je, ima sposobnost da se pogledati u skrivene kutove ljudske duše, tada pružanje što je vidio čitateljima. Hawkins se suočio s ovim izazovom. Novel "Djevojka na vlaku", koja je postala međunarodna književna senzacija, pravi je dokaz toga.

djevojka na knjizi vlakova

Triler i društvena drama

Zemljići serijskih ubojica oduvijek su bili popularni. Slika nevidljivog progonitelja uzbuđuje i intrigira čitatelja. Međutim, češće se ženama ugrožava u njihovu domu naizgled blisku osobu, što potvrđuje i statistika. Prema njezinim riječima, nasilje je prisutno u svakoj četvrtoj obitelji. Ovaj društveni problem je jedna od povezanih tema na kojima se gradi roman "Djevojka na vlaku". Recenzije živog klasira Stephena Kinga privukli su pozornost navijača trilera na posao Hawkinsa. Uostalom, izuzetno je iznenađujuće da majstor ovog žanra čuje diveće riječi. "Teško je pronaći ništa uzbudljivije" - ovo je pregled koji je King ostao na naslovnici britanskog bestselera.

Slika protagonista

"Djevojka na vlaku" - knjiga koja se često uspoređuje s popularnim romanom Gillian Flynn "The Disappeared". No, uspjeh "Djevojke na vlaku" uglavnom je rezultat uspješnog izbora glavnog lika. Djevojka u romanu Hawkins nije sjajna ljepota. Rachel je žena koja pati od ovisnosti o alkoholu i dugo je bila u teškim depresijama. Osim toga, ona je nezaposlena.

djevojka na podu vlak hawkins

Svako jutro ide vlakom da ne radi, ali u pastile ... To je u zemlji snova i sjećanja da "djevojka na vlaku" ostaje. Recenzije američkog časopisa Vanity Fair obećavaju obožavatelje "Vanished" da dobiju izvanredan dojam trileru Paul Hawkins. Ali ljubiteljima detektivskog žanra roman će biti nevjerojatno zanimljiv. Pisac, namjerno ili slučajno, u kombinaciji s njezinim herojskim slikama iz klasične Engleski detektiv.

Vlak

Od vremena Agatha Christie, žanr detektiva doživio je značajne promjene. Zločini u književnim djelima postali su različiti. Detektivi su bili i drugi. Otrovanje kemikalijama više nije moguće zbuniti s upalom pluća. Rukopis kriminalca prestao je biti važan dokaz, jer se pisma danas šalju isključivo u elektroničkom obliku. Postignuća tehnologije igraju važnu ulogu u zapletu romana "Djevojka na vlaku". Paul Hawkins, međutim, nije zaboravio na klasični mehanizam detektiva - koji putuju željeznicom. Iz prozora prolaznog vlaka vidjet ćete komad netko drugi otajstva, kojega se kasnije želite razotkriti. I kao putnik brzog vlakova koji možete nenamjerno postati svjedokom zločina.

akcijski roman

Kombinacija žanrova

Unutarnji svijet protagonista, otkriven kroz pripovijest prve osobe, izaziva neobičan interes za čitatelja. Samoj heroini je dostojan suosjećanja. Međutim, u drugim likovima romana, Rachel uzrokuje samo prezir. Asocijalno, ne uvijek adekvatno - ovo je "djevojka na vlaku". Recenzije američkog tjednika Entertainment Weekly, ostavljene na naslovnici romana, kažu: "Romani kombiniraju kinematografski žanr noira i stil izvrsne književnosti".

Knjiga podovi Hawkins neobično utječe ne samo ostrosotsialnye teme, ali pokazuje izvanrednu sposobnost autora da zadrži pozornost čitatelja od prve do zadnje. Neočekivani razvoj događaja, a tamna strana ljudske duše, koja se iznenada našli - umjetničke elemente, prevede u psihološkom oštrim roman.

ocjena knjige

Jess i Jason

Prolazeći svako jutro čudnom kućom, Rachel postaje svjedokom obiteljske skladbe koju je dugo sanjala. S tužnim sjećanjima o izgubljenoj sreći počinje roman "Djevojka na vlaku". Paul Hawkins stvorio je rad u kojem se, uz opasnost i tajnu, razmatraju problemi ženske usamljenosti.

Dosta je vremena prošlo od razvoda, ali Rachel nije samo u mogućnosti da dođe u uvjetima s njegovom usamljenosti i childlessness, ali ispostavilo se da se u nekoj vrsti zatvorenog svijeta, gdje se pod utjecajem alkohola, ona i opet se vraća u prošlosti. Samo treba vjerovati da postoji prava ljubav, zato gleda nepoznate parove iz prozora pored prolaznog vlakova, pa čak i daje ljudima izumljena imena: Jess i Jason. Rachel stvara idealnu sliku u njezinoj mašti. Ti ljudi postaju bliski i dragi prema njoj. A sada nesreća u njihovom domu postaje njezina osobna nesreća.

romana djevojka na vlaku

Britanska knjiga za dva mjeseca vodila je roman Paul Hawkins. Ovakav zapis još jednom potvrđuje interes i potražnju čitatelja diljem svijeta, ne samo u intrigama i uvrnutoj zemlji, već iu složenim, dvosmislenim psihološkim slikama.