Novac `Chok-Chok`: recenzije

Friedrich Gorenstein autor je romana "Chok-Chok". Recenzije o djelu ovog pisca - tema je opsežna. U šezdesetim godinama prošlog stoljeća jedan od Gorensteinova djela izazvao je rezonancu u intelektualnim krugovima. Nije iznenađujuće, jer je ovaj pisac rekao o tome što u sovjetskim vremenima nije bilo uobičajeno reći naglas. Gorensteinov stil pripovijedanja razlikovao se od načina koji je svojstveno svojoj braći u olovku.

chok chok recenzije

"Chok-Chok", koji je predmet ovog članka, uzrokuje odobravanje, bijes, divljenje i druge sukobljene emocije, čak i među modernim čitateljima. A oni, za razliku od šezdesetih, ne iznenađuju nešto nije lako. Dakle, što je ovaj roman?

O autoru

Friedrich Gorenstein rođen je 1932. u Kijevu. Diplomirao je na Rudarskom institutu. Radio je nekoliko godina kao inženjer u Dnepropetrovskom. Potom je diplomirao na tečajevima skripte u Moskvi. Njegov rad bio je cijenjen od strane redatelja kao što su Konchalovsky i Tarkovsky.

Gorenstein je autor skripti za filmove "Solaris", "Slave of Love". "Chok-Chok", pregledan u nastavku, objavljen je početkom osamdesetih godina. Najpoznatija djela ovog autora su: "Pomirenje", "Kuća s kula", "Mjesto". O ovim i ostalim Gorensteinskim knjigama napisali su mnoge kritičke članke. No, književni učenjaci iz nekog razloga nisu obratili pažnju na roman "Chok-Chok".

kratki sadržaj chok chok

rezime

Glavni lik romana je Sergej Sukovaty. Na početku pripovijesti, ima devet godina. Otac Seryozha je ginekolog. Seryozha provodi dosta vremena na ulici. Njegovi prijatelji su tinejdžeri koji ne potiču povjerenje u njegov otac. I zato što Sukovaty viši donosi odluku o upoznavanju svoje potomke kćeri svoje ljubavnice. Ime djevojke je Bela. A s njom Sergej dobiva prvo seksualno iskustvo. Vrijedno je reći nekoliko riječi o naslovu knjige.

Priča o Chok Choku

Recenzije o radu Gorensteina vrlo su nepoželjne. Čitatelji vjeruju da su slike u knjizi nejasne, likovi su slabo izgovoreni. Dakle, Belochka - mlada srca Sergej - u određenom trenutku potpuno nestaje. Nakon što opisuje iskrenu scenu, više se ne pojavljuje u pripovijesti. Njezin stav prema protagonistu ostaje misterij.

Poznato je da je u djetinjstvu Belochke majka pročitala nekoliko knjiga, jer je vjerovala da nisu svi od njih imaju pozitivan utjecaj na razvoj djeteta. Omiljeni proizvod u ovoj obitelji bio je bajka "Chok-Chok". O ovoj knjizi nije tako važno. Ali ono što je važno je da je ime ove priče povezano s Sergeijevim seksualnim iskustvom, što nije uvijek uspješno i vrlo rijetko ima vezu sa svijetom osjećaja i misli.

choc chok knjiga

Kira

Fizička strana u odnosu između muškarca i žene, Sergeja, proučavana je kroz knjige otac-ginekologa. Njegov intimni život privlači i zastrašuje s jednakom snagom. Ponekad je odnos sa ženom odvratan.

"Chok-Chok" - knjiga napisana u filozofskom i erotskom žanru. Autor konstantno privlači paralele između fizioloških procesa i promjena u duhovnom svijetu junaka. Knjiga je puna prirodoslovnih pojedinosti. Vrlo detaljan prikaz Sergejinog poznanstva s Kirom. Ova žena živi u blizini, a među vršnjacima glavnih likova romana poznata je kao osoba koja je u nekom smislu bez problema.

garnizon

Sergej odlazi u medicinsku školu, ali ne uspijeva završiti. Pozvan je na službu. U provincijskom gradu, provede oko dvije godine. Do tog trenutka njegov stav prema ženama postaje svejedniji. Intimni život ne uzbuđuje maštu, ali ga ne odbacuje kao i prije. U garnizonu, neprestano se druži s lokalnim knjižničarskim zaposlenikom. Sergej radi u bolnici, u slobodno vrijeme čita djela velikih filozofa i upozna ovu mladu ženu. Ljubavna veza ne ostavlja nikakve tragove u njegovoj duši. Je li sposoban za dubok osjećaj?

Caroline

Ispada da je sposoban. Po povratku u Moskvu, Sergej ulazi u medicinsku školu, približavajući se jednom od svojih kolege. Alex (ovo je ime novog prijatelja) uvodi ga u svoju obitelj. I jednog dana u kući klase, Sergej upoznaje Karolinu, balerinu iz Češke. Ova žena govori češkim naglaskom. Njezin krivi ruski uzrokuje Sergejske erotske fantazije. Heroj romana počinje baviti baletnim plesačem. Shvaća da je poznavao pravu ljubav.

Napokon, njegov san postaje istinit. Caroline dolazi u njega. Ali nakon dva sata napustila je stan. A tri dana kasnije, Sergej dobiva pismo u kojem djevojka piše da mu se ne sviđa, a njihov susret neće se ponoviti. Sergej pokušava počiniti samoubojstvo.

Na kraju romana, autor kratko opisuje posljednje godine Sergeja. Jojak rada se oženio, ali mu se nije svidjela njegova supruga. Njegov karakter se nije promijenio na bolje. Nakon njegove smrti, njegova supruga nije tugovala. Šest mjeseci nakon sprovoda opet se oženio. Ali prije toga je prolazila kroz dokumente i knjige njezinog preminulog muža. Među njima bila je fotografija mlade Sergeja sjedio pored bucmast djevojka, onaj Bela, koji je toliko voli slušati bajke „Kreda Chalk”.

čokoladno odijelo o kernelu

Rad je napisan na dobrom književnom jeziku. Čitatelji se slažu u ovom mišljenju. Međutim, u većini recenzija ove knjige postoje ogorčenja o velikom broju epitete i metafora koje autor daje muškim i ženskim intimnim dijelovima tijela. Kao što je to rekao jedan od čitatelja, "ideja se prenosi živo, ali s neugodnim mirisom".