Film `Antikrist`: recenzije, glumci, uloge, redatelj

Projekt glavnog provokatora moderne filma Lars von Trier s izražajnim naslovom "Antikrist" jedna je od najkontroverznijih i najkontroverznijih filmskih premijera 2009. godine. Kazeta je predstavljena u Moskvi i Zagrebu Filmski festival u Cannesu.

Nakon toga, film "Antikrist" recenzije su se tuširali u nevjerojatnoj količini. Nespretnost oštre kritike pogodila je tvorca i samog filma. Lars von Trier Zlostavljanje u strukturi filma obilježilo je šokantnim seksualnim i agresivnim epizodama. Zbog toga se film "Antikrist" recenzije naziva arthouse čiste vode - smislene, pretenciozne, s tradicionalnim alatima za autorstvo.filmske antikristske recenzije

Demonstriranje ljudskih situacija

tvorci

Film "Antikrist" kritizira filmske kritičare kao monofilm. Doista, ovo je individualni, samostalni rad. Redatelj je prvobitno planirano da se ukloni film žanr i privukla raditi na scenariju za jedan od najuspješnijih pisaca Danska Anders Thomas Jensen, ali je odustao nakon svojih usluga i ponovo napisao gotovo sve dramatičan osnovi. Osim toga, ona je namijenjena za rješavanje, te u ulozi operatora, ali Trier je morao napustiti tu ideju, jer još uvijek nije oporavio od njegovog boravka u klinici, koji je radi liječenja depresije. Lars snažno drhtanje ruku, pa je operater bio njegov dugogodišnji pratilac Anthony Dod Mantle. Bio je on taj koji je magično uklonio Westfalske šume.baciti

struktura

Film "Antikrist", čiji je sadržaj podijeljen na šest uvjetovanih dijelova ("broj zvijeri"), može se uvjetno podijeliti u prolog, epilog i četiri poglavlja. A stilistika tih srednjih dijelova temeljno se razlikuje od prologa i epiloga. Na početku i kraju slike autorica zanemaruje "živu" kameru i prigušene boje sheme boja. Oni su crno-bijeli (naziv tvrtke umjetnička umjetnost), a iza kulisa tragična zraka iz Handela zvuči, ali nekako umirujuće, a na slici nema drugog glazbenog rasporeda. I svi pokreti su usporeni do granice, doslovno uspijevate brojati do 10 dok kap vode padne na pod. Takav prolog ima film "Antikrist". Komentari kritičara primijetili su da je to klasična ljepota koja omogućuje uspješno izlaganje Čovjeka i Žene (junaci nemaju imena) koji se upuštaju u ljubavne užitke. Slika je toliko lijepa da gledatelj teško sazna u američkom glumcu Willemu Dafoeu, iu ženi - francuskoj glumici Charlotte Gainsbourg.Opis filma Antikrista

glumci

Glumac se sastoji od vodećih glumaca Willem Defoe, Charlotte Gainsbourg i Storm Akech Salstrem. O djelima njihovog glumca može se reći s određenim stupnjem konvencionalnosti. Za izvođače uloga glavnih likova, sudjelovanje u ovom projektu nije bio rizičan korak, u njihovoj filmografiji postoji odgovarajuća pozadina. Willem Defoe glumio je u ulozi Isusa u projektu Martin Scorsese - heretički film "Posljednja iskušenja Krista". Omiljeni roditelji djece - slobodnjaci, Charlotte Gainsbourg, Također ne zaostaje u broju šokantnih filmova. Ali za redatelja von Triera, najvjerojatnije, bilo je potpuno nevažno. Pokušao tijekom lijevanja mnogih majstora pozornice, ali je izabrao one koji su pristali biti poslušan instrument u njegovim drhtavim rukama, a ne postavljati previše pitanja. Igrajte glavnu ulogu žena u filmu i Evu Green, ali glumica nije mogla dopustiti da se potpuno manipuliraju. Na savjet ravnatelja Willem Dafoe i Charlotte Gainsbourg prije početka snimanja izgledala „Mirror” Tarkovskog. A onda su jednostavno povjeravali svoje likove Trieru. Stječe se dojam da je to sa svjetlom ruku njegovih junaka na početku filma je još uvijek predmet besmrtne Stanislavski školi, ali nakon dosta zaboraviti na nju, kao i sve druge škole, a na zakonima logike. Ačinski sastav slikarstva, ako je vrijedan nagrade, uglavnom je za cjelokupni samodopad. I također za sudjelovanje u stvaranju jednog od najsloženijih Trijeva djela.djelo filma Antikrista

Zaplet filma "Antikrist" priča je o bolnom pokušaju psihoterapijskog iscjeljivanja, koji je završio vrlo tragično. Stariji bračni par izgubio je dijete koje je padalo iz prozora ili nakon što je vidio prvi snijeg, ili u vrijeme intimnosti roditelja. Nakon nekog vremenskog razdoblja, glavni lik - muškarac psihoanalitičara - se obvezuje na de facto liječiti produljenu depresiju supruge. Njegov cilj je proučiti strah, o kojem junak kaže junaku. U početku, objekt njezina uzbuđenja je apstraktna šuma koja, kao što se ispostavlja kasnije, povezana je s Rajom Edena. "Antikrist" je film čiji se opis zemljišta nastavlja prigradskim putovanjem glavnih likova. Tu je, u "polju" uvjetima, da su glavni događaji slike su igrali. Kako depresija napreduje, ponašanje glavnog lika postaje potpuno neracionalno, ženu se upravlja agresijom i seksualnom privlačenjem. Ova priča o umjetničkoj kući završava činjenicom da redatelj kao Antikrist pokazuje skupinu žena koje prolaze kroz šumu. Ovo je jedina spomena u priči čije je ime stavljeno u naslov.značenje filma je Antikrist

Vjerska pozadina

Epilog otkriva značenje filma "Antikrist" - vjerska pozadina emocija, koju je autor utjelovio u sofisticiranom kinematografskom obliku. Svi članovi Trierovi psihoterapijske sesije, produbljeni u sebi, kako se očekivalo, suočili su se s kolektivnim nesvjesticama - neka vrsta genetska memorija. Stoga su otkrili prisutnost psiholoških problema, nazvanih egzistencijalni. Skandalozno poznati snimatelj nije oklijevao koristiti seksualno-biblijsku metaforu žustro, kroz njezino razmišljanje o nesavršenosti našega svijeta. Ako gledatelj ne uspije ugoditi upravo tu percepciju, možda će ga razočarati nejasna vizualna serija, koja je zasićena prirodnim detaljima.filmskog antikristskog sadržaja

Spali na kocki!

Trier je skinuo zastrašujući, nepodnošljivo strašni film. Odgovarajući odgovor na primitivni viskozni užas ili ostavljajući emisiju ili živčani smijeh. Slika ne utječe ne samo na organe vida, već i na virus koji utječe na cijelo tijelo. U njoj se sliči moćnom lijeku u ogromnoj dozi ili teškom lijeku. Stoga, mnogi, načelno, civilizirani gledatelji tijekom antikristskog ponašanja ponašaju se kao da posjeduju demoni. Ne bez razloga je Lars von Trier prije toga žudio da spali mnoge ljude, čak i nakon "Dogvil" i "Dancing in the Dark". On, kao enfant terrible, pokušao je dugo vremena liniji „proklinjao tvorac”, te stoga koristi autorovu strategiju povezivanje nepovezane, stvarajući od nekompatibilnih komponenti eksplozivne koktel.filmskog antikristskog sadržaja