Film `Rodin`. Recenzije za ambiciozni projekt Jacquesa Doyona

Francuski Jacques Doyon poznat je kao redatelj, scenarist i bivši supružnik anglo-francuske kultne glumice i pjevačice Jane Birkin. Redatelj je nesumnjivo talentiran, nagrađen je na Berlinskom, Cannesu i Venecijskom filmskom festivalu. No, starica također ima proboj. Njegov posljednji rad karakterizira javnost kao uzoran film. Film "Rodin" (2017) dobio je mnogo negativnih ocjena i ocjene za IMDb: 4.70.

film je općenit

Biopic Auguste Rodin

Vremensko razdoblje filmova "Rodin" kritike koje su kritičari nazvali su previše ambiciozni. Doista, duljina pripovijesti prelazi 119 minuta i pokriva životne događaje jednog izvanrednog kipara nekoliko desetljeća. Stvoritelji su nastojali ravnomjerno raspodijeliti pozornost promatrača između romantičnih poremećaja i umjetničkih istraživanja Rodina.

Priča počinje s 1880, kada je Auguste Rodin (glumac Vincent Lyndon) počinje primati važne naloge. Istodobno, ima romantične osjećaje za budući student Camille Claudel (izvodi Isaiah Izhlen). Djevojka postaje musa stvaratelja, nadahnjujući kipara stvoriti posebno senzualna djela. Istodobno majstor neće voditi Camillu na krunu, jer je u neugodnim odnosima s majkom ilegalnog sina - krojačice Rosa Bere. Kreativna karijera Augustea također nije jednostavna, često ne slijedi rokove za slanje narudžbi ili stvara djela koja šokiraju kupce umjetničkom izvornosti i hrabrosti.

rođen je film 2017. godine

Općenito, kratki opis filma "Rodin" nije u stanju pokriti sve događaje koji su uključeni u pripovijest parcele.

Prednosti i nedostaci

Recenzije filma „Rodin”, objavio je untrained gledatelja, je da su autori jednostavno testirati strpljenje promatrača, provjere za erudicije. Da bi se razumjelo kako se priča razvija, javnost treba imati najmanji znanje od najvećih kipara i njegov način stvaranja radnih mjesta. Unatoč činjenici da je u filmu puno dramatičnih scena, njihova opskrba je previše hladno, uz minimum ključanje strasti. Autori, naravno, reci zanimljivu priču, ali sve na takav način da dok gledate teško je ne zaspati. pripovijest naglo sprječava gledatelja da suosjećaju s likovima kao što se priča ispunjava zagonetke, rješavanje koja izgleda nema vremena da se u akciju. Među prednosti u pregledu filma „Rodin” nazvana je u prednosti, pogotovo Vincent Lindon. Glumac i uvjerljiv kao Rodin-kreator i kao Rodin ljubavnik. Više izvanredan filmski projekt izvođač mogao postati dijamant postaviti u platine. U radu Jacques Doillon, on, poput dijamanta u prašini. Protiv pozadina zadivljujući djeluju vidljivih sve nedostatke vrpcu.

rođen je opis filma

vizualizacija

Prema presudi filmskih stručnjaka u odgovorima na film "Rodin", vizualno rješenje također ne sprema sliku iz neuspjeha. Dok gledate prvih 10-15 minuta vremena u obilju negativnih ocjena i recenzija jednostavno ne vjerujete. Fascinantni dugi planovi, izgrađeni, uzimajući u obzir kretanje kamere, kretanje intraframe, rad kipara, igrati sa svjetlom - sve vas osvaja i čini da poštujete film. Podcrtana minimalistička vizualizacija opravdana je autorovim pristupom. No, to bi trebalo biti u kombinaciji s intrigantnom zapletom, a ne biti privrženost slabom, progibnom scenariju s dugotrajnim dijalozima koja uzrokuju izravnu dosadu.