Serija "Dvostruki život": recenzije filma na 1 kanalu

Redatelj filma Dmitrija Laktionova melodram je ukrajinske produkcije, čija je službena premijera održana u Kazahstanu 2013. godine. Čim je izašla serija "Double Life", recenzije je doslovno pala, kao i od rog.

Kako se ispostavilo, film zaista zaslužuje aktivno raspravu. Jedan od razloga za to je neobična priča. Na prvi pogled izgleda da se banalna situacija s ljubavnim trokutom odvija, ali u stvari najčešće su pogođene najrazličitije sfere ljudskog života.

Parcela televizijske serije

U središtu događaja je bračni par koji sretno žive zajedno 17 godina. Catherine je još uvijek u mladim godinama žrtvovala svoju karijeru, angažirala se u kućanstvu, podizala dijete i očuvala obiteljsko ognjište. U isto vrijeme, njezin suprug Mark naporno radi i zaradi novac kako bi osigurao ugodan život. Međutim, ova sreća zasjenjena je kad je supružnik Catherine iznenada iz života volje sudbine.

Kad su počeli istraživati ​​sve nijanse ovog slučaja, pokazalo se da Mark ima dvije obitelji. I sa svojom drugom suprugom službeno je registrirala odnose, za razliku od građanskog braka s Katyom. Nina, druga supruga Markova, zauzvrat će također žrtvovati rast karijere radi rađanja, ali to se nije dogodilo.

serija dvostrukih životnih pregleda

Na "areni" se pojavljuje Roman - brat pokojnog Marka. Napravi mnogo napora kako bi pomirio bijesne žene. No, svi ti napori ne dovode do pozitivnog rezultata. S druge strane, Nina ga gleda, koji sanja o djeci i planira samo upotrijebiti rimsku za vlastite potrebe. Catherine postupno gradi osobni život: njezin odnos s njezinim sinom postupno postaje normalan, zanimljiv muškarac brine za njom. Osim toga, Katya odluči vratiti se na posao i započeti aktivan rad.

S vremenom glavni likovi filma se oslobađaju od negativnog stava i dođu do zaključka da nema smisla spominjati pritužbe, ali naprotiv, vrijeme je da pustite prošlost i izgradite svoju pozitivnu budućnost.

Ako analizirate parcelu, možete vidjeti da se serija "Double Life" razlikuje od mnogih drugih "sapunica". Komentari samo potvrđuju ovu činjenicu, jer u filmu postoje različite storylines koji otkrivaju ne samo živote glavnih likova, ali i iskustva djece, tinejdžera, stav prema obiteljskim vrijednostima i još mnogo toga.

dvostruke životne recenzije filma

Cast je vrlo pažljivo odabran, tako da će publika zapamtiti seriju "Double Life". Recenzije na raznim internetskim resursima sadrže detaljne informacije o igri koje su umjetnici voljeli ljubitelje ove višeslojne vrpce. Konkretno, likovi njihovih likova dobro su otkrili glavne uloge. Dakle, glumica Ekaterina Volkova igrao Katyu, koji je dobrovoljno postao kućanica. Volkova je pokazao prave emocije, koje može doživjeti žena koja je primila dvostruki udarac sudbine.

Ekaterina Olkina savršeno se nosila s ulogom službene žene Marka Nine, u početku negativnog stava prema Katji. Prema glumici, u filmu nema negativnih ili pozitivnih likova. U svakoj osobi postoje nedostatci i dostojanstva, koji se očituju u različitim stupnjevima ovisno o situaciji.

dvostruki životni pregled

Izjave izvođača

O višeznamenkastom filmu "Double Life" recenzije dostupne su ne samo od publike, već i od samih sudionika. Konkretno, prema mišljenju Valerya Nikolaeva (kojeg glumi Roman - brat glavnog junaka Marka), karakter njegova karaktera vremenom se mijenja. Ako na početku romana postoji drugačija sebičnost i samo-pravednost, onda kasnije sumnja u to i poštuje se normalna ljudska osjećaja. Također se divi i dvosmislenosti njezina lika i Ekaterini Olkina: Nina tijekom događaja revidira svoj stav prema sudbini i okolnim ljudima.

Prema kreatorima filma, u stvarnom životu često se pojavljuju problemi serija "Double Life". Komentari televizijskih gledatelja, zasićeni iskustvima vlastitih priča, potvrđuju ovu činjenicu.

Postupak snimanja

Publika je uvijek zainteresirana za informacije o tome kako snimanje filma se snimaju, a mnogi gledatelji misle o tome što je epizoda "Double Life" ostavio iza sebe. Recenzije o filmu često sadrže ne samo pojavljivanja, ali i relevantna pitanja. Što se tiče zabavnih trenutaka na setu, ovdje postoje poteškoće s krevetskim scenama. Ekaterina Olkina se prvi put morala probati u ovoj situaciji, jer je prije, u drugim filmovima, nikada nije susrela takvo iskustvo. Također, za glumicu je pripremljeno još nekoliko teških zadataka, u izvedbi kojih je malo patila. Na primjer, tijekom razočaranja, njezina junakinja raspršila je tablice u različitim smjerovima u filmu "Double Life". Recenzije, međutim, dotaknu ove svijetle scene i istaknuo da je Olkina pokazala glumačke vještine.

dvostruka životna serija recenzije od 1 kanala

Recenzije serije

Kao stručnjaci iz područja kinematografije, multiserije se s pravom može pripisati neobičnim primjercima obiteljske melodrame. Filmski kritičari posvetili su posebnu pozornost na seriju "Double Life". Recenzije filma tvrde da su mišljenja stručnjaka podijeljena u dva logora. Oni predstavnici filmske industrije, koji su pozitivno percipirali film, smatraju da je sadržaj u punom smislu. Na slici je mjesto za dramatične situacije, humor i obrazovne trenutke u odnosu na djecu. Istovremeno, neki su kritičari vidjeli negativnu stranu činjenice da je snimka filma slična sličnom skandinavskom projektu, od kojeg je skripta otpisana.

Pojavljivanja gledatelja TV-a

Recenzije, mišljenja i dojmovi slike izraženi su i napisani puno, osobito na web stranicama posvećene višesmislenoj melodrami. Mnogi ruski gledatelji željno su čekali pojavljivanje na prvom kanalu projekta "Dvostruki život". Recenzije o filmu nisu dugo čekale i sadrže uglavnom pozitivnu reakciju na seriju. Naravno, ženska polovica stanovništva bila je oduševljena, jer žene vole gledati, naprotiv, sentimentalne priče, umjesto krvavih boraca ili znanstvene fantastike. No, mnogi ljudi govore pozitivno o filmu: voljeli su nedovršenu čestitku čiji završetak nije odmah moguće riješiti, što je još zanimljivije.

serija dvostrukih životnih pregleda o filmu

Nije ostala ravnodušna i starija generacija u projektu "Double Life" (serija). Kanal 1 pregledava gledatelje kao poticaj za hvatanje nastavka, što se očekuje u bliskoj budućnosti.