Film San kao život, glumci, priča i recenzije

Film "Dream Like Life" govori o ženi koja je izgubila sina tijekom poroda. Takav gubitak uvelike je utjecao na psihološko zdravlje propale majke, barem, tako vjeruje njezin suprug. Međutim, glavni uzrok patnje patnje ženstvenosti je san o kojem sanja o osmoj godini. U njemu ona vidi da dijete traži pomoć. Svaki put kad ga zamoli da ga ne napusti, ali san je prekinut, a nakon buđenja Eugene osjeća snažnu nelagodu.

spavati kao životni glumci

Zaplet filma

Heroina traži i pronalaženje znakova koji ju tjeraju da misle da bi njezino dijete moglo biti živ. Dakle, razlog sljedećih meditacija bila je volja koju je Evgenijin otac napustio tijekom trudnoće. Kaže da prenijeti svu imovinu svom unuku. Ovo je polazna točka za napuštanje svega i početak traženja njegova sina. Ali gdje početi kada muž i majka smatraju da je neadekvatna? Pod izgovorom odmora i liječenja protiv pozadine povećanog krvarenja iz nosa, majka ga određuje u klinici. Kao što se ispostavilo, ovo je medicinska ustanova za liječenje osoba s mentalnim oštećenjem. Evgenia je kratko ostala tamo i na prvoj prilici pobjegne.

spavati kao životne preglede

Prošlost ne znači zaboravljena

Povratak na muža i majku junakinje nije riješen, oni samo pogoršavaju njegovu situaciju sa svojim nepovjerenjem i predrasudama. Sudbina ju ponovno smanjuje na Rimljana, to je bivši ljubavnik Eugenije, koji joj pomaže u daljnjoj potrazi za njezinim sinom. Svakim korakom pristupaju istini i shvaćaju da je rođenje djeteta, kao i njegova smrt, prekriveno velikim intrigama. Mnogo je jasno, junaci su povećali nadu u pronalaženju djeteta. Tijekom tijeka događaja, Roman doznaje da je dječak kojem su tako željno tražili kod Eugenije zapravo njegov sin. Serija "A Dream Like A Life", recenzije su prikupljene vrlo raznovrsne. Dio publike smatra da će drama serije biti produljena i nerazumna. Međutim, glavni tok prikaza ne pada, a publika doslovce dotakne konačni dio serije.

film o snu kako život

U višedijeljenom filmu "Dream Like Life", glumci su bili vrlo dobro izabrani. Glavne uloge snimljene su Andrei Frolov i Marina Denisova. Oni su se savršeno navikli na slike svojih junaka. U filmu "Dream as a Life" glumci Andrew i Marina se razlikovali u skladnoj igri, nadopunjujući tragediju sudbine glavnih likova. Mogli su otkriti gledatelju kompletnu sliku parcele i televizijske gledatelje brinuli o svojim likovima.

U filmu "Dream Like Life" glumci Tatyana Lutaeva i Svyatoslav Abramovich odigrali su sekundarne uloge. Tatiana Lutaeva djelovala je kao majka glavnog lika. Bogata i moćna žena, međutim, bila je u toj ulozi da je talentirana glumica mogla biti dobro opremljena. Svyatoslav Astramovich igra ulogu bliske rimske prijateljice. Pokušava pomoći pronaći barem neke informacije o činjenici da je dječak živ.

spavati kao životni glumci

U filmu "A Dream as life" muški glumci su Svyatoslav Astramovich, Oleg Tkachev i Eugene Plutanov. Svaki od njih pokušao je što je moguće realnije da prenese sliku svog junaka, i to dobro. Uloga muža otišla je glumcu Yevgenu Plutalovu, on je poticatelj svih intriga, promijenio svoju ženu iu svemu on traži samo svoju dobit. Oleg Tkachev u nizu obavlja ulogu detektiva. U budućnosti će se potruditi istražiti skrivanje istine o istini rođenja djeteta.