Film `Odmor`. Recenzije komedije 2015

Nova komedija od pisaca strašno gazda `, filmu „odmor”, kritičari su označeni kao inferiorna u pogledu šarmom i originalnim humorom, u mogućnosti da se zabavljaju, ali ne tvrde da kultni status na daljinu. Komedija filma „Praznici” je službeni remake filma u 1983. režirao „Groundhog Day” Harold Ramis na pismu legendarni John Hughes.

recenzije filmskih odmora

Kritičari analiziranje filma „odmor” recenzije obično su ostali bez pripovijedanja procjene John Daley i Jonathan Goldstein samo prilagođen modernom pismu Johna Hughesa. Povijest na kojoj su obje slike istovjetna je. Protagonist - pilot lokalne zrakoplovne Rusty Griswold, mila suprug i otac dva sina, odluči da je njegova obitelj pravo iznenađenje. Umjesto tradicionalno provesti svoj odmor u susjednoj državi u skromnoj kolibi kempingovoy, glavni lik će uzeti obitelj s legendarnim vožnje „Dolina svijet”. I da ide po Americi, glava obitelji se okuplja na kupljenom automobilu pod izvornim imenom "Tartan Skakun". Izvorno, učenje o ideji, okrećući oči, ne pokazujući puno entuzijazma. Zapušten želi udvostručiti svoju avanturu iz djetinjstva, jer je išao sa svojim roditeljima na ovoj relaciji, a ja sam siguran da njegovo potomstvo će biti u divljini užitak.

glumci za odmor

Promjena doba

Nije ni čudo da se film "odmor" recenzije nazivaju luda koktel. Slika kombinira značajke nastavka, remakea i odbijanja (kino izgleda kao nova referentna točka za buduću franšizu). Traka privlači gledatelja u atmosferu uglavnom topla, s malim witticisms i vulgarities, humor 80-ih. No, kreatori ignoriraju glavnu opasnost koja leži u čekanju za svaki remake - to je promjena vremenskog razdoblja (ere). A ne toliko vanjske, kao i unutarnje, izgrađene na političkim i društvenim kontaktima, odnosima u društvu, na razini moralnosti, slobode i etike. Godine 1983. izvorni film "Odmor" kritizira kritičare pod nazivom hrabar pionirski rad, razbijanje tradicionalnih komedijskih vezica, povećavajući razinu apsurdnosti zaslona do ekstremiteta. Sada, nakon "Bachelor Party", "Devichnikov" i drugih "Mi smo Miller", komedija ne izgleda svježe i originalno. Gledatelj ne reagira nasilno na šaljive šale, psovke koje izgovara djeca i tako dalje. Da biste se probjeli u avangardu, trebate nešto snažnije.christina appletgate

Novi junaci

Ipak, u novoj komediji "Odmor" postoje mnoge prednosti, na primjer, glumci. Utjelovljena na zaslonu, novi središnji likovi mogli bi postati favoriti javnosti. No, kreatori ih sada i onda izlažu na nepristran način. Christina Applegate ("TV voditeljica") i Ed Helms ("Bachelor Party u Vegasu") vrlo su talentirani komičari, koji mogu zasititi "kemiju" njihovih zaslonskih likova. Ali zbog takvih fragmenata kao što su priče o Helmsovoj karti (izvrsnoj tragediji) ili pripovijest o studentskim avanturama Applegatea za glumce, postaje neugodno. Čudan način koji su odabrali autori kako bi povezao gledatelja likovima slike. Neugodno je gledati glumce dječaka, djeca stvarno izgledaju neispravna. U ovom slučaju, Skyler Gisondo ("Noć u muzeju: Otajstvo grobnice") i Steele Stebbins ("Kuća s paranormalnim fenomenom 2") imaju neko iskustvo u kinu.Manl [1]

Zaslađen je drugi plan pilule

Unatoč naporima autora, kino se igra iznimno dobro. Fenomen Chris Hemsworth ("Thor") kao uzoran glup republikanac u smislu samodostatnosti odgovara gotovo DiCapriju u filmu "Django oslobođen". Drugi plan filma predstavlja briljantan casting cast: Chevy Chase i Beverly Drsquo-Angelo su stupovi franšize, zastrašujući Norman Reedus, homerično smiješan Chris Hemsworth, Charlie Day i divan Leslie Mann ("The Other Woman"). Takav obilje svijetlih kamilica u drugom planu praktički je pretvorio komad filma u skup anegdota koji nisu vrlo vješto povezani. Naravno, originalni zapis, posuđen na slici 1983., povezuje staru otopinu s komponentama novog filma i ponekad stari gags, no filma "Odmor" (glumci nisu krivi) nedostaje integriteta.

rezime

Radi pravde vrijedi napomenuti da niti jedan od postojećih prethodnih nastavaka komedije iz 1983 nije uspio doći do visoke trake originalne vrpce. Mnogi od njih su se spustili do dosadnog formata izravno na videu. U tom smislu, projekt John Daley i Jonathan Goldstein izgledaju žustro i gotovo bez nade, iako gubi i jednu od najboljih komedija Johna Hughesa i Harolda Ramisa. Pojedinačni gledatelji mogu u komičnim nesreći obitelji Grizwold razmisliti o satira na čistom američkom načinu života, temeljenog na praznim iluzijama i lažima. Ali nemojte ga pogoršavati, bolje je upamtiti Elenu Zvyagintsevovu "Elenu", pa tako "odmori" su gotovo isti, samo s nadom i smiješnijim.