Serijski "Fargo": recenzije. Glumci i uloge

Da bi uzeli kao temelj za parcele, nekad objavljeni filmovi pune duljine i obnoviti ih u formatu serije, nedavno su postali vrlo česti trend na televiziji. Isto vrijedi i za kultnu sliku braća Cohen

1996, koji je u 2014. pretvoren u TV seriju "Fargo". Gost gledatelji i kritičari ne može nazvati drugačije nego oduševljen, a nakon tako glasan trijumf prve sezone, odlučeno je da se oslobodi drugi, ali s drugim glumcima i likovima. Sudeći prema ocjenama, učinio je još veći osjećaj, pa je najava za nastavak bila vrlo očekivana.

Recenzije Fargo serije

tvorci

Inspirirani filmovima Braća Cohen, Noah Hawley razvila je ideju serije u kojoj će se događaji odvijati u istom mjestu kao na slici "Fargo". Osim toga, podnio je skriptu za svaku seriju s brojnim referencama na redateljska djela, među kojima su "Stari ljudi ne postoje" i "Big Lebowski". Houly je prethodno radio na još četiri televizijske projekcije. Najuspješniji su, možda, "Kosti", koji i dalje idu deset godina. U redateljskom timu, Noa je još desetak drugih ljudi koji su utjelovili seriju "Fargo". Komentari kritičara nakon prve serije zagrijali su interes publike, a činjenica da su Ethan i Joel Cohen, kao i serijski guru Adam Bernstein, kao izvršni producenti dodatno ojačali položaj u ocjenama.

Martin Freeman

Sezona 1: Priča

Jedan od središnjih likova, da tako kažemo, počeo sve nered koji junaci razdvojiti sve sezone, postao je gubitnik Lester Nygaard (Martin Freeman). Radi u osiguravajućem društvu, ali stvari se loše, i svaki dan kod kuće čeka nesretna žena. Jednog dana slučajno se susreće na ulici bivšeg kolege iz razreda koji ga tuku ispred svoje djece. Jednom u bolnici, Lester susreće tajanstveni stranac, koji je igrao Billy Bob Thornton. Heroj mu govori o njegovoj tužnoj situaciji, ali ne sumnja da je njegov sugovornik pametan ubojica i kriminalac. Nakon tog razgovora misteriozno kršitelja Nygaard brutalno ubijena, a on je siguran da je to učinio upravo tajanstveni čovjek. U međuvremenu, policija polaže svoje mozak nad onim što se dogodilo. Inicijativa Molly Solverson (Ellison Tolman) aktivno pomaže svom šefu i gradi stvarno uvjerljiva nagađanja. Međutim, uskoro će poginuti šef smiješne nesreće. Molly je siguran da je ovdje Lester, ali osim toga nitko ne podržava tu verziju. Ali nakon nekoliko epizoda susreće savjestan časnik Gus Grimley (Colin Hanks), koji će joj pomoći.

Ellison Tolman

Sezona 2: zemljište serije

U drugoj sezoni, gledatelji se prenose u grad Sioux Falls u 1970-ima, koji je poznat iz prvih deset epizoda. Osim toga, jedan od heroja će se vratiti, premda, mnogo mlađi nego što se sjeća. On će zauzeti mjesto glavnog protagonista Lu Solversona, Molinog oca. Vidjet ćete i njegovu ženu - Betsy. Grad domaćin kazneno obitelj Gerhard, najmlađi od njih zbog svoje ludost zadovoljan pokolje u malom restoranu. Lu, pod nadzorom šefa policije i s nepunim radnim vremenom, Hank Larsson, istražuje slučaj. Također, u seriji se pojavljuju sporedni likovi iznenada nađu sudjeluju u Criminale (zastupa mesara po imenu Ed i njegova zagonetna žena Peggy, koju glumi poznata glumica Kirsten Dunst).

Kirsten Dunst

Glavne uloge prve sezone

Kao što je gore spomenuto, ulogu protagonista igra Martin Freeman. Posljednjih godina postao je za njega vrhunac u glumačkoj karijeri. Za njegovu kreditnu puno novca i svjetski poznate projekte, uključujući i „Hobit”, „The Vodič za autostopere kroz galaksiju” i TV „Sherlock”. Glavni antagonista u izvedbi Billy Bob Thornton, možete znati ne samo kao glumac iz filma „Bad Santa” i „čudovišta Ball”, ali i kao pisac i redatelj, s vrlo talentirani. Čak je i "Oscar" za najbolju pismu (za sliku "Perfect Blade"). I nakon što su ekrani van serije „Fargo”, mišljenja njegove briljantne igre preplavili internet, učinili su ga jednim od najboljih negativaca u povijesti. Filmografiju Tolman, koji je igrao zamjenik šerifa, Molly, da sudjeluju u projektu bili su vrlo malo uloga, a sve isključivo za televiziju. Međutim, sada je njezina karijera ubrzano raste. Colin Hanks utjelovljuje lik Gus, ima više od 40 filmova i televizijskih serija, ali glumac i nije bio osobito značajne radove.

Billy Bob Thornton

Glavne uloge druge sezone

Druga sezona može se pohvaliti još složenijim zvijezdama. Obitelj Otac Gerhard Otto, kojeg glumi Michael Hogan, koji čine oko stotinu uloga na televiziji, uključujući i „Supernatural” i „Battlestar Galactica”. Njegov najstariji sin Dodd (Jeffrey Donovan) mogu se vidjeti u filmovima "Zamjena", "Ubojica" i "J. Edgar ». Medij, zove Medvjed, primjetit ćete u svim dijelovima slike "Astral", kao iu novom "Mad Max". No, mladi, Raj, koji je izvodio Kiran Kalkin osvijetlio je u "Scott Pilgrim", a također je i brat filmske zvijezde "Samostalno kod kuće". Otac heroje Ellison Tolman, odnosno njegova mlada verzija, utjelovljena je na ekranu Patrick Wilson, koji je glumio u takvim likovnim slikama kao "Čuvari", "Prometej", "Čarolija", "Astral". Njegov šef, Hank, igrao je vlasnik triju Zlatnih globusa, Ted Denson, koji se mnogi sjećaju za komediju "Trojica i beba", kao i za njegov nastavak.

Colin Hanks

Ostali glumci

Od ostalih umjetnika koji imaju red veličine manje vremena zaslon od onih gore navedenih, možete nazvati Bob Odenkorka, koji je igrao ulogu u prvom dijelu novog šefa policije. Glumac je poznat po slici Saul Goodman iz serije „Breaking Bad”, a sada imaju vlastiti projekt „Better Call Saul”. Valja napomenuti da je Jesse Plemons, mesar Ed iz druge sezone, također glumio u seriji "In All Grave". Njegova supruga, Peggy, igrala je jedna od najuspješnijih holivudskih glumica - Kirsten Dunst. Zbog svoje uloge više od 60 godina, na primjer, filmovi kao što su „melankolija”, „Intervju s vampirom”, „Spider Man”, „Antoinette” i dr. U starijih oca Molly reinkarnirao poznati glumac i glazbenik Keith Carradin, Oscar "za pjesmu u filmu" Nashville ". I njegova supruga od druge sezone igrao Christine Milioti, ista junakinja o kojoj otac govori djeci iz popularne serije "Kako sam upoznala tvoju majku".

Glumac serije Fargo

Čim se na ekranu pojavila serija "Fargo", recenzije o tome popunjavale su i internetom i tiskom. Unatoč činjenici da je prva sezona, bilo je nekih pritužbi u vezi spor način pripovijedanja, pretjeranog nasilja i krvi izobilju, to je još uvijek odmah stekla ogromnu popularnost među publikom, a on je odmah počeo proricati u naslovu jedne od najboljih serija godine na nivou " Pravi detektiv. " No, kritika nastavka postala je gotovo sto posto pozitivno. Prema većini korisnika, nova se serija 10 pokazala dinamičnijom, a likovi su postali puno realističniji i svjetliji. Svakom je epizodom ocjena nastavila rasti. Zato su, bez čekanja na finalu, kreatori serije produžili za treću sezonu, koja bi trebala biti objavljena 2017. godine.

Glumci serije Fargo

počasti

Bilo je mnogo nominiranih za prestižne nagrade, u kojima je prva sezona "Fargo" osvojila mnogo pobjeda. Serija, glumci su uključeni u to, jaki storylines i način snimanja je moguće dobiti jednu od najprestižnijih nagrada u filmskom svijetu - „Zlatni globus”. Uz glavnu pobjedu, 2014. Billy Bob Thornton je zabilježen kao najbolji glumac na istoj ceremoniji. Može se pretpostaviti da je druga sezona i ponoviti uspjeh svog prethodnika i osvojiti mnogo kipova, ali to će se dogoditi u 2016, kada je većina nagrada održat će se za sve vrste uspjehe i postignuća u kino.