Serija `Fargo`, 3 sezone: glumci, tragovi, recenzije

Prije tri godine, na ekranu se pojavio Noah Hawley`s Fargo seriju - mješavina trilera, zločina, drama, melodrame i crnog humora. Odmah je dobio mnoge obožavatelje i dobio pozitivne kritike. Ovog proljeća gledatelji su mogli procijeniti treću sezonu serije "Fargo".

Povijest stvaranja

Godine 1996. svjetlo je vidjelo film "Fargo", u režiji braća Cohen. Na toj se slici izvuče inspiracija iz pisma njegova djela Noa Hawleyja. Serija se uglavnom temelji na imenima trake, osobito u prvoj sezoni. Postoje također i brojne reference na rad Coens.

Sezona Fargo Season 3

Prva sezona objavljena je u proljeće 2014. godine, a glavne uloge u njoj bile su poznati umjetnici kao Billy Bob Thornton i Martin Freeman. On je izazvao pozitivnu reakciju, dobio brojne nagrade, pa je odlučeno nastaviti. Druga se sezona pojavila u jesen 2015. (središnje su uloge otišle Patrick Wilson i Kirsten Dunst). Ukupno, dvije sezone serije dobile su 32 različite nagrade.

Serija "Fargo", sezona 3: parcela

Treća sezona popularne serije snimljena je u Kanadi. Njegova akcija je navodno u 2010. godini. Kratak opis 3 sezone "Fargo" je kako slijedi: ženski policajac ubio je očuh i opljačkao njegovu kuću. Počinje istražiti što se dogodilo. Moj otac nosio je ime Stassi - točno isto kao i dvoje braće u Minnesoti - Emmit i Ray. I to je s tim braćom povezano s ubojstvom: Ray, koji radi u policiji s provjerom, poslao je jednog od njih kako bi opljačkao kuću svojeg brata. Počinitelj zbunio adrese i dobio na krivu Stassi, što je bilo potrebno. Osim toga, također je ubio starca ...

Tako počinje prva serija sezone, a onda se događaji okreću nevjerojatnom brzinom. Publika će vidjeti i neprijateljstvo dvojice braće, Rayovu ljubav i rano puštanje kriminalca, te očajnički pokušaj policajca heroina da uspostavi istinu. Pojavljuje se u seriji i glavnom zlikovcu, od čijeg će maštanja uvelike poginuti brat Ray Emmithellip - obožavatelji krvi i ubojstva trebaju samo kušati.

Koris

Unatoč činjenici da su sve sezone serije međusobno povezane (kako se pojasniti da nije potrebno naučiti ovo, bolje je pažljivo pogledati samu seriju), različiti umjetnici to igraju svaki put. Ali uvijek je vrlo talentiran. Glumci 3 Najpoznatiji umjetnici postali su sezona "Fargoa", detaljnije su opisani u nastavku. To su svi izvođači središnjih uloga. Također je potrebno zapamtiti manje znakove sezone 3. "Fargo". Glumci Scott Highlands, Fabian Busch, Michael Stalberg, Sylvester Grotto, Scut McNairie i drugi također su se pokazali najvišim stupnjem dostojanstva. Što reći - cast je stvarno uspješan!

Ewan McGregor - Ray / Emmit Stassi

Škot Ewan McGregor u sezoni 3 „Fargo” je bio najveći vrijeme zaslon i najteži zadatak - morao je igrati ne jedan, nego dva, a dijametralno različite likove.

kratki opis fargo 3 sezone

Ewan je rođen 1971. u Velikoj Britaniji i utvrdio životni put u dobi od devet godina. Od 16 godina počeo je raditi u kazalištu - prvo je bio pribojnik, a potom je odrastao u skupinu. Diplomirao je na Glazbenoj i dramskoj školi, nakon čega je počeo aktivno sudjelovati u filmovima. Među najpoznatijim njegovim djelima može se zvati slika "Na iglu", "Ratovi zvijezda", "Velika riba", "Otok", "Ljepota i zvijer" i drugi.

Od svih glumaca 3. sezone "Fargoa" McGregor je morao biti najteži od svih - trebao se reinkarnirati s jedne slike na drugu. Igrao je dvije braće, čiji su likovi posve drukčiji. Emmy Stassi - uspješna, lijepa, okružena ljubavlju obitelji, napravila je briljantnu karijeru, bogata. Ray Stassi - policajac-gubitnik slučaj koji su nizbrdo, za razliku od slabijeg (i ružniji) brata u ljubavi s uvjetnom vara Nikki Svango. Međutim, u ljubavi je sretan - i to, možda, jedina je stvar u kojoj uspijeva. Ako na početku serije Emmitt uspješan i poslovno, a onda pred kraj njega osvaja razne osjećaje, izraziti da MacGregor u potpunosti uspio. I njegova nemoralna lažnja Emmit i njegov Ray, kukavički ali iskreni, pokušavajući zaštititi voljenu djevojku - vjerujete.

David Thulis - V. M. Varga

Mnogi Britanci David Thewlis Sjećam se uloge šarmantne, vrste Remus Lupine iz serije o "Harryju Potteru". Gledajući njegovu igru ​​u svijetu magije, ne vjerujete da ovaj glumac može igrati negativnih znakova. U međuvremenu se ispostavilo, možda, kako još! Bio je to glavni negativac u sezoni 3 serije "Fargo" koji je povjeren za obavljanje Tulisa.

Mary Elizabeth Winstead Fargo 3 sezone

David Thulis, čije pravo ime, usput, Wheeler, rođen je 1963. godine i od djetinjstva je volio glazbu. U školskim godinama čak je svirao u svom punk rock bendu. Međutim, nakon što je završio školu glazbe i kazališta, preferirao je kazalište. Već kasnije počeo je raditi malo u filmovima, a film pod naslovom "Naked" donio mu je mnoge nagrade. Otada Tuilis aktivno je povučen. Pored rada u "Harryju Potteru" njegovih najzanimljivijih slika, možete primijetiti "Dječak u prugastom pidžama", "Anonymous", "Battle Horse" i drugi. "Fargo" je bila prva velika serija u kojoj je glumac igrao - također jednu od vodećih uloga. Opisujući njegov junak, Tulis ga je odabrao kao "beskrupulozan" - možda je to najtočnija osobina.

VM Varga izaziva gađenje, gađenje. Da bi se postigao taj učinak, bio je predstavljen s nekoliko specifičnih značajki - na primjer, stalno izbacuje zube. On je agresivan, lukav, lukav i perceptivan - da igra takav lik, trebaš dobre glumačke sposobnosti i velik talent. I sa svojom zadaćom, David Thulis, prema kritikima i gledateljima, izvrsno se borio.

Mary Elizabeth Winstead - Nikki Swango

Mary Elizabeth Winstead pripada mlađoj generaciji glumaca 3. sezone "Fargo". Međutim, unatoč svojoj mladosti (ona je samo malo više od trideset), ona je uspjela upaliti u takvim projektima visokog profila poput „Scott Pilgrim vs. the World”, „Ja sam u iskušenju Andy Warhol”, „Grindhouse” i tako dalje.

Fargo 3 sezone glumci

Marija je rođena u Americi, kao dijete koje je studirala u crkvenom zboru i odlazila u plesnu dvoranu. Kao tinejdžer, odnijela ju je pozornica, igrala je u glazbenom. Počeo snimanje iz 1999. U trećoj sezoni "Fargoa" Mary Elizabeth Winstad ima čast igrati varalicu koja, međutim, ima pozitivne aspekte. Winstead je sama primijetila da je u osnovi pogrešno postupati s njezinom heroinom isključivo s negativnog stajališta. Glavni plus Nikki Svango - ona doista, iskreno zna ljubiti i spremna je ići na sve zbog svoje ljubavi. Kada pogledate njezinu igranju Marije - ona doista vjeruje.

Carrie Coon - Gloria Bergle

Glavnu glumicu, policiju, otvorenu, načelnu i poštenu, također je igrala američka glumica. Carrie Kuhn rođena je 1981. godine, završila je glumačko zvanje na jednoj od američkih sveučilišta. Četiri godine igranja u kazalištu, od 2010. godine - počele su djelovati u filmovima. Dok ima nekoliko uloga, pored "Fargoa", glavni projekt glumice bio je film "Nestali" Davida Finchera. Ipak, za ulogu u seriji, nominirana je za nagradu Emmy.

kerry kun

Njezin lik u seriji "Fargo" - mirno, odlučno i nije naviklo povući se prije poteškoća. Ona je pravi borac za pravdu, koji, međutim, ne uspijeva odmah. Priča Gloria nije bila bez elemenata humora - to je, na primjer, nije „obavijest” klizna vrata, a ona je prisiljen skočiti ispred njih u nadi da su još uvijek otvorena. Carrie Coon je uspjela pokazati sve aspekte lika njezina lika - nominacija za prestižnu nagradu govori svezaka!

Zanimljive činjenice

1. Sve serije svih godišnjih doba "Fargo" započinju riječima koje je priča iz serije stvarna i odvija se u određenoj godini. Zapravo, ovo je izum. Sličan je čip korišten u filmu Coen, Nick Hawley je odlučio nastaviti.
  2. U prvoj sezoni, sina Tom Hanks - Colina.
  3. Poznata glumica Kirsten Dunst prije uloge u "Fargo" nikada se nije pojavila u seriji.
  4. Izdanje serije bilo je samo drugi pokušaj, prvi je napravljen početkom dva tisućljeća.