Glazbeno "Pjevanje na kiši" u Moskvi: recenzije, premijere, glumci

3. listopada 2015. u glavnoj premijeri glazbenog "Pjevanje na kiši". Ovaj događaj održan je na velikoj ljestvici i opremljen šarmom u stilu svečanosti prezentacije statueta Oscara. I to ne čudi, budući da je tvrtka "Stage Entertainment" predstavila na ruskom pozornicu verziju Broadwayove igre o podrijetlu rođenja američkog zvučnog filma.

premijera glazbenog

Čast gostovanja prezentacije bio je Foster Hirsch. Ovaj poznati holivudski povjesničar napravio je posebno putovanje u Rusiju kako bi procijenio što glazbeno "Pjevanje u kiši" u Moskvi izgleda. Ocjene patrijarha američke filmske kritike bile su entuzijastične. U svakom slučaju, nakon premijere, rekao je novinarima da je vrlo zadovoljan onime što sam vidio u kazalištu „ruski”, i smatra da je pokušaj da se igra retro ugođaj izvorne na moskovskoj pozornici može se smatrati uspjehom.

original

"Pjevanje na kiši" (mjuzikl, kazalište "Rusija") nastalo je na temelju poznatog glazbenog filma koji je 1952. snimio Stanley Donen. Zvijezda ove slike bila je Gino Kelly, koji je izvodio pjesme i ulogu glavnog lika. Ostale ključne slike stvorile su: Donald Orsquo-Connor (Cosmo Brown), Gene Hagen (Lina Lamont) i Debbie Reynolds (Cathy Seldon). Glazbeni film bio je nevjerojatan uspjeh i ušao u riznicu američke kinematografije. Kasnije je opetovano stavljen na Broadway i uvijek je imao uspjeha.

"Pjevanje na kiši" (glazbeni, trajanje - 2 sata i 40 minuta) govori o formiranju Hollywooda kao svjetski poznatom glavnom gradu svjetskog kina.

Glumac Don Lockwood ima vezu s oglašivačem Lina Lamont koja je sigurna da ima ozbiljan odnos. Nakon još jedne svađe, upoznaje plesačicu Katie Seldon i uči da u studiju gdje radi, najprije će napraviti zvučni film "Cavalier-duelist". Glavne uloge dobiva Don i Lina, međutim, da je njihov način govora geste u stilu nijemog filma sada izgleda smiješno i strašno naglasak i prodoran partnera glasovni poziv u smijeh dvorani. Svaki glumac - Cosmo Brown - odlučuje spasiti već prikazivan sliku pereozvuchivaniya i ugrađenim glazbenim stranke, a također predlaže da se pozove kao prateći vokal i ženskim osobama Cathy.

U procesu rada između Dona i djevojke razbija se ljubav koju Lina želi spriječiti. Ona je uvrijeđena jer je ljubomorna na ljubavnika i mrzi Cathy zbog toga što ima više glumačkih sposobnosti nego ona. Lina pronalazi u svom ugovoru stavku koja joj daje punu mogućnost da izmijeni bilo koju akciju koju organizira studio u PR tvrtki filmova u kojima je angažirana. Glumica zahtijeva od vas da naznačite u bodovima da ona pjeva sve pjesme u svojoj osobi. Tijekom premijere, koja se odvija uz zaglušujući uspjeh, publika zahtijeva od Line da izvodi jedan od hitova glazbenog. Cathy mora stati iza zastora i pjevati za glumicu. Na kraju showa Don i Kosmo otkrivaju obmanu. Lina bježi, a javnost pozdravlja pravu zvijezdu slike.

lijevanje

Glavna stvar koja je osigurala uspjeh glazbene emisije "Pjevanje u kiši" (glazbeni) - glumci. Konkretno, vrlo organski izgleda Anastasia Stotskaya kao Lina Lamotte. Tijekom izvođenja govori jezivim glasom i izaziva oluju emocija u gledatelju. Uspješno je izbor Julije Ive, koji je stvorio nezaboravnu sliku Katie Seldona. U njezin nastup plesačica okrenuo živahan, veseo i malo mangup, to je kao da je publika dugo sjećati broj njezina sudjelovanja u predstavi „Singing in the Rain”.

Glazbeni (glumci odabrani kao rezultat višestupanjskog lijevanja) pomogli su se pokazati vrlo mladim umjetnicima. Mnogi kritičari također su primijetili izvrstan posao Tatjana Lazareva i Mikhail Shats, što je dodalo pokazivanje solidnosti i šarma.

Što se tiče izvođača glavnih muških uloga, Andrey Karkh i Stanislav Chunikhin bili su uključeni u ovu ulogu. Obojica čine dobar posao, a uspjeh nekih scena u potpunosti ovisi o njihovoj vještini i sposobnosti da rade u duetu.

"Pjevanje na kiši" (glazbeni): gdje prolazi, značajke produkcije

Moskovska verzija ove poznate izvedbe Broadwaya može se vidjeti na pozornici kazališta "Rusija".

Kostimi za glazbu u stilu 30-ih godina naređeni su u Londonu. Potrebno je gotovo 250 odijela. I izvođači nekih uloga mijenjaju se tijekom izvedbe ne manje od deset puta. Mnogi sanitariji, osobito one koje pokazuje Anastasia Stotskaya, oduševljavaju luksuzom i ljepotom.

Tijekom izvedbe na pozornicu je uliveno oko 12 tona vode. Kada glumci počnu plesati, sprej se rasprostire u svim smjerovima, dopirući do gledatelja koji sjedi u prednjim redovima. Kako bi se osiguralo da ne doživljavaju bilo kakve neugodnosti, topli kišni ogrtači se distribuiraju prije početka rada. Međutim, ne jamče da ćete izaći iz vode.

Još jedna značajka izvedbe "Pjevanje u kiši" (glazbeno, kazališno "Rusija") - svjetlosne efekte i glazbu koju izvodi orkestar.

Tko bi trebao ići

Kapital je uvijek razmažio ljubitelje kazališta sa spektakularnim emisijama. U jesen 2015. Moskovljani i gosti su mogli procijeniti rusku verziju poznatog proizvodnje „Singing in the Rain”. Glazbeni (cijena ulaznica - od 1000 rubalja) odvija se u punim dvoranama. I među publikom možete vidjeti ljude različitih dobi. I to ne čudi, jer je original nastao prije 65 godina, tijekom djetinjstva naših baka i djedova.

Ipak, mjuzikl „Pjevajmo na kiši” u Moskvi (vidi kritike. U nastavku) izgleda svježe i relevantne, unatoč berbe. Čak i djeca će gledati s velikim zadovoljstvom da vidite kako dobro odrasli „ujaci i ujne” ples na kiši i uživao skakanje u lokve.

Glazbeno "Pjevanje u kiši" u Moskvi: recenzije

Kao i za bilo koji drugi show, nova igra koju je predstavio producent Dmitrij Bogachev, možete čuti posve drugačije mišljenje. U pravičnosti treba reći da se u glazbi "Pjevanje u kiši" raspravlja, u Moskvi recenzije su uglavnom pozitivne. I pohvala za produkciju i glumci mogu se čuti iz usta obaju običnih gledatelja i slavnih osoba koji su imali priliku vidjeti ovu izvedbu na Broadwayu. Na primjer, Ekaterina Strizhenova vjeruje da je Anastasia Stotskaya savršeno nosila s dramatičnom ulogom Line Lamotte, a Alexander Tsekalo je divio razini svladavanja plesača koji izvode korak. Vrijedan je i mišljenje Maksima Dunayevskog, koji je kao pozitivnu stranu glazbenog sudjelovanja u njemu imao velik broj mladih talentiranih glumaca.

Pjevanje u kiši

Zašto bih trebao ići na glazbeno "Pjevanje na kiši"

Dakle, sudeći po kritikama, show vrijedi posjetiti, iako su karte vrlo skupe. Zašto? Evo nekoliko razloga:

• zanimljiva priča;
  • lijepa glazba, osobito broj "Dobro jutro";
  • Dobar glas koji se sastoji od poznatih i mladih umjetnika;
  • temperamentne plesove;
  • tona vode, padaju na pozornicu i druge posebne efekte.

mane

"Pjevanje na kiši" (glazbeni), trajanje od kojih je 2 sata i 40 minuta, s prekidom, prema većini gledatelja, zaslužuje potrošiti na to svoje slobodno vrijeme. Međutim, show ima nekoliko nedostataka. Na primjer, neki gosti glavnog grada žale se na visoku cijenu ulaznica. Pritužbe je također uzrokovano činjenicom da gledatelji nisu unaprijed upozoreni na neugodnosti koje očekuju oni koji sjedaju u prva dva retka. No, u hladno godišnje doba, a ne svatko je spreman da ide nakon nastupa u hladno odjeće natopljene čak i sa kabanice, i plivali šminka također ne dodaje pozitivne emocije.

glazbeno pjevanje na kiši u Moskvi recenzije

Sada znate što vas čeka ako kupite ulaznice za produkciju "Pjevanje u kiši" (glazbeni). Gdje je to veliki show s raskošnim specijalnim efektima, također znaju, pa se pobrinite da dostavi Zabava svoju obitelj i otići u glazbi i plesu festival u holivudskom stilu.