Disaster filmovi: popis najboljih (2013-2015). Imena, kratki opis, recenzije

Podgrupe korporativnog Hollywooda, koje zahtijevaju goleme kapitalne investicije i posebne učinke najvišeg standarda, katastrofa je. Popis najboljih (2013-2015) filmova sastoji se od slika proizvedenih u SAD-u, što ne iznenađuje. Natječu se s Amerikancima u produkciji kina nesreća uzrokovanih čovjekom

i prirodne katastrofe su stvarno teške.

popis katastrofa najboljih 2013. 2015

Atmosfera sigurnog užasa

(bit će predstavljena 2013-2015 popis od najboljih. pitanje u ovoj publikaciji) cijeli sat katastrofa filmovi prilično lijepo, jer je uvijek moguće predvidjeti unaprijed kako to završava, ali kako bi bili sigurni kako se sve to dogodilo, to je nemoguće. Gledatelj tiho raduje se njegovom predviđanju i uvidu, koji je slučajno iznenađen genijalnosti i sofisticiranosti autora stvaratelja. Istodobno, uranjajući se u atmosferu sigurnog užasa, pojačanog 3D tehnologijom, osoba se nehotice identificira s glavnim likom. Te emocije uzrokuju filmovi proizvedeni u razdoblju od 2013. do 2015. godine. i odnose se na podnaslov "filmska katastrofa".

rupa San Andreas

Poraz San Francisca

"San Andreas Fault", režirao Brad Peyton, je klasična blockbuster katastrofa. Ovaj projekt je dobro promišljen i fino uređen komponente koje ga čine od banalne užasa u remek-kinu s višeslojnom konotacija. Prema priči, glavni lik, Ray (Dwayne Johnson), pilot helikoptera spasilačke ekipe nisu u mogućnosti spasiti svoj brak. Njegova supruga Emma (Carla Gugino), uzimajući svoje dijete Blake (Alexandra Daddario), preselio u drugu, više pritoka čovjek Daniel (Ioan Griffith). Kad Ray ode dalje poziv u nuždi u Nevadi, gdje je Hoover Dam postojao je snažan potres. U isto vrijeme jedan od nepriznatih genija znanosti Hayes, specijalizirana za proučavanje uzroka i posljedica predviđanja potresa, teoretizira da ove kataklizme - samo u prvom gutljaju. Činjenica je da je država Kalifornija krivica San Andreasa, koja je upravo postala aktivnija. I epicentar će uskoro biti San Francisco, gdje je Rayina kći.

Unatoč otrcan parceli, očito po zakonima žanra (koji će živjeti, naravno s prvim minutama gledanja), film „San Andreas Fault” je očaravajuća i impresivan prizor.

prema oluji

Nevjerojatan tornado

Filmska katastrofa u režiji Stephena Quaylea "Prema oluji" prisiljena je ući u sjedište ne samo gledatelja, već i najvrjednijih filmskih kritičara. Autori slike predstavili su publici nevjerojatan tornado. Stvoritelji vizualnih efekata radili su na slavi, jer je ekran pravi kraj svijeta u mikrosluziji jednog grada: nebo se otvori lijevcima, cijele kuće i automobili plutaju u zraku. Za više uvjerljivu sliku scenarist John Suetnam rangirani tornado na nepostojeću kategoriju 6, a redatelj koristi stil amaterskog i dokumentarnog snimka, pogodno za ovaj subgenre kao katastrofa filmova. Popis najboljih (2013-2015) katastrofalnih slika bi izblijedio bez ovog blockbustera. Prema ideji autora, počinje snažna oluja u pokrajini Silverstone. U epicentru su studenti tijekom ceremonije diplome. Meteorolozi zvuče alarm, upozoravajući stanovništvo da najgore tek treba doći. Stanovnici grada traže sklonište, ali postoje očajni momci koji odluče pucati tornado. Radi uspješnog osoblja, oni su spremni za sve.

Vizualni efekti su najspektakularniji dio disastera "Prema oluji". Ključ uspjeha bila je profesionalnost scenarista, majstora vizualnog dijela i posebni efekti te velikodušnost skupine producenata filma.

nakon naše ere

Priča o duhovitoj priči

Blockbuster "Nakon naše ere" predstavio je gledatelja jedan od najatraktivnijih kreativnih dueta svoga sina i oca u povijesti svjetske filmske industrije. Za razliku od ostalih sličnih filmova, napunjenih čudima znanosti i tehnologije, "novi planet" kojeg se čovječanstvo pomiče zastupa netaknuti ekosustav. Za moderno kino, to je podebljano inovacija. Uostalom, postoji mišljenje da, ako film nije zasićen posebnim efektima, onda njegova sudbina je unaprijed određena i zasigurno će propasti u svjetskom box officeu. Slika slikarstva "Nakon naše ere" je prilično čudna, ponekad realna i precizna, ponekad crtačica. Ipak, ime projekta kojeg je vodio M. Knight Shyamalan najgori je ikad snimljen, kao i dosadni "kućni videozapis" obitelji Smith. Autor je, naravno, s vremena na vrijeme pretjerano sentimentalan, ali on uspijeva zadržati gledatelja u napetosti cijelo vrijeme slike, a konačne bitke genijalni zemljište twist.

Post-apokaliptična priča

Parcela slike pomalo se razlikuje od sheme koju svi katastrofi koriste (popis najboljih u 2013.-2015. Nije iznimka). Priča o zapletu započinje nakon tisuću godina nakon globalne kataklizme, zbog čega su preživjeli morali napustiti Zemlju i podmiriti se na planetu pod nazivom Nova premijer. Neki od središnjih likova - general Cypher Ridge (Will Smith) s sinom Kinom (Jaden Smith), vraćaju se u novu kuću, ali tijekom asteroidne oluje njihov se aparat sruši na Zemlji. Cypher je ozbiljno ozlijeđen, a njegov sin, kako bi spasio svog oca, mora putovati znatno udaljene i uključiti spašavanje svjetionika. Tinejdžeri na svakom koraku zarobljeni su opasnostima koje predstavlja neprijateljsko okružje bivše kolijevke čovječanstva.

tornado 2

Letjelice se vraćaju

Postati poznata vrpca "Shark Tornado", početak originalne franšize, imala je bijesnu popularnost i rekordnu publiku. Uspjeh, kao i obično, okrenuo je glavu proizvođača pa je pitanje pojave nastavka prethodno unaprijed određeno. "Shark tornado 2" redatelja Anthonya Ferrantea objavljenog 2014. godine i nastavak originalne slike praktički je identičan prvom filmu. Ovaj put propadajuća oluja otišla je u New York, noseći u sebi armatu krvavih grabežljivaca. Volja sudbine u ovom gradu istovremeno postaju glavni likovi prve epizode. Naravno, nakon što su saznali za prijeteću prijetnju, ignorirajući opasnost, ponovno odlučuju spasiti uznemireni gradski stanovnici. Pripovijedanje filmove savršeno uravnotežene, pa vrijeme je idealno za čišćenjima od brzine trash-trakom bez dosadnih progib, koji ponekad pate katastrofa filmova. Popis najboljih (2013-2015) slika bio je nadopunjen pravi užas, zahvaljujući naporima filmske ekipe projekta.

Pompeii 2014

Izlet u prošlost

Film „Pompeji” (2014) u koprodukciji u Njemačkoj i Kanadi, u režiji Paula WS Andersona, svakako može smatrati pod-žanr katastrofa filmovi ne mogu. Ovaj spektakularni i raskošni spektakl: kreatori se ne brinu za skretanje i skretanje, pažnje posvećuju postavljanju gladijatorskih borbi i romantičnoj liniji. Ali sve se blijedi u vrijeme kada, prema ideji stvaratelja, Vesuvius se probudi. Pompej potonu u tami i čađu, zemlja se trese, sve se oko urušava. Specijalnog redatelj otkrića ne, čini se da je cijela posada igra u vulkanska erupcija, ne bez zadovoljstva, uništavajući drevni grad, velikodušno spava ostatke pepela.