Najbolji crtići 2014.-2015.: Popis, opis i recenzije

Ponekad roditelji ne znaju već koji animirani film uključiti dijete, pa je bio zainteresiran i promatrao ga je. Za to su crtići 2014.-2015. Popis najpopularnijih je prikladan za gledanje obitelji. Također, ove slike djeteta neće biti dosadno gledajući sami. Razni crtani filmovi ovih godina su zanimljivi predmeti. Stoga su mnogi ljudi već procijenili podatke o slici s pozitivnim pregledima i visokim ocjenama.

crtići 2014. godine 2015. godine

Najbolji crtići 2014-2015: popis

Ocjenu najboljih slika vodio je projekt "Ivan Tsarevich i Gray Wolf 3" (2015). Ovo je nastavak fantastičnih avantura Ivana Tsarevicha. U Trojstvu Kraljevstva održava se proslava: kralj, prije odlaska s prijestolja, odluči oženiti svoju kćer. Nakon dugogodišnjeg posvećenog rada, želi se opustiti i raditi svoje omiljene stvari. Štoviše, postoje vrijedni nasljednici - Ivan i Vasilisa. Kralj ide ribariti. A Vasilisa, u međuvremenu, iznenada sjeća da se nisu dogodili s Ivanom medeni mjesec. Par zajedno s mačkom i sivim vukom ide na putovanje. Umjesto vladara, ostavljaju strašilo. Ali samo oni odlaze, sve se zbunjuje. Voda iz čarobne fontane oživjela je strašilo. Nakon toga, novi kralj pojavljuje se u kraljevstvu. Pašnjak, osjećajući svoju snagu, postao je okrutan vladar. Radnici su proizvodili nektar gotovo bez odmora. Uskoro je ovaj posao dostigao veliku mjeru, a poduzeće je izgrađeno. Ivan Tsarevich uči o svemu što se dogodilo u palači. Istodobno, on odlazi u spašavanje kraljevstva, ostavljajući medni odmor sa svojom voljenom.

Nakon gledanja, mnogi su potvrdili da je to najbolji crtić za cijelu obitelj. Smiješno i fascinantno, neće ostaviti ravnodušnim odraslima i djecom. Zatim, razmotrite manje uzbudljive projekte 2014.-2015., Koje će svi htjeti.

crtani filmovi 2013. 2014. 2014. godine

"Bitka snijega" (2015)

Što još vrijedi promatrati crtiće 2014-2015? Popis će se nastaviti "Snježna bitka". Dolaskom zime sve je prekriven snježnim pokrivačem. Pada snijeg donosi radost, crvene obraze, smijeh i dobro raspoloženje. Najbolje što može biti u ovom razdoblju je Božić i zimski praznici. Najsjajnije i najljepše vrijeme. U malom selu u Kanadi dječaci su se okupili kako bi igrali "Snježnu bitku". Dobitnici će dobiti nagrade. Naime - vrijedne stvari koje sudionici borbe imaju. Svi su bili spremni dati svoje omiljene igračke. Sudionici su sagradili veliku tvrđavu i započeli borbu. Mali igrači dobivaju ovisnost, a svi se bore za svoju nagradu, ne želeći dijeliti pobjedu s nekim. Cijeli se dvoboj pretvorio u pravi rat. Vođenje teške bitke, mogu li momci shvatiti da je to samo igra?

Oni koji su već gledali crtić, imajte na umu da je posebno zanimljiv dječacima. Vrlo uzbudljivo i neobično.

najbolji crtani film 2014. godine 2015. godine

Crtići poput ne samo djece nego i odraslih. Oni ne samo da mogu razveseliti, nego i donijeti duhovnu skladnost. Crtići 2013., 2014., 2015., popis koji sastavljamo danas, vrlo su raznoliki. Stoga će svaki za sebe odabrati prikladnu sliku, temeljenu na njegovim željama.

The Guardian-Lion (2015)

Koji su neki zanimljivi crtići 2014-2015? Naš popis će se nastaviti sa slikom nazvanom "The Guardian Lion". Ovo je crtica crtanog. Mali lav ima dar drevnog urlikanja. Prvi koji je primijetio to su njegovi roditelji - Simba i Nala. Ime darovitih lava mladunče je Kyon. Ima starijeg brata Kiara. Po tradiciji, taj talent dolazi samo do drugog sina. Kion je bio vrlo sretan - rođen je u kraljevskoj obitelji i dobio je dar koji mu pripada cijelo stado. Uskoro će ga voditi. Prije svega stvorio je vojsku. Zatim je postavio pet lavova kako bi zaštitio teritorij. Samo su najbolji lavovi mogli ući u njegovu vojsku. Svi su to željeli. Zbog svog karaktera, Kion donosi opasnu odluku - njegova vojska može imati različite zvijeri. To ne odgovara tradiciji i zakonima. Takav se crtani film odnosi na najbolje. Nakon pregleda, mnogi su podijelili svoja dojmova o njemu. Većina ga je prepoznala kao zanimljiva za djecu i odrasle, čak ga možete nazvati poučnim i nepredvidljivim.

"Kako trenirati svoj zmaj 2" (2014)

Opisujući najbolje crtiće 2014-2015, popis koji je vrlo zanimljiv i opsežan, vrijedno je obratiti pozornost na sliku pod nazivom "Kako trenirati zmaja 2". Spor između dviju strana, koji su najviše željeli uništiti jedni druge, potpuno je neočekivano. Došla su sjaja vremena. Naposljetku, svatko može sudjelovati u poznavanju svijeta, samoobnavljanja i zabave. Utrke između zmajeva su popularne. Zahvaljujući tome mogu pokazati svoju snagu i sposobnosti. Gledatelji su oduševljeni ovom emisijom.

Najbolji crtići 2014. 2015. popis ocjena

Ali, nažalost, sve nije tako dobro i glatko koliko bismo željeli. C najbolji prijatelji Ikking i Bezubik dogodili su nevolje. Tijekom utrke ulaze u ledenu špilju. Prije, nitko nije znao za to. Ali to nije sve - stanovnici su bili divlji zmajevi. Otkrivajući slučajne goste, žele ih ubiti.

Prikazi nakon prikaza ovog crtića podijeljeni su. Doista mu se svidio, drugi su rekli da djeci nisu voljeli sliku.

popularni crtani filmovi 2014. godine 2015. godine

"Ugly I 2" (2013)

Pregledali smo najpopularnijih crtića 2014-2015 godine. Popis zanimljivih slika nastavit će se "Ugly 2" 2013. Junač crtića Grew je nekad bio negativac, a sada želi postati dobar otac tri šarmantne kćeri. To mu je jako teško. Bilo bi jednostavnije ukrasti sve zvijezde na nebu nego se priviknuti na obiteljski život.

poznati crtići 2014. 2015. popis ocjena

Odjednom, Grew treba pomoć u istraživanju jedne važne stvari. Za razgovor s njim, agent Lucy je poslan. Ona je vrlo lijepa djevojka. Naravno, Grew nije mogao odbiti takvu atraktivnu osobu. Počinje voditi vlastitu istragu. Prvi osumnjičenik je El Macho. Napori koji su pali na njega gurnuli su se u staru okupaciju. Sada mu je još teže. Ovaj crtić je još uvijek popularan.

popularni popis crtića ocjena opisa recenzije

Mali zaključak

Sada znate što postoje zanimljivi crtići u 2014.-2015. Popis tih slika prikazan je gore. Nadamo se da ćete vi i vaše dijete moći odabrati fascinantan crtić. Uostalom, slike opisane u ovom članku su vrlo zanimljive.