Popis filmova o robotima: opis, ocjena, recenzije i recenzije

Čovječanstvo uzbuđuje ideju umjetne inteligencije, sposobnosti da zamijeni čovjeka, umjetno produžuje život i poraz starosti. Te se misli i želje odražavaju u žanru poput filmova o robotima. Popis najboljih se nadopunjuje jednom godišnje, budući da je ova tema vrlo plodna za istraživanje. U prvih robota bili samo pomagači kod kuće, zgodan naprava i „žlijezde”, ali onda su pisci su naučili vidjeti u svojoj duši, mislima, pa čak i želje. Možda, na kraju, robot može zamijeniti osobu?filmove o ženskom robotskom popisu

Da bi život olakšao život

Čovječanstvo se uvijek nastojalo osloboditi posla i prebacivati ​​dužnosti na tuđe ljude. I poželjno je da su ta ramena ostavljena i izvršna. Vrijeme prolazi, svijet se mijenja, a ambicije znanstvenika rastu. Već nitko nije iznenađen robotikom u gotovo svim nišama ljudskog života. Roboti postaju slični ljudima, kao i programeri imaju tendenciju da razumiju sučelje i daju svoje stvorenja ljudsku sliku. Robot može imati određeni karakter i malo se razlikovati od osobe u gomili. No bilo je vremena kada se robot smatrao maštarijom, nerazumljivom fantazijom, koju je prvo izrekao češki znanstvenopisac Karel Capek. Opisao je osnovna načela robota, ispred svih znanstvenika i inženjera 19. stoljeća. Bio je to Czapek koji je dao ime njegovom stvaranju, koji se zaokružio iza tih mehanizama. Godine su prošle, a znanstvenici su se usredotočili na davanje ljudskog tijela intelekt čovjeka, stvarajući idealnu kiborga sposobnu samostalno obavljati svoj posao. Te fantazije dopuštale su snimanje filmova o robotima i kiboršama.filmove o robotima i kiborškim popisima

Popis s naglaskom na glavne točke

Čovjek nikada nije promijenio mišljenje o tome što je vrhunac evolucije. Unatoč njegovim slabostima, bolestima i osobinama karaktera, on smatra sebe glavnom jedinicom i stoga misli o robotima kao njegovim slugama. Neki od filmova stavljaju robote na poziciju pomoćnika, no najzanimljiviji su filmovi o ubojicama robota. Popis, naravno, otvara niz slika o Terminatoru. Jedinstveni Arnold Schwarzenegger utjelovio je jedinstvenu sliku koja nije postala zastarjela tijekom godina. U prvoj je slici odigrao dio negativca, ali unatoč tome privukao je dio publike na svoju stranu. Misija "lošeg terminatora" bila je jednostavna primitivna - ubiti majku vođe ustanka ljudi, kako bi se isključila mogućnost same rođenja. Samo je slaba osoba mogla spriječiti robot, koji je također poslao iz budućnosti da zaštiti ženu. Kao rezultat toga, izgleda da izgled ovog čovjeka stvara privremeni paradoks, on je onaj tko postaje otac vođe čovječanstva. Terminator na kraju padne, i dobre pobjede. Iskreno, to je čak i malo uvredljivo, jer je "bolesno" za "Iron Arnie" mnogo ljepše nego se postavljaš protiv njega.filmove o popisu 80 robota

Nastaviti

"Terminator" je uhvatio publiku i prirodno zahtijevao nastavak. Drugi film bio je čak i bolji od prvog, jer postoji Schwarzenegger stoji na strani dobra, koji se miješa u planove najmodernijeg kiborga. Njegova misija je složena, ali, kako to pokazuje praksa, to je izvedivo. Treći film - o roboti žena - popis se nadopunjuje ne slučajno, nakon svega je danas debitantski. Christian Loken igrao je hladnu "željeznu gospođu", u mnogo čemu nadmoćnija od starog terminatora. Poslano je iz budućnosti, kako bi uništili sve pristaše otpora. Glavna opasnost ostaje ista - pobuna automobila, povlačenje ljudi u podzemlju.

Nakon trećeg filma je puno tračeva o tome što priča je gotova, a zatim uklonite besmisleno, ali u 2015, „Terminator: Postanak” je pokazao neistinitost ove pretpostavke. Dobri stari Arnie tvrtka Emilia Clarke ponovno osvaja odlučujuću pobjedu nad svojim neprijateljima, mada ih terminatora napadaju sve više i više, a John Connor više nije na strani ljudi. Recenzije filma bile su uglavnom pozitivne, iako je dio publike i istaknuo da je film postao „dom”, napustio je istu bol zbog koje je „Terminator” borca.filmove o popisima ubojica robota

Od 80-ih

Ako uzmemo za razmatranje filmova o 80-robota, popis je siguran da se puniti kultni triler o nepobjedivi kiborg - A ‘RoboCop’. Prema zapletu, bio je jedan od najboljih policajca koji je brutalno osakaćen u jednoj operaciji. Liječnici-eksperimenteri stvorili su od njega neranjiv kiborg, sposoban sam da prevlada cijelu banda kriminalaca. Pod jakim oklopom od RoboCop ljudskog srca, on i dalje muče snove i sjećanja iz prošlosti, gdje je ubijen od ruke kriminalaca. Robocop želi pravdu i osvetu, jer prije nego što je imao obitelj. Kontradiktorna tema izazvala je mnoge negativne kritike. Dio publike bio je sklon činjenici da je služenje zakonom nakon smrti građanska dužnost, ali je drugi dio pronašao takvo iskustvo nečovječno i prosvjedovalo protiv daljnjeg snimanja. popis filmova o robotima 90-ih

Prođite kroz generaciju

Popis filmova o robotima iz 90-ih također uključuje slike o Robocopu. Godine 1990. izdao „RoboCop 2”, koji će eliminirati Cyborg tajne droga laboratorija i novi robota koji su posebno dizajniran da ubije RoboCop. I u 1993 on je objavio treći dio filma gdje RoboCop osvećuje smrt svog partnera i vratiti red u Detroitu.

Tema mode

Godine 2007. objavljen je film koji je režirao Michael Bay "Transformers" o bitkama Autobota i Decepticona za posjedovanje izvora moći. U tijeku bitaka, ispada da obični zemljani mogu pokazati gdje je predmet univerzalnog pretraživanja. Film je bio uspješan, nakon 2 godine, nastavio je - "Transformatori 2: Osveta pali". U mirnom životu junaka prvog filma probija se novi zločinac koji utječe na sunce! Treći dio epske verzije objavljen je dvije godine kasnije. Prema zapletu, roboti žele ropiti zemlju, nakon što su sklopili savez s Autobotima. U 2014. izašla je četvrti dio. Gotovo svi Autobots i Decepticons uništavaju ljudi. No, izumitelj Cade kupio je kamion na tržištu buha i otkrio da je to sam Optimus Prime. Vlada želi pronaći pronalaženje i najmoćniji transformator koji želi napuniti svoju zbirku opasnih robota. Filmovi su se pokazali spektakularnim i gotovinom, što je, prema gledateljima, snažno pridonijelo posebnim efektima i supermodelima u prvom planu. filmove o roboti popis najboljih

Nova generacija filmova

Popis filmova o robotima adekvatno napuniti „Dobro došli u raj”, koji utjelovljuje priču iz snova - budućnost u kojoj postoji posebna naselje za bogate i sve dvorane u potpunosti sastoji od androida. Klijenti naselja mogu ostvariti sve svoje fantazije, uključujući nasilje i ubojstva. Svaki dan se androidi brišu, ali jedan od njih počinje sumnjati u ono što se događa i želi pobjeći.

U 2013. godini pušten je film "Pacific Frontier". Ovdje su iz dubina mora izašle goleme goleme čudovišta Kaitzu, a čovječanstvo je oštro pao. Za borbu s njima stvorili su divovske robote čije se upravljanje bave pilota. popis filmova o robotima

Najbolje od najboljih

Popis filmova o robotima bio bi nepotpun, bez slike "Ja sam robot". Ovaj je film napravio privlačnost među ljubiteljima žanra. Prema zapletu, može se promatrati kako savršene tehnologije postaju glavni element koji stvara svijet. Filmovi o kiborzima vrlo emocionalni, jer su pokazale smisao postojanja inteligentnih strojeva koji zapravo može micati ljude zbog svoje inteligencije i genijalnosti. Na popisu filmova o robotima mora nužno uključivati ​​"Umjetnu inteligenciju" Steven Spielberg. U filmu postoji govor o odnosu čovjeka i robota, o osjećajima određenog dječak kiborga koji voli svoju ljudsku majku više nego bilo što drugo, i zaista želi da se za nju i samo dragi. Jao, njegovi roditelji imaju sina, više im znači više od udomljenog djeteta.

Dječak David se sprijateljio s Teddyjem, koji ga čuva. David želi pronaći Plavu vilu iz pripovijetke Pinocchia i zamoliti ga da ga pretvori u pravi dječak. Potrebno je mnogo godina, roboti se razvijaju. Oni odmrzavaju Davida i Teddyja i obnavljaju kuću i majku za Teddy, ali samo jedan dan. Ovo je nevjerojatno tužna i svijetla priča, koja s pravom nadopunjuje popis filmova o robotima.

Zaključavajući tu temu, valja reći da se temu robota i kiborga podigne pri stvaranju crtići pune dužine. Najupečatljiviji i najsretniji bio je crtani film "Wall-i". Ako navedete filmove o robotima, popis najboljih bit će sigurno nadopunjen ovim projektom o čišćenju robota, jedinom koji ostaje na zemlji i koji je usvojio brojne ljudske emocije. Zid i ima čak i ljubimac - žohar - i omiljeni film s pjesmama. No, jednog dana ima ljubav za koju on, u najboljim tradicijama junaka, pristaje boriti se.