Film "Creed: The Legacy of Rocky": recenzije, opis, zaplet, glumci i uloge

Film „The Creed Legacy Rocky” (2015, vjerovanje), recenzije, recenzije čiji su predmet ovog pregleda, objavljen je prošle godine, a već je stekao popularnost i ljubav ne samo publiku, nego i većinu kritičara. Pokazatelj ovog uspjeha je činjenica da je izvođač jedne od glavnih uloga i producent slikarstva S. Stallone nominiran za prestižnog Oscara.

Opće karakteristike slike

Film „The Creed Legacy Rocky”, koji razmatra na web stranice niša, gotovo svi pozitivni, je zanimljiv jer pokazuje kako trajna može biti dobra ideja, svaki put prepodnosimye na različite načine i na nove načine. Vrhunac nove vrpce je činjenica da su njegovi kreatori udahnuli novi život u već kultni plan. U starom obliku redatelj i scenaristi uložili su čitanje dobro poznate priče na novi način.

Naslijeđene stjenovite recenzije

Rocky je i dalje iznimno zanimljiv za publiku, iako se više ne bori na prstenu, već djeluje kao trener mladog borca. Autori su napustili ideju kako se jednostavan i nepoznat čovjek, preko prevladavanja društvenih i osobnih poteškoća, formira kao osoba.

Važnost kina

Film "Creed: Legacy of Rocky" (Creed), recenzije, recenzije o kojima smo zainteresirani donijeli su puno novih u modernu kinu. Činjenica je da je stara franšiza snimljena u duhu 1970-1990-ih. To je bio prijelazno vrijeme ne samo za našu zemlju, već i za zemlje Zapadne Europe, Amerike. U filmu ovo je vrlo dobro ilustrirano, jer su kreatori brinuli otkriti teške stvarnosti zapadnoeuropskog društva koje se razmatra.

Novi film pripovijeda staru priču na novi način. Ona pokazuje značajke našeg modernog društva. Stoga su kreatori pokazali da ideja S. Stallonea, koja se u to vrijeme našla, o borbi čovjeka za njegovo dostojanstvo traje. Treba napomenuti vrlo kvalitetnu, svijetlu i lijepu vizualnu seriju. Slika se doista pokazala vrlo kvalitetnom, lijepom i ugodnom za oči.

Mjesto filma u modernoj filmskoj industriji

Film "Creed: The Legacy of Rocky", recenzije čija je parcela vrlo zanimljiva za usporedbu s drugim modernim filmovima, može se usporediti s drugim premijerima iz prošle godine. Film se pojavio otprilike u isto vrijeme kao i Star Wars, a činjenica da je film u pitanju zadržao svoje pozicije i privukao veliku publiku govori o visokoj kvaliteti snimanja. U tom smislu možemo reći da će slika, možda, preživjeti svoje vrijeme i bit će popularna dulje vrijeme u usporedbi sa starom franšizom.

recenzije na filmu Crocus Heritage of the Rockies 2015

Usporedba s originalnom filmskom trakom

Novi film o poznatom boksaču, koji je postao trener mladog i energičnog borca, bio je vrlo toplo primljen od strane masovne publike. Film "Creed: The Legacy of Rocky", recenzije na kojima se ispostavilo da su vrlo informativne, pokazale su nevjerojatnu vitalnost same ideje hrvanja ne samo u areni nego iu životu.

Gledatelji, kao i profesionalni kritičari, najprije primjećuju izvrsnu izvedbu glumača. Vodeći glumci savršeno su nosile sa svojim zadatkom, jasno pokazujući prijateljstvo zaslona, ​​otpornost, hrabrost i upornost u postizanju ciljeva. U isto vrijeme pregleda filma „Vjerovanje Legacy Rocky”, obično nesvjesno imaju izravno upućivanje na izvor - izvornom slikom jednostavnog čovjeka, koji je kasnije postao poznat boksač.

Creedova ostavština Creesa

Treba reći da publika primjećuje da nova slika uopće ne gubi staru traku, iako nije postala ikonična kao i prvi. Ipak, indikativna je činjenica da se svatko zapaža kvalitativna građa, dosljednost gradnje materijala, pažljivi tretman i nastavak originalne građe.

Mišljenja o izvođačima

Kritičari i gledatelji vrlo su toplo prihvatili igru ​​MB Jordana (u ulozi Creeda) i S. Stallone (u ulozi Rocky Balboa). Istodobno, napominju da su glumci dobro radili i vrlo su skladni u okviru. Primjećuje se da su oba izvođača vrlo dobro prilagodljivi jedni drugima, unatoč dobnoj razlici i društvenom statusu. Primjetno je da su svi od njih puno radili na svom karakteru kako bi se navikli na sliku. Rezultat zajedničkih napora bio je veličanstveni dvojac tih glumaca koji s pravom uživa u ljubavi publike i zaslužuje pohvale filmskih kritičara.

Recenzije i recenzije filma The Creed Legacy of the Rocky

Također bilježe uspješan izbor ženskih likova, koji su se vrlo uspješno uklopili u razvoj ovog, čini se, potpuno muška priča. Međutim, svatko se prisjeća dodira i nježne slike djevojke Rocky od prvog filma. Ovaj primjer je pokazao da sudjelovanje ženskih likova u takvim oštrim "sportskim" filmovima može biti vrlo korisno.

Ocjene

Film "Creed: The Legacy of Rocky", recenzije koje razmatramo u ovom članku, u mnogočemu ponavlja sastav izvornog filma. Međutim, svi ostali dijelovi su također temelji na osnovnoj ideji prvog filma S. Stallone, ionako različite individualne karakteristike pripovijedanja. Unatoč tome, prethodni dijelovi imali su konstantan uspjeh i ljubav publike, iako nisu ponovili trijumf prve slike. Međutim, činjenica takve fantastične popularnost je indikativno u smislu da je još jednom pokazala kako su radovi posvećeni ove izvanredne ljudske osobine kao posvećenost, hrabrost i ustrajnost, uvijek će naći svoju publiku.

recenzije o filmu Creedova baština Rockyja

Prednosti scenarija

Recenzije filma "Creed: The Legacy of Rocky" još jednom dokazuju gore navedenu misao. I u stvari, unatoč činjenici da je nova traka u cjelini ponavlja već poznate i kultne dijelove nastavka, također je postala uspješna u kinima i zaradila niz prestižnih nominacija. Gledatelji i kritičari primjećuju vrlo vrijednu parcelu, izgrađenu na temelju vrlo dobre kvalitete i visokokvalitetnog scenarija.

U principu, izgradnja same pripovijesti ne razlikuje posebnu zamršenost (kao što je, doista, ostali dijelovi), ali zvučni pristup sastava dosljednosti, predumišljaj i opsežna, vrlo pažljivim proučavanjem očito. Recenzije za film "Creed: The Legacy of Rocky" (2015) pokazuju da su oni koji su vidjeli film cijenili djelo pisca. Prilikom gledanja gledatelja razumije što su proizvođači trake htjeli reći, koja je ideja htjela prenijeti svojoj publici.

Ukratko o zapletu filma

Iznad, već su naznačene glavne ideje slike i redateljske ideje. Ipak, neće biti suvišno dati kratki opis filma. "Creed: Legacy of Rocky" (Creed) je priča o mladom borcu koji je odlučio povezati svoj život s boksom. U tome mu je pomogao poznati Rocky Balboa, koji se brine o tome da ovaj talentirani mladić bude profesionalni sportaš.

Kako bi se povezala ovaj novi dio prethodnih filmova, kreatori su otišli na vrlo vješt potez: ovo je mladić željan slave u boks areni, sin bivšeg neprijatelja, a kasnije prijatelj Rocky, koji je tragično poginuo u ringu. Potonji okolnost, i postaje jedan od najdramatičnijih pripovijesti, da ne spominjem teške odnos junake, i što je najvažnije, o složenom psihološkom borbom mladog boksača u vezi s izborom njegove teškom životnom putu.

Čarobna baština stjenovitih pregleda zemljišta

O ulogama

Film "Creed: The Legacy of Rocky", čiji je osvrt na glumce bio vrlo pozitivan, pamtio se i divna igra. Publika je cijenila glumačke vještine ne samo onih koji su igrali glavne likove već i ostalih izvođača. Mnogi su primijetili izvrsnu igru ​​takvih profesionalaca kao što su T. Thompson i F. Rashal, koji su, prema mišljenju publike, dobro nosili svoje zadaće. Mnogi tvrde da su ove glumice dobro i skladno uklopljene u cjelokupnu pozadinu i sliku slike.

Publika je cijenila sudjelovanje na vrpci profesionalnog boksača T. Bellew. Njegova prisutnost na zaslonu nesumnjivo je uvjerila sliku. Svi dijelovi filmova o Rockyju odlikuju se željom za najtočnijom i pouzdanom reprodukcijom stvarnosti teškog sportskog života. Možda je to okolnost koja uvijek privlači ljubitelje filma. Recenzije i recenzije na filmu "Creed: The Legacy of Rocky" još jednom dokazuju da kreatori nisu bili u zabludi u izboru glumaca. Slika je bila ukrašena njegovim sudjelovanjem i G. Mktavish, najpoznatije po epovu o hobita. Općenito, možemo reći da je glumac novog filma o Rockyju bio vrlo uspješan i dao novu vrpcu s velikom popularnošću. Postalo je vrijedan nastavak serije filmova o poznatom boksaču.

Filmske uloge i slike likova

Film „The Creed Legacy Rocky» (vjerovanje), recenzije, recenzije čiji su predmet ovog pregleda, ispostavilo se tako uspješan u velikoj mjeri zbog vrlo dobrog, pažljivog i detaljnog razmatranja likova. Stvoritelji su temeljito radili na psihologiji glumaca, što privlači glavnu pozornost publike.

Čarobna baština stjenovitih vjera recenzije recenzije

Naravno, zanimljivo je da obožavatelji promatraju odnos između glavnih likova: Creeda i njegovog poznatog mentora Rockyja. Možda su ti junaci koji nose glavno semantičko opterećenje filma. Unatoč njegovoj naravi i pretjeranog topline, Donnie i dalje pobuditi simpatije za svoje upornosti i ustrajnosti, da ne spominjem u Rocky, koji kao da se u ovom novom poslu sam opet našao.

Vrlo simpatičan i privlačan je slika djevojke Creed Bianchi, koja, kao ona treba, brzo prodire u iskrene osjećaje prema boksaču i podržava ga u svemu. Nažalost, slika Rike, profesionalnog boksača, nije dovoljno otkrivena, a ipak bi psihološka komponenta bila vrlo prikladna ovdje.