Serija "Walking Dead": recenzije, glumci i uloge

U 2010. godini predstavljena je prva sezona serije koja govori kako ljudi pokušavaju preživjeti u uvjetima dolazeće apokalipse. Oni su prisiljeni boriti se protiv zombija koji su potopili planet. U listopadu 2016. navijači već čekaju 7. sezonu ljubljenog filma "Walking Dead". Recenzije o TV projektu su pozitivne i negativne, a potonji često napuštaju ljubitelje istoimene serije stripova Kirkman, nezadovoljne značajnim povlačenjem skripte iz "izvornog". Međutim, visoke ocjene televizijskog projekta pokazuju da će dugo živjeti.

Nekoliko riječi o zemljištu

"Walking Dead" - televizijska serija, glavni likovi kojih uopće nisu zombiji. Glavni likovi su obični ljudi, koji su bili pogođeni epidemijom koja je pogodila planet i lišila ih svijetu kojeg su poznavali. Više od 90% svjetske populacije pretvorilo se u zombije, a malo preživjelih prisiljeno je boriti se za opstanak, ujedinjavajući se u skupinama.

hodanje mrtvih mišljenja

Jedna takva skupina, koju vodi Rick Grimes, bivši policajac, uzalud se putuje pokušavajući pronaći sigurno mjesto. Na putu, bjegunci se moraju boriti ne samo sa zombija, već i drugim ljudima koji su uspjeli preživjeti nakon širenja epidemije. Potonji su često mnogo opasniji, jer u svijetu nakon apokalipse, zakoni više ne djeluju. Nijedan član grupe nema imunitet od smrti, gubitka rodbine i prijatelja, kako će publika moći vidjeti.

"Walking Dead" - televizijska serija, čija je parcela snimljena iz poznate serije stripova autora Robert Kirkmana. Međutim, kada se događaji odvijaju, scenarij izblijedi od "originalnog", što izaziva bijes među mnogim obožavateljima.

Andrew Lincoln i njegov junak

Rick Grimes - jedan od glavnih likova senzacionalne emisije, vođa spreman za bilo kakve akcije u ime spašavanja svoje skupine, među čijim sudionicima je njegov sin i kći. Prije dolaska apokalipse, lik koji je igrao šarmantni glumac Andrew Lincoln, bio je policajac, živio sa svojom obitelji u malom gradu. Nakon poraza planete epidemijom virusa, bio je prisiljen voditi skupinu preživjelih, pokušavajući spasiti svoju ženu i djecu od smrti.

stevenen en

Na početku serije, Rick se javlja pred publikom kao miran, inteligentan, ne odustajući od vlastitih principa čovjeka. Međutim, kako se događaji razvijaju, lik postaje ogorčen, počinje počiniti djela koja su mu ranije bila neobična. Andrew Lincoln tvrdi da mu je teže igrati njegov heroj, jer je prisiljen pokazati promjene u svom karakteru. Također, glumac kaže da snimanje u seriji "Walking Dead" spasio ga je od toga da ode u teretanu. Uloga bivšeg policajaca, neprestano se bori s zombijama i time osigurava potrebnu opterećenost.

Rick Grimes je najpoznatiji lik svih onih koji su do sada igrali Lincoln. Također, izvođač te uloge može se vidjeti na slikama "Heartbreaker", "Real Love".

Tko je igrao Laurie Grimes

Laurie Grimes je još jedan živi lik senzacionalnog TV projekta "The Walking Dead". Recenzije publike o ovoj junakinji pokazalo se tako negativnim da su kreatori serije morali "ubiti" prije nego što je to u Kirkmanovom stripu. Laurie je morala umrijeti tijekom napada na zatvor, koji je za dvije sezone ostavio grupu Ricka iz vojske guvernera. Međutim, u filmu gospođa Grimes umrla je u porodu, nakon što je rodila djevojku.

hodanje mrtve 9 sezone

Sarah Wayne Callis je glumica koja je igrala Rickovu suprugu i majku svoje djece. To je bio njezin lik koji je izazvao Grimesov sukob sa svojim prijateljicom iz djetinjstva Shaneom Walshom, koji je doveo do ubojstva potonjeg. Sarah je predstavila njezin lik kao pravi "djelić", koji se stalno miješa u stvari koje joj ne prate, stavljajući njezin muž i cijelu grupu u smrtnu opasnost. Njena smrt u seriji koju je publika dobrodošla uz oluju pljeska. Zanimljivo je da sama glumica ne razumije razloge negativnog stava prema njezinoj heroini, u potpunosti opravdava svoje postupke.

Sarah Wayne Callis - djevojka koja je postala zvijezda prije filma "Walking Dead". Posebno se sjećala publika kao liječnika Saraha iz poznatog serijala "Escape" - ljubljeni protagonista, zbog njega, odlučila je za zločin. Među novim projektima uz sudjelovanje glumice zaslužuje pozornost "Colony", ona igra Katie - jednog od stanovnika Los Angelesa, zauzeta od strane stranaca.

David Morissy i njegov lik

David Morissy - pravi dar za seriju "Walking Dead". Glumci koji su postali njegovi kolege na setu ne poriču da je Guverner postao pravi zvijezda treće i četvrte sezone emisije. Ovaj lik je ujedinio oko sebe različite skupine preživjelih, ali njegove metode vodstva nemaju nikakve veze sa stilom Grimesa. Guverner uživa zadovoljstvo u ubijanju ljudi, spreman da izazove sve koji su na putu. Istovremeno, njegov junak nije lišen i negativan šarm, osvojio je mnoge gledatelje. Zato je David Morissy ostala u TV projektu mnogo duže nego što je prvobitno bilo planirano.

Naravno, guverneru nije svidjelo sve ljubitelje emisije, poput ostalih likova iz serije "Walking Dead". Komentari Kirkmanovih obožavatelja stripova ukazuju na to da nisu zadovoljni nastupom glumca Morissya. Izvor kaže da bi taj lik trebao biti dugokosi španjolski španjolski. Promijenio se i karakter junaka, koji je postao pragmatističko-sociopat, a ne temperamentan luđak.

Gledatelji koji su voljeli glumca moći će ga vidjeti u filmovima poput "Cijena izdaje", "Još jedan od Boleynsa", "Postaje John Lennon".

Tko je igrao Andreu

Laurie Holden glumica čiji se lik ne slaže s većinom publike serije. Igrala je Andreu - djevojku koja je u prošlosti radio u odvjetničkoj tvrtki, nakon što je postala epidemijska članica grupe Rick, a njezina sestra u prvoj sezoni postaje žrtva zombija. Publika se nije svidjela emocionalnoj nestabilnosti svojstvenoj junakinji, neodlučnosti, koju je pokazala u prvoj seriji televizijskog projekta. Glumica tvrdi da je čak prijetila i najne nezadovoljni obožavatelji.

pješačka mrtva TV serije

Ako su se kreatori pridržavali parcele stripova, Andrea bi i dalje bila dio "Walking Dead". Međutim, nezadovoljstvo publike serije s ovim likom potisnulo je pisce da ju "ubijaju". Andrea umire u trećoj sezoni, ubojica postaje guverner, s kojom je junakinja imala kratku romantiku.

Glumica Laurie Holden također se može vidjeti u filmovima poput "Mist", "Silent Hill", "Young Catherine". Igrajući u "Walking Dead" ratnici Andrea, učio se nositi s oružjem i braniti se, doista se svidjela. Karakter nije poput svih junakinja, u čijim se ulogama uspjela izvesti.

Danska Gurira i njezina junakinja

Mishon je junakinja koja zauzima posebno mjesto čak iu takvoj seriji s puno zanimljivih likova poput "Walking Dead". Komentari gledatelja o militantnoj Amazoni, koji savršeno poznaju katanu, uglavnom su pozitivni. Nogometna djevojka s tajanstvenom prošlošću prikazuje Danska Gurira. U pripremi za ulogu glumice morali su uzeti nekoliko lekcija ograde, obratite posebnu pozornost na njihov fizički oblik.

hodaju mrtve glumce

U početku, Mishon se pojavljuje pred publikom kao mamitropa, s kojim je teško pronaći zajednički jezik. Pridruživši se grupi Grimesa u trećoj sezoni, postupno "odmori", počinje se družiti. Glavni zahtjev obožavatelja scenaristima je neuspješna romantika Mishona s još jednim članom grupe Tyrizom, koji je umro u sezoni 5.

Danska Gurira je glumica koja je, sve do oslobađanja The Walking Dead, povjerena samo epizodnim ulogama u seriji. Zanimljivo je da je za ulogu Mishona morala ne samo podvrgavati tjelovježbi, nego i stjecati dreadlocks.

Tko je dobio ulogu Glen

Posljednja epizoda šeste sezone završila je na tragičnom trenutku ubojstva jednog od središnjih likova. Tko je upravo ubijen tajna je koja će se otkriti samo u prvoj seriji iduće sezone televizijskog projekta "Walking Dead". Glumci ne priznaju tko će od njih izaći iz showa, ali navijači sumnjaju da će to biti izvođač uloge Glen.

Sarah Wayne Callis

Zašto lik Glen ima najveće šanse za propast u rukama zlikovca Nigan? To se događa stripovi koje je stvorio Robert Kirkmann, o zemljištu koju pisci ne zaboravljaju. Glen (Stephen Yong) u prošlosti je bio obični pizzer, u sadašnjosti - jedan od najaktivnijih članova grupe Rick Grimes, gotovo desnog ruku voditelja. Njegova smrt, koju većina publike "Walking Dead" ne sumnja, također je tragična jer je ljubljeni junak, Maggie, očekuje dijete od njega.

Zanimljivo je da Stephen Yen ima malo veze s njegovim likom Glen. Na primjer, junak je apsolutno ravnodušan prema svom izgledu, a izvođač uloge skuplja skupocjene odijela, posvećuje dosta vremena za kupnju. Također, glumac je uvjeren da će, ako bude u svijetu ispunjen krvoločnim zombima, sigurno biti među prvim žrtvama jer ne može preživjeti u takvim uvjetima.

Daryl Dixon - omiljena publika

Zanimljivo, najpopularniji lik "Walking Dead" - nikako Rick Grimes. Najveći broj entuzijazma je heroj, čija je uloga dodijeljena Normanu Ridusu. U početku, glumac je želio igrati Merle Dixon, Darylova starijeg brata, koji je umro u trećoj sezoni, ali ulogu je dano drugoj osobi. Ipak, podnositelj zahtjeva toliko je volio stvaratelje da je za njega posebno stvoren junak, koji je odsutan u stripu.

Andrew Lincoln

Mlađi Dixon često se uspoređuje s Legolasom iz "Gospodara prstenova", jer mu je omiljeno oružje također strelice. S lukom se Daryl gotovo nikad nije odvojio, stalno pomagao cijeloj skupini zbog problema u borbi. Norman Ridus izvrsno se nosila s likom tipa iz nesretne obitelji koja se postupno mijenja i postaje posvećen prijatelj i pomoćnik Rick. Slike u kojima možete vidjeti glumca: "Tamna luka", "Sveci iz Bundoka", "Gangster".

Merle Dixon je još jedan lik iz kojeg su mnogi ljubitelji "Walking Dead" bili oduševljeni. Heroj je Darylov stariji brat, koji po volji sudbine postaje desničarka desna ruka, a zatim umire upravo u rukama likova Davida Morissyja. Michael Rooker, kada mu je zamoljen da nazove omiljenu epizodu emisije s njegovim sudjelovanjem, naziva trenutak kada se pretvori u zombi. U pripremi za ovaj događaj, glumac je čak morao podvrgnuti posebnim tečajevima, na kojima je učio da se kreće poput zombija.

Lorin Cohen protiv nasilja

Lorin Cohen je glumica koja je dugo vremena oklijevala prije nego što se pristala na sudjelovanje u projektu. Djevojka je bila zbunjena obiljem scene nasilja prisutnih u emisiji. Ali sada je sretna da bi kreatori pretvorili u analogiju beskrajne serije "Supernatural" Walking Dead (11. sezona priče o braće Winchestera sada prikazan gledateljima). Glumica tvrdi da je već dugo spremna zvučati u Maggieovoj ulozi.

Maggie Green je lik koji se pojavljuje u drugoj sezoni televizijskog projekta. Nakon što je izgubila veći dio svoje obitelji, djevojka s ocem i sestrom (koja kasnije umire) prisiljena je pridružiti se timu Rick Grimes. Ona također nalazi svoju ljubav u osobi Glen, na kraju šestog sezone saznati o njoj trudnoće od njega. Maggie Green je jedan od likova koje većina gledatelja voli.

Glumica Lorin Cohen postala je poznata prvenstveno zbog snimanja u serijama. Na primjer, to se može vidjeti u filmu "Supernatural", gdje je igrala neprincipijelni lopov Belu Talbot. Upoznajte zvijezdu i ljubitelje serije "The Vampire Diaries", u kojoj je prikazivala 500-godišnju vampiricu Rose.

Već nekoliko godina TV projekt "Walking Dead" ostao je popularan. Puštanje godišnjih doba uvijek očekuje multimilijska vojska obožavatelja. Naravno, nisu svi ljubitelji prvih sezona emisije zadržali interes za njega. Mnogi gledatelji optužuju seriju prekomjerne stezanja, zasićenosti "suvišnih" likova i praznih dijaloga. Međutim, postoje mnogi koji ga i dalje smatraju jednim od najboljih djela njegovog žanra.

Najveći broj zahtjeva za "Walking Dead" dolazi od Kirkmanovih stripova. Skripta serije neprestano se povlači iz izvornika, što navijači ne vole. Na primjer, mnogi su bili nezadovoljni činjenicom da guverner nije oduzeo Rick Grimesu desne ruke, kao što je bio u stripu. Također, gledatelji nisu zadovoljni promjenama koje su prošle karakter i izgled nekih od glavnih likova.

Stvoritelji reagiraju na ovo, da se ne može ugoditi svima bez iznimke. A također, da se žarište kritike neće prisiliti da napuste snimanje nastavka televizijskog projekta "The Walking Dead". 9. sezona showa, već produžen do sedmog i osmog sezone, čini se prilično stvaran posade, sudbina povijesti ovisi o gledateljevu interesa.

Mišljenja navijača o sezoni 6

Nastavak pokušaja kritičara i gledatelja da uspostave najbolju sezonu "Walking Dead". Glumci i kreatori serije istodobno zvan najzanimljiviji je 6. sezona. Poznato je da prilikom pisanja pisci konačno usmjerena na odnos između ljudi u svijetu, poslije epidemije, što je vrsta zombija pozadine za razvoj povijesti.

Najveća emocija u publici uzrokovala je posljednja epizoda 6. sezone televizijskog projekta, točnije, posljednje snimke. U želji da se ugrijemo interes publike u nastavak priče, kreatori odlučili da napuste iza kulisa je tko je točno poginulo novi antagonist Nigay tako talentirani glumac Jeffrey Morgan. Obožavatelji serije nisu sviđali ovu odluku. Međutim, ogromne rasprave koje se bore na tisućama foruma pokazuju da je projekt "Walking Dead" još uvijek vrlo popularan. 9 sezona, dakle, bit će, budući da njegova sudbina određuje upravo interes gledatelja.

Kada čekati sedmu sezonu

Od 2010. godine, publika je predstavila nove sezone popularne serije krajem listopada. Slijedom toga, sedma sezona televizijskog projekta "The Walking Dead" na ruskom jeziku bit će dostupna u našoj zemlji u listopadu 2016. godine. Točan datum pojavljivanja prve epizode još nije službeno imenovan.