Recenzije `Bojite se mrtvih hodanja `: žanr, glumci i likovi

Druga serija o zombi apokalipsu bila je neočekivani dar za ljubitelje "Walking Dead" svojih kreatora. Teleproject, čija je prva sezona objavljena 2015., primila je vrlo mješovite kritike gledatelja i kritičara. "Bojite se mrtvih hodanja" - emisija, od prve serije uspjela steći obožavatelje i mrzitelje. Članak navodi argumente oboje.

Žanr i priča

Serija „The Walking Dead” dao gledateljima priliku gledati na svijet, koji je već došao zombi apokalipsa, i nekoliko preživjelih se bore za opstanak. Novi TV projekt o zombi vam omogućuje da vidite prve dane širenja epidemije. Publika emisije moći će gledati kako se život običnih ljudi raspada preko noći.

recenzije boje se hodanja mrtvih

U središtu akcije će biti obična učiteljica Manava Travis i njegova djevojka Madison život grubo istrgnut iz njihovog poznatog svijeta i prisilio sebe i svoju djecu spremiti, postupno navikavanje na novu stvarnost. Drama, triler, užas - žanrovi kojima pripada fascinantna emisija "Fear the Walking Dead".

Kao što je već spomenuto, novi TV projekt dobio je pozitivne i negativne povratne informacije. "Bojite se mrtvih hodanja" - seriju koja je razočarala publiku, koja je sanjala da zna razloge koji su doveli do širenja epidemije. Stvoritelji ponovno napuštaju temu iza scene, ostavljajući publiku da izrađuje vlastita nagađanja. Ali ljubitelji "Walking Dead" imali su priliku vidjeti prve dane zombi apokalipse, koju su mnogi od njih cijenili.

litica curtis

Koje druge prednosti serije upućuju gledatelje koji ostavljaju pozitivnu povratnu informaciju? "Bojite se mrtvih hodanja" - emisija, prema mnogim obožavateljima, ima jedinstvenu atmosferu. Ovdje nema očaja, kao što se događa u svemiru "Walking Dead", ali nadu da se junaci televizijskog projekta još nisu razdvojili. Svijet se urušava pred očima, ali središnji likovi ne prestaju se uvjeravati da su sve nevolje privremene i da će se nositi s njima ako se nastave boriti.

Uvjerljive argumente izražavaju ljudi koji ostavljaju negativne kritike. "Bojite se mrtvih hodanja" - seriju u kojoj postoji previše likova klišeja, ako vjerujete u njihovo mišljenje. Mnogi gledatelji ne sviđa takav standard zemljište uređaj kao nastup na kraju sezone je prvi čovjek u odijelu s tajanstvenom planu, prisutnost zla u emisiji vojnih raspršene susjedi paranoični. Takvi tipovi, kao što vjeruju vjerovatelji, sve su prečesto u modernim serijama.

Glavni likovi "Walking Dead" (Rick, Shane i mnogi drugi) sposobni su nositi se s oružjem, imati vještine borbe od ruke do ruku, drugim riječima, spremni za apokalipsu, ako ne moralno, a onda i fizički. Čak i nekoliko drugih središnjih likova predstavilo je publici niz "Bojimo se Walking Dead". Glumci su izabrani tako da nitko ne sumnja da su njihovi junaci obični ljudi koji teško mogu preživjeti u svijetu koji je pogođen tajanstvenom epidemijom.

Takva odluka kreatora serije pronašla su i navijače i protivnike. Negativni gledatelji vjeruju da je dosadno gledati kako se ljudi bore za svoje živote običnim ljudima, stalno čine pogreške i otkrivaju smrtnu opasnost sebe i njihovih voljenima. Obožavatelji televizijskog projekta, suprotno, vjeruju da je to ono što ih razlikuje od "Walking Dead", gdje većina likova odmah zna kako pucati i boriti se.

Cliff Curtis i njegov junak

Učiteljica Travis - jedan od glavnih likova serije. Stvoritelji su razmotrili nekoliko kandidata za ulogu, što je rezultat toga Cliff Curtis. Glumac igra običnu osobu koja je naučila djecu engleskog jezika "prije apokalipse". Travis ima bivšu ženu i sin koji mrzi svog oca zbog napuštanja svoje obitelji.

Nisu sve glatko u novoj obitelji: sin njegovog prijatelja, Madison, ovisnik je o drogama koji se cijelo vrijeme mora povući iz teških situacija. Međutim, svi se problemi smanjuju u pozadini kada širenje epidemije dovodi do postupnog nestajanja poznatog svijeta.

Mercedes Mason

Cliff Curtis tvrdi da mu se odmah svidio njegov lik. Glumac je bio fasciniran idejom igranja muškarca koji je prisiljen obavljati herojska djela, a ne imati potrebne kvalitete za to. Travis je prisiljen prilagoditi se svijetu oko sebe i mijenjati se s njim, ali želja za pomoći ljudima također živi u njemu.

Cliff dolazi iz obitelji Mažara Novi Zeland. Rođen je 1968. na Novom Zelandu. Star status glumca stekao dugo prije izdavanja serije. Gledatelji ga mogu pamtiti za popularne filmove poput "Die Hard 4", "Hell", "Lord of the Elements".

Tko je igrao Madison

Ako je glumac dugo tragao za Travisom, a zatim kandidiranjem glumice koja će igrati svoju ženu Madison, kreatori emisije "Strah od mrtvih" bili su gotovo odmah odlučni. Izbor je pao na šarmantnu Kim Dickens, koja se može vidjeti na mnogim popularnim televizijskim emisijama. Najzanimljivije uloge glumila je glumica u takvim projektima kao što su "Boravak u životu", "Kuća kartica" i "Sinovi anarhije". Godina rođenja zvijezde je 1965. Kim je iz Alabame.

alicia debby carey

Madison Clark je školski psiholog i jedna majka koja podiže sina i kćer. Njezina veza s kolegom Travisom započela je nakon razvoda, a uskoro su ljubavnici počeli živjeti zajedno. Život Madison nije bio bezoblićen do početka apokalipse. Njezin glavni problem bio je Nickov lik, ovisnik o drogama. Također, Clark se brinuo za dugove na kredite i povremene svađe sa suprugom. Naravno, sve to prestalo se činiti važnim s početkom epidemije.

Kim Dickens je uvjerena da je njezin lik jedan od najsjajnijih likova u emisiji. To je Madison koji stalno preuzima ulogu vođe, vodeći računa o spašavanju obitelji. Ona je sposobna za odlučujuće djelovanje, brzo se nauči preživjeti na svijetu nakon apokalipse, boriti se sa zombijima i drugim preživjelim ljudima.

Frank Dillane i njegov lik

Nick - tinejdžer, zbog problema u obitelji ovisnosti o drogama. Na početku serije sve su njegove misli posvećene problemu pronalaženja nove doze, a za to je spreman za sve radnje, uključujući i one koji nadilaze zakon. Međutim, junak ima jasan um, sposobnost da brzo kretanje situacije, preživjeti u ekstremnim uvjetima. On je prvi koji shvaća da su zaraženi ljudi mrtvi, a ne bolesni. Također, suosjećanje je uzrokovano takvim svojstvima kao što su optimizam i veliki smisao za humor.

bojati se hodajućih mrtvih glumaca

Nick - junak koji voli gotovo sve ljubitelje serijala "Bojte se pješačiti mrtve". 2 sezone serije omogućava glumcu da jasno pokazuje najbolje kvalitete svog karaktera, negativne značajke Clark dolaze u pozadinu.

Ulogu je dano mladom glumcu Frank Dillane, rođen 1991. u Velikoj Britaniji. Sudjelovanje u seriji daleko je od prvog profesionalnog postignuća Franka. Publika se mogla prisjetiti glumaca u filmovima poput "Harryja Pottera i princa polukrvne krvi" i "U srcu mora". Također je glumio u popularnom televizijskom projektu "Osmi osjećaj".

Alicia Clarke

Alicia Debnem-Carey je glumica koja je igrala u seriji Alicia Clark, kći Madison i sestra Nick. Djevojčica, rođena 1993. godine u Australiji, nije napravila poznatu seriju "Bojite se mrtvih hodanja". Do trenutka objavljivanja prve sezone emisije već je imala obožavatelje koji su se zaljubili u Alicia kao ponosnog vladara Lexa iz senzacionalnog televizijskog projekta "Sto".

kim dickens

Glumica u svim intervjuima govori kako je teško prebaciti se s uloge kraljice bitke Lexa na sliku nježne Alicije. Njezina junakinja je obična školska djevojka, apsolutno nije prikladna za borbu za život u epidemijskom pogođenom svijetu. Ona pati zbog gubitka voljenog muškarca, koji je bio među žrtvama smrtonosnog virusa. Alicia je uvijek želio pobjeći od užurbane Los Angeles, dom njezine obitelji, ali je prisiljen izlazak iz grada s rođacima, bez doma, u kojem možete vratiti, ne bi njoj udovoljio.

Chris Manava

Alicia Debnem-Carey nije jedini koji je dobio ulogu slabog lika. Chris Manava, sin Travisa iz svoje prve supruge, kojeg igra Lorenzo James Henry, također se osjeća izgubljenima u novom svijetu.

Chris je obični školarac, složeni tinejdžer, ljut na svog oca koji je napustio obitelj i živio s drugom ženom. Kao rezultat smrti majke koja je postala žrtva zombija, prisiljen je ostati sa svojim ocem i novom obitelji i sa njima pobjeći iz grada u potrazi za skloništem. Iskustva postupno luduju, počinje raditi čudne stvari, zastrašujući svoje pratitelje.

bojati se mrtvih hodanja 2

Chrisovu ulogu odigrala je Lorenzo James Henry, američki glumac rođen 1993. godine. Zahvaljujući seriji "Fear the Walking Dead", postao je poznat javnosti. Prije toga, mladić je uglavnom bio povjeren epizoda uloga, na primjer, on se može vidjeti u filmu "Star Trek".

Obitelj Salazar

Mercedes Mason je malo poznata glumica iz Švedske koja je rođena 1982. godine. U seriji je djevojka dobila ulogu Ophelia Salazar, kćeri imigranata iz El Salvadora. Bijeg iz svoje rodne zemlje ophejinih roditelja bio je prisiljen građanskim ratom. Djevojka je rođena u Sjedinjenim Državama, jednako dobro govori engleski i španjolski. U prvim danima apokalipse gubi majku, dodatnu patnju Ophelia nosi vijest o tamnoj prošlosti njegova oca. Zajedno s obitelji Madison i Travis, ona i njezin otac bježe iz Los Angelesa, koji je osvojio zombije.

Zaslon "otac" Mercedes Mason - Ruben Blades. Heroj glumca je Daniel Salazar, rodom iz El Salvadora, koji je nekoć služio u zloglasnom "Smrtnom eskadrilu". Od cijelog tima, samo on zna dobro postupati s oružjem, uspješno primjenjuje vještine iz prošlih života kako bi dobio informacije od neprijatelja. Glavni cilj koji se Daniel postavio nakon smrti njegove supruge je spasiti svoju voljenu kćer.

Ostali znakovi

Naravno, nisu gore navedeni svi gore navedeni zanimljivi likovi, koje će se moći upoznati s publikom serije "Bojimo se pješačenju mrtvih". Zainteresirani su i glumci koji su igrali Strand i Lisu, bivšu suprugu Travisa.

Strand je tajanstveni stranac kojeg Nick susreće tijekom boravka u izbjegličkom logoru. Ima plan o tome kako izaći iz Sjedinjenih Država, čije pojedinosti, međutim, odbija posvetiti svojim povremenim drugima. Strand je igrao Coleman Domingo.

Liza Manava je bivša supruga Travisa i majke Krista, koja je prisutna samo u prvoj sezoni. Ona je medicinska sestra koja prije svega pomaže ljudima. Nakon smrti majke Chrisove psihe počinju se strašne stvari.

Gledajte ili ne gledajte

Znači li serija "Fear the Walking Dead" da ih gledamo? Svaka će osoba moći samostalno donositi ovu odluku, nakon što se upoznala s prvom serijom emisije. Recenzije o TV projektu kažu da događaji postupno dobivaju zamah, polako uvodeći publiku u svijet apokalipse i upoznavanjem glavnih likova. Svakom serijom ima više spektakularnih prizora i neočekivanih zapleta, postoje nova zagonetke u seriji "Bojimo se pješačenju mrtvih". 2 sezona postaje još dinamičnija.