Najbolji filmovi desetljeća: ocjena, opis i recenzije

Najbolji filmovi desetljeća trebali bi se podijeliti žanr. Tako će gledatelju biti lakše kretati se odabirom prilikom gledanja. Nedavno, u modernom kinu, možda, dominira fantazija i akcija. Ipak, mnogi redatelji i dalje rade na dramama i melodrama. U ovom će se članku prikazati samo najznačajnije slike u posljednjih deset godina, ocjena je naznačena na ljestvici od 10 točaka u skladu s podacima "Pretraživanje filmova".

Novi rad P. Jackson

Nakon trijumfalnog oslobađanja Gospodara prstenova početkom 21. stoljeća, redatelj je prikazao Tolkienove druge radove snimajući trilogiju The Hobbit (2012-2014). Ovaj velik epski ep bio je pravi događaj u modernoj filmskoj industriji, osobito nakon velikog uspjeha prvog projekta. Film je prapovijest i priča o nevjerojatnim avanturama B. Beggins i patuljaka na putu do Lonely Mountain. Općenito, publika je vrlo toplo snimila tu sliku, uočavajući veličanstvenu atmosferu, fascinantnu parcelu i dobru igru ​​glumaca. Međutim, gotovo svi su zabilježili njegov značajan nedostatak: obilje računalne grafike, koja ponekad rezre oči. Osim toga, neki su istaknuli probleme s skriptom: navijači su privukli pozornost na činjenicu da se akcija odvija prebrzo. Ipak, ocjena franšize je 9,5.

najbolji filmovi desetljeća

"Gladne igre"

Najbolji filmovi desetljeća u žanru fantazije privlače gledatelja kao izvornu priču i neobičnu produkciju. Ova kinotrilgija objavljena je u razdoblju od 2008. do 2010. godine i stekla široku popularnost širom svijeta. Gotovo svi gledatelji jednoglasno priznaju da je uspjeh vrpce uglavnom zbog izvrsne izvedbe vodeće uloge - D. Lawrencea. Zaplet se temelji na istim knjigama i posvećen je borbi jednostavne djevojke i njezinog prijatelja za opstanak u strašnim uvjetima diktature show businessa. Ocjena slike je prilično visoka - 7.3.

Najbolji filmovi posljednjeg desetljeća

"The Beginning"

Najbolji filmovi desetljeća u žanru fantazije nisu samo pustolovna avantura, već i duboki filozofski značaj. Slika K. Nolana (2010) postala je kultna vrsta na mnogo načina zbog puno izvornih nalaza. Posebno je publika hvali za poznatu scenu s gradom koji se prevrnuo. Osim toga, svi jednoglasno slave veličanstvenu igru ​​L. DiCaprio. Traka govori o neobičnom znanstveniku koji pokušava regulirati snove ljudi. Neobična ideja i kvalitetno snimanje donijeli su fotografiju visoku ocjenu - 8,7.

Američke drame

Najbolji filmovi desetljeća ovog žanra još uvijek su popularni, unatoč očitoj dominaciji fikcije u kinu. Jedan od posljednjih djela S. Spielberga „Most špijune” dobio „Oscara” i pozitivne povratne informacije od oba kritičara i publike za njegov odličan glumački igri i vrlo nadležnog, točne sliku sukoba između dva sustava, utjelovljenje američkog odvjetnika i sovjetskog špijuna. Ocjena slike je visoka -7,5.

vrhunskih filmova desetljeća

Druga drama, objavljena prošle godine - "U srcu mora" - također je zadovoljan modernim gledateljem zbog kombinacije djelovanja i filozofskog sadržaja. Film govori o ljudima koji su bili jedno s prirodom i prisiljeni preživjeti u nečovječnim uvjetima, koji zauvijek mijenjaju svoje poglede. Ocjena vrpce je 7.3.

Domaće slike

Dostojan je spomenuti i najbolje filmove posljednjeg desetljeća ruske produkcije u dramskom žanru. Prvo i najvažnije, potrebno je nazvati "Crew", što se pokazalo zapravo remake istoimenog sovjetskog filma. Traka govori o sudbini pilota, dodjeljujući značajno mjesto kao otkrivanje njihovih slika i djelovanja. Slika je vrlo dobro primljena od strane publike i dobio je vrlo visoku ocjenu - 7.9.

Top 10 Top 10 filmova

Još jedna slika u ovoj seriji je "Sunčani udar" (2014). Ovaj je film dobio mješovite recenzije. Najbolji od najboljih filmova desetljeća, međutim, bila bi nepotpuna bez da je spominjemo. Neobična stil prezentacije, koja donosi ljubavnu priču o poznatom istoimenom pričom Bunin i pokazuje prekretnicu u povijesti naše zemlje, stavlja rad u velikom broju Nikita Mihalkov na najljepšoj premijera prošle godine. No, budući da su mnogi ljudi teško pronašli njezin jezik, ocjena je bila 5.8.

Ljubavne teme

Najbolji filmovi desetljeća (TOP-10) uključuju prilagodbu sentimentalnih priča, koje i dalje postaju popularne. Među najnovijim filmovima u ovoj seriji "Do tebe dočekali", film je bio vrlo dobro primljen od publike, koji je prije svega istaknuo divnu igru ​​E. Clarke, dirljivu priču i lijepu sliku. Film govori o ljubavi jedne jednostavne djevojke i mladog uspješnog muškarca, ali vezanog za invalidska kolica. Ocjena slike je prilično visoka - 7.7.

Drugi film ovog žanra je "Jednak". Anti-utopija, koja govori o ljubavi između dvije osobe iz društva u kojem je svaka manifestacija osjećaja bila bolest. Publika je zabilježila izvornu ideju, ali ukazuju i na neku dugotrajnu priču, pa je ocjena 6,2.

najbolji filmovi ocjenjivanja desetljeća

Orijentalne slike

Najbolji filmovi desetljeća, popis koji je prikazan u ovom pregledu, također su snimljeni u neeuropskim državama. Treba naglasiti da postoje dva filma redatelja iz istočnih zemalja. Indijska traka "Moje ime je Khan" vrlo je popularna s modernim gledateljima, što je naznačeno vrlo dobrim ocjenama - 8.1. Ona govori o tradicionalnoj priči o zabranjenoj ljubavi koja je ometena društvenim preprekama. Međutim, svi su se svidjeli dotičnoj igri vodećih uloga, koji su upoznali poznatu parcelu novim nijansama.

Turski film "Ti, moja kuća" primio je publikom s entuzijazmom. Tužna i dirljiva priča o tome kako su mladi ljudi bore s bolešću od heroina, ne ostavlja ravnodušnim gledatelje tog žiga i dobru priču i talentirani izvedbi glumaca, stoga rating - 8.

Najpoznatija premijera

U ovom dijelu, naravno, potrebno je istaknuti sedmu epizodu "Ratova zvijezda", koji je, čini se, bio jedan od najočekivanijih projekata. Međutim, mišljenja o filmu jako podijeljena: neki navijači su bili jako drago ponovno vidjeti nastavak ljubljenog franšize, drugi, naprotiv, bio je kritiziran zbog nedostatka originalnosti u priči, s ponavljanjem povijesti je odavno poznato, tako da je rezultat - 7,2.

Najbolji filmovi desetogodišnjeg popisa

Najbolji filmovi desetljeća, čija ocjena pomaže gledatelju da izvrši izbor, razlikuju se dinamičnom grafikom s elementima drame. Ovo je također slika "Survivor", koju su vrlo dobro primili i kritičari i gledatelji. Film govori o lovcu koji je bačen u taigu da umre, ali ipak uspio pobjeći. Gledatelji pohvaljuju igru ​​DiCaprio, zanimljivu priču, pa je film ocjena 7,8.