Autor `Bleach`: opis, povijest stvaranja i recenzije

Ljubitelji ongo "Bleach" došli su do ovog hobi na različite načine. Netko je od samog početka pročitao mangu, ali većina poznavatelja ruskih govornika započela je animeom. Zaintrigiran publika će prije ili kasnije pita o tome tko je autor anime „Bleach”, koji bi trebao biti zahvalan zanimljivih zemljište pletiva, dodiruju trenutke i lijep smisao za humor.

Anime kao specifičan tip animiranih filmova može se snimiti mangom, romantikom-Ranbae, u nekim slučajevima jednostavno postoji ideja - onda anime postaje primarni izvor. U slučaju Bleach, izvorni izvor je manga, koju je izmislio i oslikao Kubo Taito mangaka. Možda riječ "slikano" pogrešno odražava stvarnost, jer je stvaranje priče o Kurosaki Ichigou bilo 15 godina.

autor blitza

Biografija Kubo Taita

Pod pseudonimom djeluje nadareni manga Kubo Noriaki. Autor "Bleach" rođen je 26. lipnja 1977 Japan, prefektura Hirošima. U intervjuu mi je Kubo često rekao da je sanjao o tome da postaje mangaka iz djetinjstva. Kada je najpopularniji časopis Weekly Shonen Jump najavio manga natjecanje od početnika, on je sudjelovao, ali nagrade su otišli na druge autore. Ipak, stil i talent Kubo privukli su pozornost urednika časopisa.

Blitz manga i anime

Brz rast popularnosti

Treba napomenuti da je zemljište, u kojoj je normalna tinejdžerica iznenada dobiva nadnaravne moći i uzima spasiti svijet i boriti se na strani dobra, pripada najviše otrcan. Sjeti se barem Mornara Mjeseca. Čini se da autor Blich slijedi put najmanje otpora, počevši na istoj stazi kao i manga vojska pred njim.

Međutim, "Bleach" pouzdano je osvojio svoj čitatelj. Iznenađujuće, priča namijenjena mladim ljudima brzo privukla široku publiku. Popularni manga, koji je brzo postao vođa na ljestvici časopisa "Jump", uskoro je prikazan i dobio standardnu ​​podršku za navijače. Uz anime, obožavatelji su primali računalne igre, mjuzikle, romane i veliku količinu robe.

povijest stvaranja blitz-a

Petnaest godina rada na jednom mangu

"Bleach" započeo je u kolovozu 2001. godine i završio u kolovozu 2016. godine. Točno petnaest godina, jednako kao iu vrijeme početka priče bio je glavni lik, Ichigo Kurosaki. Da biste razumjeli veličinu i opseg rada, trebali biste znati pojedinosti o stvaranju manga.

Mangak se ne može priuštiti da se opustite i čekati musa da mu pozdravlja. On mora preuzeti poglavlje tjedan dana, bez pada iz rasporeda. Dakle, manga ima pomoćnike - autor crpi priču, glavne likove, a pomoćnici će vam pomoći u izradi pozadina, sjenčanje, interijer detalj ili sporednim likovima navedene skicu. Autor Blich često je u intervjuu rekao da čak i ako je posjetio neka zapanjujuća ideja koju želi više otkriti, jednostavno nema dovoljno vremena.

Međutim, procjena stavova Kubo Taita na njegovo potomstvo vrlo je jednostavna. U svakom poglavlju nalazi se mala epigrafska pjesma koju je napisao autor, a poglavlje završava s malom skicom vlastitog, dodirujućeg ili komičnog. To nisu obvezni bonusi za čitatelje, ali vrlo su rječiti.

priča blitz autor

Popularni "Bleach": manga i anime pucali su na nju kao temelj za uslugu navijača

S dostatnom popularnošću manga, animacija će se uskoro početi pojavljivati. Ova umjetnost ima svoje prednosti, priča je oslikana novim nijansama. Osim boje i pokreta, anime ima dvije nedvojbene prednosti: glazba i glasovi seiyua, glumci gluma gluma.

Valja napomenuti da su u Japanu seiyu zasluženo popularni, izražajni glasovi i način govorne industrije iskorištavaju za stvaranje fantastičnih profita. Osim samog anime, seiyu radi na stvaranju glazbenih singlova, diskove s kojima ih veliki fanovi kupuju, a snimljena je velika količina pratećih audio proizvoda. Nije izbjegao ovu sudbinu i anime "Bleach". Opis bilo razgledavanje govornom popularni lik postaje dvostruko atraktivna na vrhuncu popularnosti u prodaji su još kotači za one koji smatraju da je teško zaspati - seiyuu glasno naći ovce, a zatim lagano želimo laku noć.

Radite na znakovima punila

U bilo kojem anime-u tijeku, prije ili kasnije, dolazi trenutak kada zemljište dođe do manga, a prije animatora postavlja se pitanje: što učiniti i kako ne izgubiti gledatelja? U ovom slučaju postoji niz punila, čija ploča nema najmanji odnos prema izvornoj priči u mangu. „Bleach” nije bio iznimka, luk zavisna od pobunjenika zanpakto kraći fillernye priče o princezi Lurichio ili kapetana Amagae Syuske uzrokuje gledatelju širok raspon osjećaja. Ljubitelji manga su bili ogorčeni, a navijači anime bili su zadovoljni novim pričama.

Mangaki obično ne sudjeluje u stvaranju serije punila, čak ni zbog autorove ljubomore, već jednostavno zbog nedostatka vremena. Autor „Bleach”, a zatim se uspio razlikovati - Tite Kubo je poznat po tome što je pomogao razviti dizajn vodećih likova luka pobunjenika zanpakto, dok je stvaranje jednog od OVA čak izrazio plišanog lava po imenu Con.

opis anime blitza

Povijest "Bleach"

U izvornom obliku, priča o Ichigo Kurosaki bila je manje povezana s povijesnim japanskim pratnjom, imala je mnogo vatrenog oružja. Rukia Kuchiki bila je naoružana ne s katanom, ali s klasičnom kosom - s shinigamijem, svećenikom smrti. Međutim, u drugom anime jedino oružje ne dodjeli shinigami, fantazija manga nemilosrdni: smrt Boga mogli biti naoružani s noktiju škare, a zatim i motornu pilu. Međutim, prva poglavlja Kubo remake, pa je počeo da se pojavljuju omiljeni čitatelji priča "Bleach". Autor je ozbiljno volio Španjolsku, njezinu nacionalnu boju, jasno je vidljiv u Arranqarovom luku. No, sterntritters imaju različit germanski okus.

koji je autor anime blitz

Manga završava

Nakon oslobađanja anima na seriji 366 navijači su bili depresivni, ali manga je nastavila izlaziti. Posljednje poglavlje 666 zove se isto kao i prva - "Smrt i jagode". Krug je bio zatvoren, sve je dobro završilo, Ichigo i Orihime su sretni zajedno, kao i Renji s Rukijom.

Velika većina obožavatelja priznaje da je kraj srušen. To je neobično za Tite Kubo, koji je petnaest godina, govori nevjerojatnu priču logično, na pravim trenucima objasniti sve nijanse koje izgledaju slučajni. Na primjer, na samom početku Kuchiki Byakuya kaže svojoj sestri da je pogriješila, a Ichigo slučajno izgleda kao netko. Samo nekoliko godina kasnije čitatelj saznaje da je značilo Byakuya - Ichigo zapravo se odnosi na Cayenne van po Shiba, i zato ga podsjeća.

Posljednja poglavlja manga izgledala je kao da je autor pokušavao ispuniti rokove koji su mu postavljeni. Čitatelji su znatiželjni i doživljavaju najtežu nostalgiju, jer petnaest je tjedana svaki tjedan čekaju novo poglavlje.

autor blicha recenzije

Godinama je s "Blech" čitateljima izvedeno nekoliko jednostavnih aksioma, prilično zabavno za fandom. Na Kubo očito ima strast odsjeći ruke njegovih likova, došao brojati prekinute udove i pokušava predvidjeti događaje sljedećem strane da odsjeći na podmukli autor „Bleach”. Mišljenje u većini slučajeva dobro značenje, pogotovo u usporedbi s glavnim konkurentom - manga „Naruto”, u kojem autor, Masashi Kishimoto, bez sumnje ubiti znakove umjesto njihove tetive koljena. Međutim, bliže kraju, Kubo je stvorio izgubljeno vrijeme.

Unatoč tužnoj činjenici da je manga gotova, fanovi ne gube nadu da će Kubo malo odmarati i biti zadovoljan novim stvaralaštvom, što je jednako dinamično i uzbudljivo.