Film `Moj kralj`: recenzije gledatelja i kritičara

Melodrama Maivenne Le Bescova "My King" recenzije vodećih autora-doprinosa pozicionirana je kao klasični francuski film o sveobuhvatnoj strasti i pravoj ljubavi. Slika ima vrlo visoku ocjenu u usporedbi sa svojim kolegama žanra (IMDb: 7.00).

Briljantan primjer

Film "Moj kralj" primio je publiku divljenje. Prema ljudima koji su posjetili premijerno prikazivanje slike, melodrama je briljantan primjer pokazivanja potpunog uranjanja u ljubav u uvjetima apsolutne odsutnosti osiguranja, neobjašnjivosti ovog lijepog osjećaja. Više impresivna vremena na 124 minuta slika se čini gledatelja u isto vrijeme duboko uroniti u stanju i prirodi karaktera i lako je uočiti njihovu površinsku klizi kroz život: likovi donose odluke o emocijama ne misle o posljedicama, oni uvijek imaju osjećaj prednost nad razumom.moj kralj recenzije

sinopsis

Melodrama "Moji kralj" kritičari su također primili podršku, iako mnogi stručnjaci nisu zaboravili napomenuti da je glumica režirala vrpcu. Doista, francuska Maivenne Le Besco Igrao je na projektima Luc Bessona "Leon" i "The Fifth Element", nakon što je pokušao na hipostazi scenarista i redatelja. Vrijedna potvrda njezina profesionalizma u novom polju je uspjeh filma "Moj kralj" na festivalu u Cannesu 2015. godine. Slika je dobila dvije nominacije za "Golden Palm Branch": za najbolji film i za najbolju žensku ulogu. Nagrada u prvoj nominaciji, nažalost, prolazi, ali u drugom zasluženo igra glavnu ulogu Emmanuela Berka.

Struktura pripovijesti vrpce je niz iscrpljenih patnji koji su pretrpjeli ekstremni Tony, koji se postupno pretvorio u složeni mozaik odnosa između žena i muškaraca. Priča o filmskoj drami "Moj kralj" kritizirala je filmašima zbog neke zbrke. Prema njihovom autoritativnom mišljenju, priča o preskakanju, u kojoj junaci često bježe iz bezgranične sreće u ponor očaja i leđa, ne dopušta gledatelju da sve događaje izgradi kronološkim redom.film moje kraljevske recenzije gledatelja

Okupljeni da vide film "Moj kralj", recenzije i priča koju su opisali komentatori, nije vrijedno čitati jer mogu pokvariti dojam gledanja.

Film počinje s činjenicom da glavni lik Tony (Emmanuel Berko), skijanje, razbija nogu. I sada, budući da je u bolnici potpuno samostalno i praktički bez mogućnosti da se presele, ona posvećuje sve svoje vrijeme prisjećajući se svog života i pokušavajući ga analizirati. Sjećanja počinju s zabavom u kojoj je prije deset godina upoznala Giorgio (Vincent Cassel). Ovaj uobičajeni sastanak rasla je u vrtoglavoj ljubavi i svestranoj ljubavi između dva takva različita čovjeka. Proveli su mnogo vremena jedno s drugim i brzo su počeli živjeti zajedno.

Tada je bilo vrlo lijepo i bučno vjenčanje, a zatim i trudnoće. I upravo u ovom trenutku prve se svađe zbivaju između njih. Tony je počeo sumnjati u njezin ljubavnik izdaje. Te sumnje nisu napustile Tonyja i mučile je. Sve je više očituje svoju ljubomoru, što je dovelo do ozbiljnih sukoba između njih, a Giorgio se gotovo prestao pojavljivati ​​u njihovoj zajedničkoj kući. Što će biti rezultat takvih emocionalnih izbora heroina? Hoće li moći razumjeti sebe, svoje osjećaje i želje? Može li mu oprostiti mužu i doživjeti patnju koju je doveo? Tek nakon razumijevanja tih pitanja, Tony će moći naći mir uma.moj kralj kritizira kritike

Igranje na živcima

Nije ništa drugo da je traka "Moj kralj" dobila mješovita mišljenja i mišljenja. Pozitivno razmišljani recenzenti u svojim opusima istaknuli su da redatelj pripravi narativ na asocijativno načelo, tj. Da se jedna memorija pridržava i služi kao prolog za sljedeću. Još nije ocjenjeno autorove nakane postanovschitsy skeptični primijetio da Maiwenn Le Besco samo igra na živce gledatelja i likova s ​​kojima gledatelja žele plakati, smijati se, plakati, bijes i rastopiti. Mnogi iskusni filmaši skrenuo pozornost na činjenicu da je oštra promjena emocija i rastu kao gruda snijega, napetost ponekad vrlo teško, pogotovo osjetljiv i osjetljivih pojedinaca. Drugi autori, izdavačke recenzije, oduševljeno su pljeskali ravnatelja zbog činjenice da je tijekom gledanja nemoguće opustiti se na trenutak, budući da se smireno nužno u sljedećem trenutku izaziva oluja.film moj kralj recenzije i zemljište

Kino talentiranih glumaca

Snimka "My King" dobila je odobrenje zahvaljujući divnom glasu. Odnose se na protagonista Giorgio loše da je nemoguće, to je zbog uloge umjetnika, karizmatičnog Vincent Cassel. Iskrenost izvođača koji je pokazao na ekranu jednostavno je razoružavanje, njegov lik je iskren u svemu: riječima i djelima. Dobitnik „Cesar” nagrade u više navrata dokazao svoju neusporedivu nevjerojatan talent za reinkarnaciju, ispunjenje uloge različitih veličina znakova. Najznačajniji projekti u filmografiji su filmovi poput "Mržnja", "Black Swan", "Flat", "Jason Born", "Ocean`s 13 Friends" i "Crimson Rivers".

Francuska glumica Emmanuelle Berco, ispunjavajući misiju emocionalnog vodiča tijekom pripovijesti je upadljivo „troškove” od promatrača, prilagodivši gledatelja doživjeti željeni bilješku.

Uloga lakoničnog i skromnog brata glavnog lika izvodio je Louis Garrel, koji je bio sjajan u "Dreamers" i "Imaginary Love".

Svi glumci sjajno su se pretvorili u slike njihovih likova. Heroji iz podnošenja izvođača potiču svakog gledatelja da empatiraju, tako pomažući publici da osjeća cijeli spektar emocija od gledanja, kako bi se usporedili s likovima filma. Njihovi su napori da melodrami postanu realistični i bliski u duhu svatko.moj kralj mišljenja i mišljenja

Stvara filigranu

Ako prije filma "Moj kralj" niste znali ništa o kreacijama redatelja Maivenne Le Besca, odmah trebate ispraviti ovo nesporazume i obratiti pozornost na eleganciju njenog djela. Koristeći velike i srednje planove, redatelj pretvara gledatelja u izravan sudionik svake emocionalne epizode slike. Istodobno, Le Besko uspijeva dobiti kritički maksimum od glumaca, čak ni najsunčaniji skeptik ne usuđuje nazvati scenu koja nije lažna ili ne osjeća sudionici u produkciji filma. Pregledi većine filmskih kritičara priznali su film "Moj kralj" kao stvarno kolosalan, naporan rad, za koji redatelj zaslužuje veliku nagradu.