Film `Moj kralj`. Recenzije kritičara i gledatelja

Tvrdili da ženski direktori biti pravi stručnjaci u ljudskoj psihologiji, znajući puno o fin užitka, uzmi proizvodnju slika s okusom, i zato su estetski u sadržaju i obliku, sa izuzetno emocionalno iskren. Potvrda ove izjave može poslužiti kao film "Moj kralj".

Proturječnost mišljenja

Čudno, ali od bivše glumice i sada redatelja Maivenne Le Besco, svjetska kino-zajednica nije očekivala ništa izvanredno. Njezin film "Moj kralj" nakon toga kritizira Filmski festival u Cannesu dobio je sasvim proturječan. Autor i suradnik Guardiana pohvalio napore usmjerene na jedinici, ali retsenzor Hollywood Reporter je ostao nakon premijere oduševila nemilosrdno ponesen pohvale Maiwenn Le Besco. Ocjena melodrame IMDb je verzija 7.00. Većina stručnjaka u filmskoj industriji, ostavljajući povoljne recenzije za projekt francuskog redatelja, nazvao je vrpcom "tipično francuski".film moj kralj recenzije

"Obično francuski"

Doista, u nekom smislu, ovo "obično francusko kino", ako uzmemo u obzir realizam Mauricea Piala kao reference. Da, objašnjenje odnosa, beskrajne buncanje, blagdane i erotike u projektu Le Besco koliko je potrebno za održavanje ugled francuskog, u površnom razumijevanju Francophiles. Dominantna većina radu direktora i cijeli film, „My King” (2016), recenzije pohvale za pokazujući kako različiti pojedinci doživljavaju ljubav i kako se izrazio nije isti tip.film moj kralj 2016 mišljenja

Mnogi recenzenti, s obzirom na film "Moj kralj", zaplet je bio obilježen kao intrigantan, ali pomalo zbunjujući.

Glavna junakinja Tonyja (Emmanuelle Berko), žena odvjetnica Balzacove dobi, susreće svoju mladenačku ljubav Giorgio (Vincent Cassel). Između junaka, nasilne strasti se rasplamsava, njihov impetuozni roman, koji autori filmova daju mnoštvo svjetovnih i smiješnih trenutaka, završava ceremonijom braka i Tonyjevom trudnoćom. No, sreća parova, kao i obično, ne može izdržati jaram svakodnevne rutine, razbijena je zbog životnih poremećaja. Giorgio napušta Tonyja.

Istodobno, postojanje protagonista povremeno je otrovano od strane nervozne Agnes, bivše Giorgiojeve strasti, koja i dalje održava odnose s njom povremeno. Kao rezultat toga, sve završava činjenicom da Tony suze na ligama na nozi, skijajući sa svojim odraslom djecom. Dugo vremena nakon što je udario u rekreacijsku pansion, žena se prepušta uspomenama.

Budući da ovaj incident, a počinje pripovijedanje filma "Moj kralj", pregledava daljnji razvoj događaja, pozicioniran je kao asocijativna linija flashbackova.moj kralj kritizira film o filmu

U obliku i sadržaju

Malo je filmaša moglo doći do jednoglasnog mišljenja o obliku vrpce "Moj kralj". Kritičari filma određuju oblik filmovima kao što su realne romana: osvjetljenje vremensko razdoblje je prilično impresivan - 10 godina, pet glavnih likova - od nekoliko glavnih likova, vrag Agnes aljkava Solal - brat Tony (glumi Louis Garrela) i njegova djevojka koju Izild Le Besco. Osim toga, prema filmskim kritičarima, snimka filma sadrži neophodnu slučajnost za bilo koji roman. Le Besco ne zaboravlja, a lajtmotiv blizanaca:-funkcionalnih brižnih odnosa i dugo pate, Giorgio i psihički neuravnoteženim Agnes u parceli su osnovni raspored interakcija između likova. Likovi povremeno jednostavno izvesti rokada u ovom rasporedu, što je navelo gledatelja iskusiti sve aspekte intonaciji i takvih odnosa.film je moja kraljica

Actorovo kino

Nije slučajno da film "Moj kralj" pregledava recenzije nazvanu kino apsolutnog autora. Smjer Le Besca praktički se svodi na neometanje. Istodobno, gotovo mehaničko strukturiranje pripovijesti ne pretvara melodramu u mrtvo tijelo, naprotiv, praćenje sudbine junaka s krutom pričom strukture povezano je s radom sudbine. Pogrešan izbor podrazumijeva puni izbor tragičara u njihovim situacijama predvidljivosti, koje su autorovi napori iscrpni i detaljni, a vrlo vitalni i smiješni, bez moralizacije i patosa. Sve značajke napetosti, tragedija tragedije i užas svakodnevnog života predstavljeni su nježnim nagovještajem, izraženim jezikom izgleda, tijela, propusta i teških pauze.film moj kralj

Glavni glumci

Vincent Cassel i Emmanuel Berko ukrasili su svojom prisutnošću film "Moj kralj". Odgovori koji su pokazali njihovi glumački vještini zaslužili su entuzijazam. Glumci, reinkarnirani su na slikama njihovih likova, razdvojili strasti ljubavnika i nakon razvedenih partnera užitku promatrača.

Vincent Cassel u projektu Le Besco igra filca avanturista, ili ugostitelj, ali jedinstveno karizmatičnu Playboy, šarmantan, živahan i seksi Playboy. Najbolji radovi u glumac filmografije Razmatraju se "Jason Bourne", "Vice za izvoz", "Black labud", "Bratstvo vukova", "Doberman", "Crimson rijeke".

Junačka Emmanuel Berko pojavljuje se pred publikom kao ženski odvjetnik, bez make-upa, s prilično običnim izgledom. Međutim, francuska glumica, koja je imala vremena pokušati na hipostazi scenarista i redatelja, nije tako jednostavna kao što se čini na prvi pogled. Njezin je talent grandiozan, što potvrđuje zasluženo nagradu - palmu filma na festivalu u Cannesu u nominaciji za najbolju glumicu. U melodrama Le Besca, glumica je pokazala snažan emocionalni intenzitet. Berko je posebno poznat po širokoj publici za filmove "Mandar Street", "Clement" i mini-serije "Carlos".