Recenzije filmova `Kuća glupih`, `Zlato gluposti`, `Glupo`. Film `Glup`: kritičke kritike

Glupo (nedotepa) - nepromjenjivi junak folklora bilo kojeg čovjeka, on se pojavljuje u poslovima, izreka, bajki. Zbog kratkovidnosti često čini apsurdne akcije, suprotno zdravom razumu, kaže nešto izvan mjesta. Ponekad je heroj poučna ilustracija kroz koju pripovjedač ismijava nedostatke društva. Istodobno budala često dobiva čudovište, štedi druge. Nije iznenađujuće, moderni kino i dalje pretjeruje lajtmotiv budale. Među novostima domaće industrije u ovoj temi je film "Glupo". Vrlo se preporučuje povratna informacija o fotografiji za gledanje.

Ideja Jurij Bykov

Novi projekt Jurij Bykov - film "Fool" - recenzije domaćih filmskih kritičara bili su entuzijastični, a njegov je ocjenitelj: 8.00. Treći dugometražni igrani film u režiji njegova pojava izazvala je malo uzbuđenja u ruskom umjetničke elite krugovima, jer je njen prethodni uzorak „velikim” nagrađen je treće mjesto na listi najboljih filmova 2013. godine. Akcija novog djela odvija se u istom svijetu kao priča o "bojniku". Publici svejedno uznemirena zemlja u kojoj su svi mehanizmi moći obavijen korupcije i krađe, a kolektivna neodgovornost društva šalje na ukupnu samouništenja. Kritičari, ostavljajući film "Fool" recenzije, napomenuo je da je redatelj značajno proširio novo stvaranje orbite objavljivanja. Isto tako nije propustio činjenica da je Bykov pozvao nekoliko glumaca iz svoje prethodne snimke na "Glupo": B. Nevzorov, K. Polukhin i D. Kulichkov.

film glup recenzije

Beskompromisni izgovor

To nije slučajno filma „budala” kritičari dobio dobar žiri „Kinotavr-2014”, potvrdili su presudu, istaknuo Bykov nagradu za najbolji scenarij i diplome s riječima: „Za beskompromisnom umjetničkog izražavanja.” Većina članova Ceha filmskih kritičara iz Rusije procjenjuje frontalni jednostavan otkaz birokratskog sustava ravnatelja, postalo je kao rezultat tekstu glavnih nedostataka suvremenog ruskog društva - ravnodušnost prema svemu događa okolo.

Film "Glupo" pregledava gledatelje koji su primili kontradikciju. Pristaše redatelja pravdoruba cijenili su položaj redatelja, u kojem je bio istinit, ljut i žestok, ali smrtonosno hladan i ozbiljan u odnosu na heroje. Skeptični filistini optužili su u svojim revizijama redatelja da je on, iznova i iznova vjera u najbolje, on sam sadistirano lišen toga.

filma budala kritike kritičara

Glavni lik - privatni vodoinstalater Dmitrij (Artem Bystrov) - On živi u zabačenom provincijskom gradu, u skučenom stanu s njegovim roditeljima (Samoshina Olga i Alexander Korshunov) i njegova supruga (Daria Moroz) i djeteta (Ivan Brada). Jednom, nakon što je došao do izazova, otkrio je pukotinu u osnovi devetokatnica i drugih znakova buduće katastrofe. Shvativši da je račun već otišao na sat, junak ide proslaviti obljetnicu gradonačelnika (Natalya Surkova), gdje su prisutne sve šefove odjela. Tu bi se predstavnici gradskih vlasti da se okupe snage da prizna svoje pogreške i žuriti organizirati hitnu evakuaciju gotovo 1000 stanovnika nužde kod kuće, ali oni su previše zaglavio u krađi i krivodushii. Lakše je izjaviti da je Dmitrij budala, kunem se, pokaj se, ali ništa ne činiš.

Nije ni čudo da film „budala” mišljenja je žestoka, gori, jer je, u biti, je bolan slika Bykov i točne ilustracije zajedničke fraze koje se ponekad dobre namjere utrti put do pakla. No, kako je protagonist rekao, uvijek je vrijedno pokušavati.

"Kuća gluposti" (IMDb: 7,20)

S nekim predrasudama, Moskovska kritika na vrpcu A. Konchalovsky pod elokventnim naslovom "Kuća gluposti". Stvar je u neugodnoj priči s njegovom nominacijom iz Ruske Federacije za Oscara. Možda je zato "Kuća gluposti" film pregledavala kao jedan od najstrašnijih skandaloznih domaćih filmova u posljednjem razdoblju. Ono što općenito nije spriječilo sliku da dobije grand prix na prestižnom filmskom festivalu u Veneciji. Autor je psihički bolesni kao njegovi junaci, koji je banalan i istovremeno i pobjednički potez. svijet mentalno bolesna osoba - Vrlo dobar materijal za stvaranje sjajnih slika. U ovom slučaju, bilo kakav prijelom zapleta, najnevjerojatniji ili, obrnuto, primitivan, ima pravo postojati. Uzevši u obzir činjenicu da je Konchalovsky univerzalno priznat profesionalac s velikim slovom, film, unatoč nekim nedostacima u filmskoj drami, percipira se kao potpuni i integralni rad.

zlatne budale recenzije filma

Zaplet slike

Glavni likovi vrpce su pacijenti psihijatrijske bolnice na granici Chechen-Ingush. Zbog pogoršanja vojnog sukoba, u nekom su trenutku prepušteni vlastitim sredstvima. Glavna junakinja Zhanne (Julia Vysotskaya), pacijentica bolnice, zbog neuspješne šale cehovskog ratnika ozbiljno ide na krunu. No, kako se ispostavilo, dečko je zavela, a djevojka praktički gubi vjeru u čovječanstvo. Međutim, podržava okolna osoba - mentalno bolesna, s kojom je ugodna i poznata, gdje je udobnije nego iza vrata klinike, gdje se ludilo proteže na cijelu zemlju. A ovdje, kao rezultat još jedne eskalacije sukoba, čečenski varalica sklonio se u bolnicu. Jeanne odlučuje da život postaje sve bolji.

kuća bezumnika recenzije filma

"Zlato gluposti" (IMDb: 5,60)

Kompletno drugačiji u usporedbi s domaćim filmovima pojavljuje se pred publikom američki projekt Andy Tennant "Zlato gluposti". Recenzije filma nazvale su ga jednostavnom, nekompliciranom komedijom, tijekom koje ne trebate tražiti "zamke", skrivenu poruku o izgrađivanju i moralnosti. Radnja na zemljištu povezana je s poviješću glavnih likova - lovaca na blago, koji su prvo dijelili, razočarani jedni s drugima i neučinkovitu potragu za blago, ali nakon što su napali stazu ovog blaga.

filma budala recenzije publike

Stvoritelji uspjeha slike bili su pozvani da igraju vodeću ulogu jednog od najseksi muškaraca na planeti - Matthew McConaughey. Glavnu žensku ulogu dala je lijepa Kate Hudson, koja izgleda vrlo živahno. Prijatelj protagonista bio je komičar Ewan Bremner (poznat kao Stump iz "On the Needle") i mentor - impresivan, iako potresen, Donald Sutherland. Zahvaljujući scenaristima, likovi su se jako šalili, odstupajući od "toaleta" humora, i zaroniti puno i lijepo u potrazi za blagom. Ojačao je učinak luksuzne jahte, očaravajuće krajolike i obilje djevojaka u bikiniju. Bila je to najjednostavnija komedija koja bi mogla odmori promatračev mozak i podsjećati vas kako je sjajno živjeti u svijetu.