Turska TV serija "Asi": recenzije, priča, glumci i uloge

Jedan od najpopularnijih turskih multi-serija filmova objavljenih na zaslonima u 2007 je serija "Asi", koji su uglavnom povoljni recenzije. Direktor ove vrpce je Jevdet Merjan, a glavne uloge u njoj izvedene su Turski glumci

Tuba Buyukyustyun i Murat Yildirim. Ovaj se film, naravno, zaljubio u ljubitelje takvih turskih TV serija kao "Veličanstveno doba" i "Ljubav i kazna".

recenzije serije asi 2007

Prirodno je da oni koji su već vidjeli ove filmove, kao novi omiljeni višedijelni film, žele vidjeti još jednu kvalitativno snimljenu TV seriju o ljubavi. Asya je postala takav film. I zbog toga, gotovo iz prve serije, privukao je pažnju tisuća gledatelja.

Serija "Asi": recenzije, zemljište

Naravno, kao u većini turskih TV serija, priča se temelji na osjećajima ljubavi između muškarca i djevojke. I, naravno, prema zakonima turskih filmova, ti odnosi ne mogu biti jednostavni i jednostavni. Mladi na putu prema sreći moraju prevladati mnoge prepreke.

turski TV serije

Na raznim forumima, pozitivne povratne informacije o seriji "Asya" uglavnom ostaju ljubitelji dugih melodrama. Oni koji ne vole dugotrajne sapunice, pišu da je riječ o redovitoj seriji s dugotrajnom grafikom i prilično predvidljivim razvojem događaja. No, ljubitelji priča o svladnoj ljubavi, koji na putu nadilaze mnoge prepreke, naprotiv, oduševljeni su tim nizom.

Kratka snimka filma

Glavna priča temelji se na odnosu djevojke po imenu Asya i njezine drage Demire. Mlada ljepotica odrasla je na kopnu koja pripada svojoj obitelji već nekoliko generacija. Djevojčev otac je u jednom trenutku odbio obrazovanje i diplomu, jer je bio prisiljen suočiti se sa očuvanjem ove zemlje. Baš kao i njezin otac, Asja je moralno vrlo povezana s tim izvornim mjestima. Jednom, dok radi na terenu, upoznaje lijepog mladića Demira, a međusobno se javlja uzajamno suosjećanje.

Tajanstvena smrt majke glavnog junaka

U početku, Demir je mislio da se susreo sa samo ženskim radnikom koji obrađuje zemlju. Asya je bila toliko jednostavna da nije ni mogla ni zamisliti da ona minus je kći vlasnika posjeda. On je sam došao na ta mjesta, imajući za to svoje dobre razloge.

serijskih recenzija

Jednom je živio majka koja je umrla pod neobičnim okolnostima. Demir je još uvijek bio vrlo mlad u to vrijeme. Počinila je samoubojstvo, a sada se odraslo dijete odlučilo vratiti i saznati što je to prouzročilo.

Nakon nekoliko serija postaje jasno da je Asina obitelj izravno povezana s smrću majke svoje voljene. Ova situacija značajno komplicira njihov odnos i lišava im osjećaj podrške između svojih najmilijih i njihovih rođaka.

Negativne recenzije o emisiji

Apsolutno svaki film nakon gledanja uzrokuje različitu publiku različite osjećaje i odgovore. Serija "Asi" (izdanje 2007 na zaslonima) nije bila iznimka. Pronašao je svoje bhakte i redovite gledatelje, ali ima i onih koji su primijetili da serija nije idealna ni iz smjera produkcije niti sa stajališta pisanja priče. Neke od publike tijekom rasprave napominju da su priče u seriji posebno zategnute. Ovo je osobito vidljivo u prvoj seriji.

Serija "Asi" (recenzije o kojima se češće nalaze pozitivna) ponekad se kritiziraju za predvidljivost priče koja je tipična za takvu lirsku seriju. Na primjer, postaje očito da se glavni lik i junakinja jednostavno moraju zaljubiti jedni na druge. Na putu do njihove zajedničke sreće trebao dobiti puno od klasika prepreka Žanr: obiteljski svađe, različiti materijalni i društveni položaj, a stare tajne pažljivo skrivene tajne njihovih rođaka.

recenzije o seriji asi

I, naravno, u posljednjoj ljubljenoj duši nužno se sjedinjuju, sve zapreke su kažnjene. Asya i Damir igraju vjenčanje. Za neke, takav finale izgledao je dosadno, banalno i nezanimljivo.

Glumci i glavne uloge

Serija "Asi", recenzije o glumackoj igri u kojoj se često nalazi pozitivna, okupila se na skupu svojih iskusnih glumaca, a ipak nije sasvim poznata široj javnosti. Prva kategorija može se sigurno pripisati izvođaču glavne muške uloge - Murat Yildirim.

Prije nego što je glumio u Asji, publika je imala priliku procijeniti svoju glumačku ulogu u takvim serijama poput Purgatorna, Velike laži i Oluje. Za svoj rad u posljednjoj seriji Murat je nagrađen počasnim filmom u Turskoj "Zlatno naranče". Dokaz da je nagradu za glumu nije bila uzalud Muratu, bio je njegov sljedeći niz - "Asi". Recenzije, recenzije Muratovog djela na ovoj vrpci napominju da je glumac savršeno utjelovio prilično složenu mušku sliku.

Dobro prenošena transformacija protagonista

Istodobno, u nekim je ocjenama istaknuto da se u Asiji ne pokazuje tako složen prikaz Demira kao transformacije njegovog junaka tijekom cijele serije. U početku, on izgleda kao dječji gradski tip koji nije uvijek u stanju samostalno donositi odluke. U nekim situacijama, on izgleda slab: on vjeruje da je trač, bježi od problema, umjesto da ih riješi.

serijskih pregleda recenzija

No s vremenom se pretvara u potpuno drugačiji karakter - jak čovjek i čovjek samopouzdanja koji je u stanju zadovoljiti životne poteškoće i prevladati ih. Također, spreman je boriti se za svoju voljenu ženu, čija je uloga dobro odigrala Turska glumica Tuba Buyuküstün. Asya u njenom nastupu od prvih snimaka stvara dojam, iako je krhka prema van, ali beznačajno snažna unutar djevojke. Potrebno je priznati da je serija "Asi", koja razmatra o tome koja je drugačija, a izbor glumaca za glavne uloge savršeno se borio.

Umjetnik glavne muške uloge

Murat Yıldırım, koji igra Demir, ne samo priznata kao talentirani glumac. U njegovoj zemlji, on je također ušao popis 10 najljepših turskih glumaca u. No, nitko nije mogao prvobitno Pretpostavlja se da je zgodan momak postao poznat ne samo za ostatak Turske, ali i prepoznatljive glumac na svijetu, kao u mladosti, Murat je imao vrlo dobru tendenciju egzaktnih znanosti i namjera da se razvije u tom smjeru.

serijskih recenzija

Budući glumac rođen je u turskom gradu Konyi u travnju 1979. Poznato je da je dječak odrastao u inteligentnoj obitelji, a osim njega, roditelji imaju još dvije kćeri. Otac mu je bio vrlo dobro pročitan i obrazovan. Podučavao je književnost i bio je zainteresiran za kazališnu umjetnost. Muratova majka - Hayat - također je bila obrazovana žena i podučavala je orijentalne jezike. Nakon što je završio školu, mladić se preselio u Istanbul i odlučio se upisati na jedno od tehnoloških sveučilišta za specijalnost strojogradnje.

Murat je vrlo dobro proučavao, a nakon diplome stekao je diplomu strojarskog inženjera. Međutim, to ga nije spriječilo, kao učenik, nošen pjevanjem i glumom. Murat je postupno sudjelovao u produkciji studentskog kazališnog kruga, a nakon završetka studija za sljedeće tri godine nastupao je u amaterskom kazalištu. S vremenom su ga primijetili redatelji i počeli su ponuditi talentirane lijepe uloge u kinu. 2003. za Murat je postao uspješan i produktivan. Odmah se pojavio na zaslonima u tri filma, a javnost je počela govoriti o njemu.

Glumica Tuba Buyuküstün minus-izvođač glavne ženske uloge

"Asi" minus-turska serija, čiji je pregled uglavnom zbog visokokvalitetnih glumaca. Ova zasluga pripada Tube Büyüyüstün, talentiranoj i lijepoj turskoj ženi koja je igrala glavnu žensku ulogu u ovoj seriji.

lijepe serije o ljubavi asi

Rođena je u turskoj prijestolnici 1982. godine. Od djetinjstva, djevojka je bila kreativna osoba, dobro je slikala. A nakon diplome, kada je bilo potrebno utvrditi buduću profesiju, Tuba je ušla na tursko sveučilište umjetnosti. M. Sinana i počeo je studirati umjetnika na krajoliku i kostimima.

Popularnost glumice koja je igrala Asu

Ljepotu ove djevojke vrlo je teško ne primijetiti, a kada je Tuba bila student, primila je mnoge primamljive sugestije za snimanje u oglašavanju. Djevojka nije odbila, a jednog dana dobila je ponudu svjetski poznate robne marke Pantene. Nakon što je turska žena u svojoj domovini postala lice ove marke, primijetila je jedan od redatelja minus - Tomris Giritilliglu. Bila je to ona koja je prvo predložila djevojci da se pokaže kao glumica, zahvaljujući kojoj je Tuba 2007. godine debitirao na plavim ekranima, glumi u poznatom filmu "Sultan Makami". Daljnje ponude za djelovanje u filmovima počele su dolaziti djevojci bez odmora.

Bilo bi nepoželjno reći da je glumica zaslužila svoju popularnost zahvaljujući svom lijepom izgledu. Ova djevojka je vrlo marljiva, a mnogi napominju da ona stvarno ima glumački talent. Za ulogu koju je igrala u filmu "Gyulizar" 2005. dobila je titulu najboljeg glumca godine. Do danas, Tuba je jedan od najpopularnijih, a što je najvažnije, tvrdili su direktori turskih glumica, koji su poznati ne samo kod kuće već iu cijelom svijetu.