Film `Vysotka`: recenzije publike

Drama "Vysotka" je sljedeća prilagodba djela Jamesa Grahama Ballarda, izvanrednog britanskog pisca krajem 20. stoljeća. Prije toga su romanima pisaca prikazivali Steven Spielberg - "Carstvo Sunca" i David Cronenberg

- "Car crash". Tada je projekt za nekoliko desetljeća zastoo. Čak je jednom postavljen kao „ne-izmjenjivi”, koji nije spriječilo sve poznati producent Jeremy Thomas biti opsjednuta njima, i čine sve napore za nastavak snimanja.

sinopsis

Redatelj Ben Wheatley filma „neboder” povratne informacije primljene uglavnom podržavaju, unatoč činjenici da je pucao u stilu neuravnotežena kamere i priči mutno, skakanje u vremenu i nemilosrdan. Slika ima MPAA R rating, iako svi mentalni perverzija, šokantni prizori nasilja prikriven kulturni njuh, velikodušno puna filma i glazbenih citata.film visokouzlazni recenzije

Izvorni izvor

Knjiga istog naziva, originalni izvor dovrši prikupljanje pisca, označena kao trilogije urbanih katastrofa. Tri nova parcela potpuno nevezano, ali ujedinjena zajedničkom temom i motivaciju likova na radnju: prometne nesreće, pad (fizičku i metafizičku), prisilne izolacije, na kraju pretvara u dobrovoljna, porocima, seksa, droge, NTP i urbanizacija - njihov poguban utjecaj na pojedinca.

Kazeta je snimio talentirani britanski redatelj Ben Wheatley, poznat gledatelju TV serije "Doctor Who" i tragikomedija "Time! Dva! Tri! Umri! ". Možda je "Vysotka" recenzija o filmu mješovita, pa je njegova ocjena prema verziji IMDb mala - 5.80. Redatelj je, prema recenzentima, absolutizes svojstvena svakom sustavu odnosa društva, tako detroniziranja na razinu apsurda svakodnevnim pojavama: podjela na kaste, obiteljskim vezama, osjećajima, religije.visokokvalitetne recenzije filma

Samouništenje u Britaniji

Alegorijski ocrtava bit zla sustava zajednice, metaforički govoreći o moralnosti, autor trake temeljito odražava život 70-ih, s tendencijom psihodeličnih nijansama boja relevantnim za vremensko razdoblje od glazbenih hitova, jednostavnost oblika i siluete, trendy odjeću - pravokutna košulje, spaljene hlače, jakne u kavezu. Film "Vysotka" kritizira kritičare u usporedbi s nizom umjetničkih fotografija u stilu 70-ih godina. s zabavnim perspektivama. Smatra se da je način redatelja sličan onome u kojem su Stanley Kubrick i Francois Truffaut, također ljubitelji anti-utopije.film je visok kritički kritik

Opis filma "Vysotka" preispitivanja prije čitanja ne savjetuje, kako bi sačuvao intrige i omogućio gledatelju da samostalno oblikuje dojam slike.

Događaji se odvijaju 1975. godine. Glavni lik, liječnik Robert Lang (Tom Hiddleston), naseljavaju se u neboder, čiji su stanovnici model društva budućnosti. Gotovo svi od njih su opsjednuti njegove osobnosti, su sibaritski način života, ali je očito prosperitet je skrivena masa neriješenih problema. Takozvani boemi (pseudo-elite), stanovnici gornjih penthouse, na čelu s arhitekt Anthony objekata Royal (Jeremy Irons) ima u izobilju sve prednosti civilizacije. Istovremeno proletarijata, koji su se naselili na nižim katovima, top sadržaja milostinju. Susjed protagonista, Richard Wilder (Luka Evans) namjerava ukinuti kolut oko se susreće socijalne nejednakosti u zgradi. Takvo stanje ne može nastaviti na neodređeno vrijeme u low-kaste pojavljuje lider, iscrpljeni rezerve strpljenja, i početi mikro revolucije, koji pod silom uništiti stvorio Royal idilu. Kao što je jasno, film "Vysotka" recenzije ne slučajno nazivaju projekcija suvremenog društva.film visokouzlazni recenzije publike

Whitleyeva distopija

Sve recenzije i recenzije na filmu "Vysotka" ukazuju na aktualnost i relevantnost produkcije. Slika je puna kaustičnih i točnih metafore, aluzije na današnji svjetski poredak. Neki se poslužuju gledatelju, drugi su namjerno prerušeni. Dakle, promatrač će morati aktivirati intelektualnu aktivnost kako ne bi propustio ni jednu referencu i važnu sliku za priču. Dakle, film „Neboder” recenzije gledatelji ponekad optužen pameti, zbunjenost, po svojoj definiciji, slike hipertrofiranog pun skrivenog značenja. Drugi važan problem projekta Whitley je scenarij, na kojem su djelovali dramatičari Amy Jump i JG Ballard. Pisci su pretrpjeli vrpcu s događajima i likovima, bez naglašavanja apoteoze (lako predvidljiva vršna katarza).recenzije i recenzije na filmu neboder

Negativne povratne informacije

Film "Vysotka" recenzije negativne su razbili do devet. Pojedini suci su optužili su tvorci filma je da su previše temeljito kopanje, kao posljedica napuštanja praznu rupu u kojoj je trebao biti povezan zemljište. Lijepa operater prolaze profesionalni igra Tom Hiddleston - samo jedna polovica trake i njegova druga komponenta, projekcija Freudovu teoriju nagona na cross-klasa izgleda društvu uzrokuje mnoge nesporazume i pritužbe na dio kritičara i običnih gledatelja. Skeptični stručnjaci ističu da je stvaranje Whitley umjesto smješteno između definicija „uzbudljivo” i „pametna” dobio zarobljen između „lijepo” i „smiješno”. Kao rezultat toga, umjesto ostrosotsialnoy psihološki emitiranje slike ispalo samo dobar film s pametnom Ben Wheatley. Usput, rad operatera Laurie Rose, projektiranje i ugradnja Amy Skoči pod budnom kontrolom Ben Wheatley je negativnu uma recenzenata povući paralele s projektima Kubrick, i pokazao igru ​​Hiddleston zatraži usporediti njegov lik s lik iz „American Psycho” od Bret Easton Ellis.opis visokih pregleda filmova

Glumačko lijevanje

Kako bi producirao svoj projekt, redatelj Ben Wheatley privukao je cijelu boju britanskih filmskih glumaca. Uloga glavnih likova igraju Tom Hiddleston, Jeremy Irons i Luc Evans. Glumci, nedavno snimljeni isključivo u holivudskim blockbusterima, konačno su dobili priliku pokazati svoj talent u društvenoj satira, reinkarnirajući u proturječnim likovima. Posebno je bio važan promjena slike na Evans i Hiddleston, koji su poznati široj publici za uloge Dracula i Loki. Film "Vysotka" koji pregledi preporučuju gledanje barem zbog promjene uloge tih izvođača. Evans i Irons pojaviti pred publikom gledate u ulozi antagonista, koji zauzimaju različite razine društvene ljestvice, iako živi u neboderu. Hero Irons, visokograditelj, živi u luksuznom stanu, lik Evans nalazi se u prizemlju u skromnom stanu.

film ističe negativne recenzije

Sve nije bez grijeha

Unatoč izvrsnim dijelovima tri gore navedena glumca, a isto tako iznenađujuće organski na slici njezina lika, nova djevojka Lang Sienna Miller i neponovljiva Elizabeth Moss, recenzije filmova "Heights" kritizirani su zbog nedostatka pozitivnih likova. Nisu na vrpci a priori. Heroovi se ističu s jakim mrljama na općenitoj pozadini vizualne bacchanalije zaslona, ​​ali situacija ne sprema. Nijedan lik ne potiče gledatelja da suosjeća ili suosjeća. Svi su bili jedini arogantni nositelji groteskne nepretencioznosti. Izuzetak nije bio pripovjedač Robert Lang, koji je grijehom ukrao dušu. Iako je u mikro kontekstu Whitleyove priče koncept "grijeha" relativno relativan.

Klasična parabola

Nažalost, reflektirajuće vtoroplanovyh junaci nestati priču, a za autora pokušaju izjednačiti kapitalistički način života s razgradnjom društva izgubio sve zemljište poslovnicama. Dakle, većina priprost publika percipira vrhunac epizode traka ne strahopoštovanjem i čuđenjem u čudu i sa velikim olakšanjem da je sve napokon gotovo. Filmski filteri smještaju film kao intelektualno moraliziranu moralnu skupinu koja uvelike nedostaje u dobro prilagođenom scenariju. Ben Wheatley, stvarajući filmski model suvremenog društva, pokazao je kako je krhka i nastoji samouništiti.

Zapravo, slične slike na temu velikog mnoštva, a ideja nije nova, ali u „nebodera” je otkrila mračnu čaroliju očaja. U ovom slučaju, kreatori ne nametnu ni određenu moralnost niti njihov stav prema ovoj temi. Redatelj namjerno ostavlja završetak otvorenom, može se tumačiti na dva načina: kao olupina i kao spas.