Recenzije filma `Hardcore`. Najbolji pregled

Prije tri godine, ipak je glumac Ilya Nishuller stvorio isječak svog benda Biting Elbows. Zbog nestandardnog stila snimanja, u roku od mjesec dana postigao je 30 milijuna prikaza. Pored teških krvoprolića i oštrog post-punk, Nishullerova kreacija se istakla među proizvodima poput kamere. Dok gledate publiku dojam da je kamera fiksna na čelo osvrće extremals - Parkurist-trkač koji obavlja trikove glazbu. Nakon nekog vremena s piskarom, uspješnim domaćim proizvođačem Timur Bekmambetov,

koji, procjenjujući mogućnost inovacije, sugerirao je da Nishuller na isti način puca na film pune duljine.

Presuda zapadnih stručnjaka

U početku, Ilya je sumnjao u dosljednost ideje, ali nije mogao odoljeti iskušenju da pokaže cijeli niz izvanrednih talenata. Recenzije filma "Hardcore" pozicioniraju film kao internacionalni projekt s pozvanim stranim i ruskim filmskim zvijezdama. Tri godine nakon završetka snimanja, slika koja je posjetila Kanadu na filmskom festivalu u Torontu, Švedskoj i SAD-u dosegla je Rusku Federaciju.recenzije o hardcore filmu

Film "Hardcore" recenzije u inozemstvu, u stranom tisku, dobio je raznoliku, prosječnu ocjenu, prema Rotten Tomatoes, je 5.3 / 10. Pozitivnu procjenu projekta dali su autori-suradnici Forbes, Variety, Daily Beast i The Hollywood Reporter. Govorio negativno protiv slika kinoeksperty Popular Mechanics i The Guardian, prema njihovom mišljenju, pokušaj osvježiti Nayshullera akcijska žanr nije bio uspješan, jer ne postoji suvisla zemljište i intrigantnih likova vrijedan pažnje. U stranim publikacijama i domaćim filmovima "Hardcore" recenzije, ocjena ima drugačiji. Na primjer, ocjena vrpce od strane IMDb inačice: 6.80, a za ruske ispise 7.20.

"Od prve osobe"

Ruski kritičari više su podržavali procjenu novosti. Recenzije stranaca na filmu "Hardcore" nisu utjecale na njihovo mišljenje. Inovativni pobunjenik dobio je uglavnom pozitivne recenzije i oduševljene recenzije. Stručnjaci pohvalili kreatore za pobunu energije, originalnost, postavljanje kaskade i borbe scene. Pojedini filmaši, analizirajući „Hardcore”, recenzije filma smještena neutralan, skeptičan razmišljanja o primitivnost u priču i sličnosti filmskog projekta s video igre žanra u prvom licu pucač.filmski hardcore ocjene recenzije

Djelovanje je stvarno slično računalnoj igri na ovaj način, od perspektive prve osobe, kada izvođač glavne uloge djeluje u hipostazi operatera.

Mišljenje autora

Redatelj i scenarist u jednoj osobi Ilya Naishuller je uvjeren da recenzije filma "Hardcore" ne mogu biti neutralne, recenzent ne može imati međusobno mišljenje. Gledatelj će ili ostati u divljoj ekstazi, ili će ostati u zbunjenosti. U svojim intervjuima istaknuo je da većina stvoritelja želi da gledatelj napusti sobu s osjećajem da nikad prije nije vidio takvo što, pa bih ga opet volio vidjeti. Glavna zadaća filmske ekipe, prema proizvođaču, bila je proizvodnja takvog proizvoda, što bi ukazivalo na nekoliko prikaza.hardcore film recenzije

Bezobzirni eksperiment

"Hardcore" je film, recenzije na Zapadu koji su se izražavali na nebu zbog jedinstvenosti načina snimanja. Nema analogije svjetskoj filmskoj industriji, stoga bi slika trebala biti promatrana barem iz zanimanja. U ovom slučaju, traka vrlo aktivno citira kanonske predstavnike žanra, zasićena je sa svim vrstama reference.

Zbog epizode ekstremnog nasilja i prisutnosti relativno nevine erotski film „hardcore” povratne Ocjena je od „18+” kategoriji. Pojedinačni korisnici, dok ostavljaju recenzije, uopće ne stidaju u izrazima. Po definiciji ciljane publike filmaša militanata je mlade 13-17 godina, jer sve što im je potrebno: neumoljive pokret, minimalno riječi, testosterona i adrenalina. U ovom slučaju, procjena kritičara West benda u određenoj mjeri doprinosi održavanju stereotipa Rusije kao države ukupnog bezakonja, ali film čini tako poletan i šarmantan, publika-zemljaci ništa osim domoljublja ne.filmski hardcore recenzije u inozemstvu

Glavni lik Henry dolazi u život u laboratoriju. Znanstvenici iz njegova osakaćenog leša stvorili su kiborga koji se ne sjeća ničega o svom prošlom životu. Jedan od istraživača Estelle (Haley Bennett) kaže Henry koji je bio njezin bivši suprug, i sve transformacije koje su napravljene na njegovom tijelu zbog kaznenog elementa Akana (Danila Kozlovsky) za svrhu stvoriti vojsku kiborga-sverhsoldata. U ovom trenutku, kriminalac praska u laboratorij sa svojim hodočasnicima i otima Estelle. Henry, nakon što se bavio zločincima, ide u potragu za ženom. To mu pomaže u tim tajanstvenim osobnosti Jimmy (Sharlto Copley), u nastajanju svaki put s novim izgledom, umire i podigli iznova i iznova.

Priča nije nova, pa su recenzije o filmu "Hardcore" zasluženo nazvale pričom militantnog sekundarnog.recenzije stranaca o filmu hardcore

Ansambl glumaca

Neosporna prednost akcijskog filma je njegov glumac. Zvijezda raspršenja poznatih osoba, uključujući i one strane, pojavljuje se u okviru s zavidnom postojanosti. Broj cameo ugodno iznenađuje: Kirill Serebrennikov u spremniku, Alexander Pal s bacačem plamena na spremnom, Sergey Shnurov kao ljudski štit - i to nije cijeli popis pokaznih zvijezda koje treba vidjeti.

Uloga glavnog lika Henry općenito je izvodila više od deset ljudi, ali glavni glumci su bili samo dva. Supruga ravnatelja, nacionalnoj glumica Daria Charusha, osim da je reinkarnirao u jednom od prostitutki, je skladao glazbu za projekt „Hardcore”. Film, glumci razmatraju svoju igru ​​u kojoj su dobili podršku, vrijedno je vidjeti zbog sjajnog djelovanja.hardcore film glumci recenzije

Dvije velike zvijezde

Naravno, ne možemo ne spomenuti doprinos dvije značajne filmske zvijezde projektu. Unatoč činjenici da je antagonist, telepat Akan, pretvorio formuli u karakter, njegova uloga kao pjevač Danila Kozlovsky je neobično dobar u tu osobu, a nešto poput Jason Isaacs kao Lucius Malfoy u sagi o Harryju Potteru. Karikatura, ali prilično smiješno anti-junak s demonskim očima i luksuznom bijelom kosom do ramena definitivno biti zapamćen od strane gledatelja. Gledajte kako Kozłowski-a osmjesi zla, emitiranje na svojim globalnim planovima da se u cijelom svijetu - prekrasan i neizmjerno zabavan spektakl.

Tako da gledatelj nije umorne beskrajne vrtoglav zaustave i krvave fight scene, kreatori zasićenih pripovijesti vrlo duhovito. U filmu, on je gotovo u cijelosti izgrađen oko Jimmyja - „zao” junaka Charlot Copley, koji je postao poznat nakon sudjelovanja u filmu „District broj 9”, „Elysium” i Glumac ne uzima karizmu, pa se njegov lik pokazao svestranim i intrigantnim. Ako je središnji lik u nečem sličnom Gordonu Freemanu, onda je Jimmy identičan seriji kapetana serije Call of Duty.hardcore film recenzije na zapadu