Recenzije o knjizi "Čarobnjak Emerald City": pregled

Recenzije o knjizi "Čarobnjak smaragdnog grada" mogu biti korisne za školsku djecu kao vodič za čitanje knjige. Ovaj se rad obično smatra slobodnom interpretacijom bajke američkog pisca F. Bauma o zemlji Oz. Međutim, sovjetski pisac A. Volkov

toliko je promijenilo mnoge linije izvornika, da je njegov rad već prepoznat kao samostalan rad.

Mišljenja o tumačenju

Recenzije knjige "Čarobnjak smaragdnog grada" pokazuju da je većina čitatelja voljela Volkovov rad na preispitivanju američke bajke. Većina publike vjeruje da je pisac bio u mogućnosti uspješno preraditi mnoge turobne trenutke izvorne priče. Konkretno, čitatelji će na umu da je prilično strašan opis teško djetinjstvo protagonista Baum čini vrlo loš dojam, a upaljač priča sovjetski autor daje puno pozitivnih, iako je u svojoj verziji Dorothy živi u siromašnoj obitelji, a snovi o boljem životu.

recenzije o knjizi čarobnjaka smaragdnog grada

Usporedba motiva bajke

Recenzije knjige „Čarobnjak iz Oza” su zanimljivi jer pokazuju točno koje aspekti američkih bajki nisu bili po volji domaćim čitateljima. Korisnici primjećuju da se zemlja u kojoj se posao obavlja nije tako pažljivo i temeljito promišljeno, kao u Volkovu, koji je dodao mnoge zanimljive detalje koji narativno pružaju šarenu izražajnost. Na primjer, to se odnosi na priče sa čarobnjacima, koji imaju puno više prostora u Volkovom radu nego u izvorniku.

pregled o knjizi čarobnjaka vuka smaragdnog grada

Čitatelji o junacima

Recenzije knjige "Čarobnjak Emerald City" pokazuju koliko je popularan ovaj rad u modernim čitateljima. Većina ljubitelja knjiga napominje da su likovi glavni razlog uspjeha bajke. Istaknuli su da pažljivo promišljeni i propisani heroji privlače pozornost na sebe. Ljubitelji bajkovitog svijeta Volkova privlače pozornost na činjenicu da je tema prijateljstva, koja prolazi kroz cijelu priču kroz crvenu nit, postala glavna semantička osnova cijelog djela.

Povratne informacije o Volkovovoj knjizi "Čarobnjak Emerald City" pokazuju interes za nju ne samo djecu nego i odraslu publiku. Čitatelji pišu da je autor savršeno pokupio znakove za zanimljivu priču: hrabri Ellie, gay pas Totoshka, mudra Scarecrow, vrsta Woodman, hrabri Leo. Prema publika, takva skupina junaka je pravi standard za zanimljive avanture, koje samo poznati musketeeri mogu raspravljati.

pregled knjige čarobnjak smaragdnog grada

O zemljištu

Pročitajte osvrt na knjigu „Čarobnjak iz Oza” pokazuje kako zanimljiva i uzbudljiva, možete prepričavati priča već poznato. Pisac je značajno promijenio i revidirao mnoge poteze, zahvaljujući kojima je započeo rad s novim bojama. Sam sastav njegove knjige temelji se na izmjeni scene aktivnog djelovanja i uzbudljivim avanturama s zanimljivim i dubokim dijalozima, od kojih učimo o povijesti likova, a također dobivamo potpunije informacije o svojim likovima.

Prema čitateljima, avantura likova pokazala se vrlo fascinantnom i uzbudljivom. Oni također primjećuju da su se za neke autore osobito dobro ispostavile neke izjave. Mnogi su se svidjeli prizoru Goodwinove izloženosti, što je opisano s osjetljivim smislom za humor i izražajni jezik. Druga epizoda, koja privukao pozornost bibliofili - dirljivu Posljednji ispraćaj scenu Ellie sa svojim prijateljima prije nego što je povratak kući. Čitatelji s pravom ističu da su avanture posebno zanimljive upravo zato što su, tijekom prevladavanja heroja prepreka, njihovi likovi najpotpunije otkriveni.