Recenzije knjige `White Fang`: mišljenja čitatelja o zemlji i junaku

Recenzije knjige "White Fang" pokazuju da je ovo djelo i dalje popularno s modernim čitateljem. Svijetla dinamičan zemljište, izvorni oblik pripovijesti, koja se provodi ne u ime čovjeka, nego životinjski osobe, ponesena sve ljubitelje čuvenog američkog pisca Jacka Londona, koji s pravom se smatra ova knjiga njegov najbolji rad.

O junaku

Recenzije knjige "White Fang" pomoći će nastavniku pripremiti lekciju o temi kreativnosti ovog izvanrednog autora. London je napisao svoj rad 1906. godine. Priča je posvećena životu vukodlaka u uvjetima tzv. Zlatne požara na Aljasci. Svi čitatelji jednoglasno potvrđuju da nitko od poznatih pisaca nije uspio prenijeti tako uspješno, izričito i uvjerljivo unutarnji svijet zvijeri koja se očajnički bori za njegovo postojanje.

No, najviše od obožavatelja pisca bilo je zadivljeno kako je suptilno, dirljivo i prodorno prikazivalo želju heroja da postane bolja, jača i trajnija. O tome kako je ispalo šareno opis divljeg života autora, kažu o knjizi "White Fang". Prema mišljenju svih čitatelja, London iznenađujuće istinito reproducirao sva iskustva i mučenja vuka, koji su morali proći kroz mnoge strašne testove prije pronalaženja tihog života i pronalaženja sreće.

recenzije knjige bijele šiške

O ideji

Čitatelji s pravom obratite pažnju na praktičnu odsutnost akutnog dinamičkog djelovanja, koja je toliko karakteristična za suvremena književna djela i filmove. Ipak, svi ističu da se knjiga pokazala neuobičajeno bogatom i dramatičnom zbog opisa borbe za strastima koja se javlja unutar glavnog lika. Recenzije knjige „White Fang” će učenicima pomoći pronaći svoj put u ovom kompliciranom tekstu i razumjeti glavne ideje rada: to je u borbi sa preprekama kaljenog pravi karakter.

Čitatelji su shvatili finu liniju između onih paralela koje je autor proveo, uspoređujući živote ljudi i životinja. Prema njima, djelovanje osobe vrlo je izrazito vrednovano vukovim osebujanim razmišljanjem. Pregled knjige "White Fang" Jacka Londona zanimljiv je po tome što pokazuje važnost ovog djela u našim danima. Prema čitateljima, svijet ljudi je prikazan u knjizi ponekad još okrutniji i oštriji od divlje prirode.

pregled knjige o bijelu psa u Londonu

Mišljenja o zemljištu

Svi ljubitelji kreativnosti autora vjeruju da je priča iznimno zanimljiva, uzbudljiva i vitalna. Većina prepoznaju opis djetinjstva i razvoj junaka jednog od najuspješnijih dijelova u cijelom romanu. London se nije uzalud toliko obraćao formiranju "osobnosti" vuka: nakon svega, njegov život u divljoj šumi prema primitivnim zakonima utvrdio je svoj karakter. Svatko misli da su slike Fang treninga istodobno spektakularne i dramatične. Način na koji je indijanac pripitomirao junaka izaziva i divljenje i sažaljenje u isto vrijeme, pogotovo kada ga je prodao zlikovcu.

pregled knjige bijeli očnjak

Pročitajte osvrt na knjigu „Bijeli očnjak”, što pokazuje da su učenici poseban dojam borba scenu sa junak buldoga, jer u ovoj borbi Zvijer je pokazao svu svoju snagu, agilnost i hrabrost, ali gotovo izgubio život. Srećom, lokalni inženjer ga je spasio na vrijeme. Prema mišljenju svih ljubavnika pisca, scene postepenog povratka u život vuka u novoj obitelji pokazale su se osobito dirljivo i prodorno.

pregled knjige bijela šav kratka

O značenju

Roman je odmah dobila univerzalni priznanje za istinitost, točnost i vjerodostojnost, i što je najvažnije - u izvornom obliku izgradnje pripovijesti. Popularnost među modernim studenata radu kaže osvrt na knjigu „Bijeli očnjak”. Sinopsis London radi nam omogućuje da razumijemo koliko je jak i šarene dobiti priča je rekao pisac. Nije čudo da je roman mnogo puta snimljen, uključujući i našu zemlju. Prema čitateljima, rad je imao veliki utjecaj na razvoj svjetske književnosti, kao što je dopušteno u novom showu svijet prirode i životinja, koje autor stavlja u prvi plan, pritom živote ljudi na leđima. Taj je pristup osigurao veliku popularnost knjige među masovnim čitateljima.