"Bastoloch" (spektakl): recenzije, glumci

„Zbrka” minus-performance, recenzije kritičara i gledatelja o kojima ćemo se raspravljati u našem članku, s uspjehom ide u moskovsko kazalište na Taganki. Recenzije o ovoj izvedbi, kao i o bilo kojem drugom kazališnom radu, postoje različiti, ali u većini su pozitivni. Javnost, koja je dugo bila prezasićena militanata i trilere na televiziji i možda već pomalo umorni od originalnih avangardne produkcije i složenih skrivena duboko autorovih ideja, sa zadovoljstvom ispunjava svjetlo komedija, koja Pogled je podiže i pomaže da se opustite.glupo kazalište na taganki Ali radi pravde vrijedi napomenuti da je "budala" minus-performance, recenzije koje nisu samo pozitivni. Mnogi kritiziraju igru ​​glumaca, a humor u igri naziva se primitivnim. No, kako kažu, nećete ugoditi svima, a ova produkcija na Taganki doista uspjela pronaći svog zahvalnog gledatelja.

Autor igre

Igra "Glupo" (s Olesyom Zheleznyakom u jednoj od glavnih uloga) postavljena je na temelju igranja istog imena. Njezin autor je Mark Kamolleti, popularni francuski dramatičar-suvremenik. U jednom je trenutku ime Kamolleti zabilježeno u Guinnessovoj knjizi rekorda, zahvaljujući jednoj od njegovih stripova Boeing Boeing. To je djelo koje se najčešće odigralo u kazalištima u više od 60 zemalja.

Radovi ovog autora s pravom se smatraju standardom moderne komedije. Kamolleti karakterizira činjenica da njegove predstave su uvijek bili intenzivniji razvoj radnje, strast, stalno zagrijavanje, a to je sve popraćeno pjenušava humor i zapletena intriga, što je dopušteno u finalu nije uvijek predvidljiv. Izuzetak nije bio njegova igra "Fool". Izvedba (Kazalište na Taganki), staviti na ovu igru, uživa uspjeh publike.

Glavna ideja autora

„Zbrka” minus-performance, recenzije o kojima se često odnosi na njegovu priču, govori o stvarima koje susrećemo u svakodnevnom životu. Osnovna ideja može se činiti vrlo banalnom, ali je i danas vrlo relevantna. Ona govori gledatelju da nikada ne bi trebala suditi osobu po svom izgledu i ponašanju u bilo kojoj situaciji. „Slijepe” Performanse Olesya Zhelezniak glumi pokazuje da čak i većina dim-duhovit, na prvi pogled, lik se može manifestirati sasvim neočekivano i pokazati čudesa munje pamet, ako od njega da okolnosti zahtijevaju. Igra pokazuje kako se oni koji se zafrkavati i smijati onome što vide kao blisku djevojku, kad promijene svoje uobičajene okolnosti, počinju izgledati posve glupo i smiješno. A onaj koji se smatrao neobrazovanim slobom, može postati zavidan pametan i inteligentan.

Parcela igre

U jednoj od šikovih kuća nalazi se apsolutno obični bračni par - muž Bernard, čija uloga na pozornici kazališta je utjelovljena glumac Andrei Ilyin, i njegovu suprugu Jacqueline, koju glumi glumica i TV voditeljica Julia Menshova. Sudeći prema krajoliku, kuća ovog para vrlo je dobro opremljena, a obitelj ima određeni materijalni napredak. Prekrasne haljine i moderna frizura Jacquelineja jasno pokazuju da je ova junakinja pravi fashionista i koket. Njen suprug stvara dojam dandyja. Ovaj par živi zajedno i, čini se, par su vrlo sretni jedni s drugima: muž donosi novac kući i čuva obitelj, a supruga - lijepa.neprekidne ocjene performansi

Jednom kad odluče da im je potrebna pomoćnica za kućanske poslove, a oni sami nazivaju slugu iz sela. Ona je glavni lik pod nazivom Anna. Njezinu ulogu glumi glumica Olesya Zheleznyak. Na prvi pogled, njezina junakinja izgleda kao bliska djevojka iz sela. To stvara neku vrstu neugodne i nije sasvim pametno. Domaćini ne propuštaju priliku da se smiju svojim novim slugama i zabode se u nju. Misle da je glupa i ne razumije elementarne i poznate stvari za njih. Ali uopće, Anna je vrlo sretna s njima. Ona priprema hranu, održava red u kući i, najvažnije, ne stavlja nos u posao vlasnika. Što heroja Olesya Zheleznyak misli o svojim poslodavcima nije sasvim jasna, ali s druge strane, drago je što sada ima posao, krov nad glavom i mogućnost zarade.

Strast strasti

Jednom kada su okolnosti u obitelji Jacqueline i Bernarda takve da njihova kuća mora biti prazna nekoliko dana. Glava obitelji odlazi na posao na poslovno putovanje. Da bi supruga bez svog muža ne bi bila dosadno sama, odlučeno je da će nekoliko dana ostati s majkom. Budući da sluge u praznoj kući nemaju smisla, vlasnici odlučuju poslati Anna nekoliko dana u selo, posjetiti svoje rođake. Ali sluga odluči da ne gubi novčani novac od novih vlasnika. Anna je mislila da ne mora ići u selo, i čekajući da vlasnici napuste jedni druge, vratila se kući koja je bila prazna nekoliko dana.

Nadalje, postaje jasno da je odluka o povratku prihvaćena ne samo od sluškinje, već i od strane vlasnika, ali nisu se samo upozorili na to. Otkriva se preljub, jer se Bernard vratio u kuću sa svojom ljubavnicom, a Jacqueline se zauzvrat vratio u kuću s drugim muškarcem. Niti jedan od supružnika ne pogađa da su njihove legitimne druge polovice u kući, sigurni su da ostanu kod kuće samo sa svojim ljubavnicima.igrati glupane recenzije moskova Ironično, cijeli podatak posjeduje samo bliski sluga koji svojim vlastitim umom shvaća da ako njezini majstori osuđuju jedni druge izdaje, tada ništa dobro neće završiti. „Dummy” (performansi recenzije koje se javljaju kao ugodno pozitivno i obrnuto, vrlo negativno) pokazuje kako je čovjek koji je već dugo predmet ismijavanja, iznenada se pretvara u glavnu lutkara. Uostalom, sada Anna drži u glavi ogroman protok informacija, kontrolira situaciju i radi sve kako bi se osiguralo da se oni koji se nalaze u kući ne slučajno susreću. Sjeća se tko je od stanovnika majstora kuće sada u kupaonici, koji se nalazi u spavaćoj sobi, a koji se zagrijava kraj kamina. Sjeća se tko je naredio vino, i tko je burbon - koji od njih - kroasane.

Jučer žlica i glupo, jedna riječ - Slijepe, počinje izlagati unos pita oštrinu i koji mogu zavidjeti oba inventivni taktike i strategije dalekovidan.

Izvedba "Bastoloch": recenzije (Moskva)

Većina gledatelja koji su posjetili ovu igru ​​ostavljaju svoje pozitivne povratne informacije. Kažu da je izvedba vrlo lagana i ostavlja dobro raspoloženje nakon gledanja. Igra se u obliku nekakvog vortexa, scene se mijenjaju vrlo brzo, a razvoj parcele potpuno nije prevelik. Izvedba "Fool", koja traje 2 sata i 25 minuta, igra se s jednim prekidom i gleda na jedno mjesto. igrati glupo trajanjeTo je uglavnom zbog stila pisanja samog igranja, kao autor - Mark Kamolleti, poznatog po tome da su subjekti u svom radu razvija munjevitom brzinom, oni više nisu scene, jednom riječju - predstava-vrtlog. I, naravno, mnogi plaćaju počast glumcima koji su se dobro nosili sa svojim ulogama. Publika napominje da je zahvaljujući svojoj igri nastup vrlo lako i lako.