Komedija izvedba "Boeing-Boeing": recenzije

„Boeing Boeing” - predstava komedija, roman govori o mila pariški s tri lijepe stjuardese. Redatelj zauzet poznati glumci,

koji su poznati gledateljima na raznim filmovima i TV emisijama.

O proizvodnji

Prema svjetski poznatoj igri Marka Kamolettija, ovaj nastup je postavljen. Komedija "Boeing-Boeing" vrlo je popularna diljem svijeta. Prvi put je postavljen 1960. u Parizu, gdje je gotovo svakih 44 godine svakodnevno bio svakodnevni uspjeh. Drama je nastupila u više od 50 zemalja. Reprodukcija "Boeing-Boeing" postala je zapisničar Guinnessove knjige godine. Zapisana je 1991. godine. Smatra se najčešće odigranom igrom francuskog autora na svjetskoj sceni. U Londonu, reprezentacija "Boeing-Boeing" sama je promatrala kraljica Elizabeta II. U glavnom gradu Velike Britanije, produkcija je bila postavljena svakodnevno sedam godina, što je bila zapis o dugovječnosti francuske igre na engleskoj pozornici. U 60-tim je filmu snimio čak i hollywoodski studio Paramount. Glavnu ulogu u ovom filmu igrao je poznati Tony Curtis.

igrati komedija boeing boeing

Premijera ove izvedbe u našoj zemlji održana je u ljeto 2004.

Protagonist igre - mladi pariški. On je ženskaroš i upoznaje tri djevojke u isto vrijeme. Njegova strast bila je stjuardesa na razne airlines. On pokazuje inventivnost, prilagodi na rasporedu sve djevojke tako imati vremena za susret sa sva tri, a istovremeno da nitko od nevjeste nije sumnjala da ona nije bila jedina. Kao rezultat toga, postoje mnogi nesporazumi i smiješne situacije. Pozornost na detalj sheme ljubavnim avanturama mladog čovjeka u jednom ruši, djevojke stignu do njega sve odjednom. Cijeli život junaka stoji na glavi. On, njegov prijatelj i sluškinja Berta pokušava se nositi sa situacijom i dobiti sve na mjestu, ali ovaj zadatak je izuzetno teško ...

U našoj zemlji, reprodukcija "Boeing Boeing" može se vidjeti u produkciji "Independent Theater Project". Umjetnici ići s ovim entreprise u mnogim gradovima Rusije, Baltičke države i CIS, oni su već posjetili Sočiju, Magnitogorsk, Riga, Saratov, Nižnji Novgorod, Kaluga, Ivanovo, Volgograd, Odessa, St. Petersburg, Perm, Krasnodar, Penza, Vladimir, Vologda, Dnepropetrovsk, Novosibirsk, Orenburg, Jurmala, Tyumen, Chelyabinsk, Yaroslavl, Kijev i drugi. I glumci su posjetili ovu izvedbu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, gdje su imali veliki uspjeh.

Redatelj

Boeing Boeing Performance

Predstava „Boeing Boeing”, koji razmatra publika je ostalo vrlo dobro, stavi slavni redatelj Sergej Aldonin. On je rođen u Lenjingradu, a njegovi roditelji su daleko od umjetnosti. A 1982. je stvorio kazalište mladih i postavio nekoliko nastupa. Nakon 4 godine uspješno upisanih u Art Institute u Krasnojarsk, na odjelu glumca. Godine 1987. je sastavljeno u oružanim snagama. U vojsci, on je stvorio kazalište i postavio tri predstave. Nakon službe, nastavlja studij na glumačku profesiju. On je radio u nekoliko kazališta kao glumac. Zatim je diplomirao GITIS, usmjeravanje odjel, bio je učenik Mark Zakharov. Nakon što je diplomirao Sergej počeo raditi puno na televiziji. On je direktor raznim emisijama i TV serije „Očeva kći”, „Zlatni Gramophone”, „Hvala Bogu što ste došli!”, Itd Sad se nastavlja kombinirati rad u kazalištu i na televiziji ... Kanal STS Sergej stvara nova serija i komedija programe.

Uloge se reproduciraju

U dobro odabranim talentiranim umjetnicima, tajna leži u mnogim stvarima koje Boeing-Boeing izvedba je tako uspješna. Glumci koji su uključeni u njemu poznati su širokoj publici. U ulozi protagonista Bernarda Peter Krasilov. Francuski stjuardesa Michel igra Ekaterinu Klimovu, poznatu po brojnim djelima u kinu. U ulozi sluškinje Berte Marina Dyuzheva. Američku stjuardicu Mariju glumi Elena Biryukova. George Dronov, poznat po seriji "Voronin", djeluje kao Robber - najbolji prijatelj protagonista. A uloga Berteine ​​stjuardese igra zvijezda serije "Matchmakers" Olesya Zheleznyak.

Boeing Boeing

Gledatelji koji su već gledali predstavu "Boeing-Boeing", recenzije o tome ostavljaju sljedeće:

• Proizvodnja je jednostavna, zabavna i jednostavna.
  • Izvedba je sjajna, živahna i smiješna.
  • Zadovoljan šalama, koji su poznati svim ljubiteljima sovjetske kinematografije: "Želim Bertu!" I "Pod krilom zrakoplova o nečemu pjeva"
  • U igri su prekrasni kostimi i ukrasi, koji ponovno stvaraju pariški stil 60-ih godina prošlog stoljeća.

Putovanje u daleku prošlost omogućava vam da napravite izvedbu "Boeing-Boeing", recenzije pomogle zaključiti da zaslužuje pozornost.

Boeing Boeing pregled

Umjetnici odabrani za obavljanje uloga, s njihovom talentiranom igrom ukrasite predstavu "Boeing-Boeing". Recenzije o igri glumaca koji publika piše najviše pozitivno. Volim publiku jako puno Georgea Dronova. On je svijetao, smiješan, zanimljiv. Njegova igra, mnogi gledatelji uspoređuju se s načinom Andrei Mironov. Umjetnici čine publiku smijeh više od dva sata, samo uz kratku stanku do prekida. Glumci daju naplatu dobrog raspoloženja nekoliko dana unaprijed.

Boeing Boeing

Gdje potražiti

Stanovnici mnogih gradova imaju priliku gledati igru ​​"Boeing-Boeing". "Gdje se ova divna produkcija odvija?" - bit će pitanje među onima koji to žele vidjeti. Ovo je projekt turneje. Umjetnici idu u različite gradove i prikazuju predstavu "Boeing-Boeing". Trajanje je 2 sata i 45 minuta. Odlazi na kazališta, kuće kulture, koncertne dvorane (ovisno o gradu).