Najbolji filmovi o tinejdžerskoj trudnoći: pregled, recenzije i recenzije

Od kraja dvadesetog stoljeća, filmovi o ranoj trudnoći adolescenata nisu izgubili svoju važnost. Popis filmskih projekata o ovoj temi je vrlo velik, a najbolje će biti prikazane u nastavku, govoreći kako se školska djeca i učenici suočavaju s ulogama roditelja. Takve trake su vrlo korisne za gledanje, jer pomažu u ostvarivanju vrijednosti djetetovog života.

"Juno"

"Juneau" - dobar film o ljubavi adolescenata, trudnoći, kao io svim teškoćama dok čekaju dijete. U središtu priče je šesnaestogodišnja djevojka po imenu Juno McGuff. Ona vjeruje da je već dovoljno stara da živi u seksualnom životu i stoga odluči spavati s njezinim starim prijateljem Paulom Blikerom.

film o ljubavi tinejdžerske trudnoće

Međutim, ono što se dogodilo ne privlači protagoniste, već se međusobno jako razdvajaju. Situacija je također komplicirana kada Juneau otkrije da je trudna. Tada je djevojka shvatila da nije spremna podići dijete, ali ona također ne može imati pobačaj. Tada pronađe još jedan izlaz - dati dijete drugoj obitelji. Uskoro djevojka upoznat će se s parom Loring koji će, prema Juneauu, moći nositi se s odgojem svoje bebe.

Pregledi publike o fotografiji uglavnom su pozitivni. Jedini nedostatak projekta je da je reakcija na ono što se događalo ocu Juneau bila nerealno. Do neke mjere, čini se ravnodušnim prema svojoj kćeri i njezinim problemima.

"17 djevojaka"

U Francuskoj, ne manje od ostalih zemalja, filmovi o tinejdžerskoj trudnoći su popularni. Popis slika u kojima glavni likovi, budući da su vrlo mladi, očekuju dijete, vrlo velika, ali najpopularnija među njima je traka "17 djevojaka". Publika je dobro primila Kinopovest, koja vjeruje da se film pokazao vrlo dubokim, ali ne nametljivim.

filmova o ranom trudnoći tinejdžera popis

U središtu povijesti je sedamnaest Camille. Jednog dana otkrije da je trudna. Zatim učenica odluči pokušati podići dijete i bez obzira koliko to teško. Neočekivano za cijeli grad, Camillini prijatelji ju podržavaju na vrlo neobičan način - oni također postaju trudni. Sve sedamnaest mladih djevojaka ni ne shvaćaju koliko će to biti teško u bliskoj budućnosti, budući da je majka mnogo teža nego što misle.

Zaplet filma izgleda posve nerealan, ali slika se temelji na stvarnim događajima. Ova se priča dogodila s Massachusettsom, kada je cijeli grad bio zaprepašten brojem trudnica - djevojčica. Tijekom istrage, mediji su otkrili da su djevojke sklopile "pakt o trudnoći". Kasnije su lokalne vlasti odbacile te podatke, pa je još uvijek nepoznato je li ovaj sporazum zapravo bio.

"Ugovor za trudnoću"

Gotovo svaka mlada djevojka slaže se s izjavom da su najdjelotvorniji filmovi filmovi o tinejdžerskim trudnoćama. Popis takvih traka je vrlo velik, a svaka je priča vrlo posebna, čak i ako izgleda kao drugi film. To potvrđuje i slika "Ugovor o trudnoći". Projekt je vrlo sličan prethodnom filmu u članku "17 djevojaka", ali u isto vrijeme priča je jedinstvena na svoj način. Publika je dobro reagirala na film, rekavši da su kreatori neobično pokazali živote mladih ljudi. Istodobno, mnogi kažu da povijest ne privlači svu pozornost tijekom gledanja.

Ovaj put glavni lik trake je mladi novinar Cindy Bloom. Djevojčica je dugo živjela daleko od mjesta gdje je odrasla. Jednom kada novinar odluči vratiti se u grad svojeg djetinjstva pod imenom Gloucester. Razlog izleta je želja djevojke da provede malu istragu. Novinar se nada da će shvatiti zašto toliko trudne djevojke u Gloucesteru. Cindy uči da zapravo nisu sve tinejdžerske trudnoće slučajne.

„Blago”

Vrlo rijetko filmovi o ranoj trudnoći adolescenata govore o okrutnom liječenju djevojaka. Najčešće, slike govore o neovisnosti i hrabrosti mladih stvorenja koji odlučuju preuzeti odgovornost za dijete. Međutim, slika "Blago" pokazuje drugačiju priču. Filmski kritičari, poput običnih gledatelja, cijene ovaj projekt. Bila je to nestandardna parcela i pitch koji su pomogli filmu da se ugodi cijelom svijetu. Osim toga, sliku je obilježila niz prestižnih nagrada, među kojima je i Oscar.

Glavni lik trake, crna Clarissa, od mlade dobi živi u strahu i užasu. Majka doslovno mrzi kćer i stalno ju je tukao. Odnosi s ocem su još gore i teže. Od tri godine života silovao je svoju kćer. Sada očekuje bebu. O trudnoći postaje poznato u gradu, a Clarissa je protjerana iz škole.

filmove o tinejdžerskoj listi trudnoće

Zatim redatelj odlučuje pomoći svom bivšem studentu i organizira ga u alternativnoj školi gdje će joj biti pomaganje ne samo učiti, nego i suočiti se s njezinim djetetom. Neočekivano za sebe, Clarissa uči da ima matematički talent koji će joj puno pomoći u budućnosti.

"Vjeruj mi, sve će biti u redu!"

Film "Vjeruj mi, sve će biti u redu!" također govori o tinejdžerskoj trudnoći. Ruski projekt otkriva priču o osamnaestogodišnjoj Zhenji. Djevojka je odrastao u malom gradu zvanom Lopuhi. Poput većine pokrajinskih djevojaka, bila je vrlo naivna. Nakon Zhenya koliko je pao u ljubavi s tipom po imenu Alex, pa kad ju je pitao da se presele s njim u stanu, djevojke, gotovo bez razmišljanja, dogovoreno.

Kasnije, odnos glavnih likova raspasti, ali Jack jednostavno ne mogu ići kući, jer je ona trudna, a otac, pa nije odobravao njezine akcije, s obzirom Lesha nepouzdani. Djevojka odluči imati pobačaj da se papa skriva što se dogodilo. Na sreću, u bolnici, Zhenya se upozna s ginekologom Irinom. Bila je u stanju uvjeriti djevojku da ne ubije dijete i obećala joj pomoći. Uskoro Jenny uči o trudnoći i njezin otac dolazi u grad kako bi razumjeli što se događa. Film je uspio postići veliki broj pozitivnih recenzija. Spektatori više puta kažu da je vrpca vrlo lagana, ali istovremeno poučna.

"S ljubavlju, Rosie"

Takvi filmovi o tinejdžerskoj trudnoći, poput "s ljubavlju, Rosie", vrlo su popularni među mladim djevojkama. Slika govori o nježnim osjećajima tipa i djevojke koja će morati naučiti podnijeti nevjerojatne poteškoće zajedno. Kritičari filma su neodgovorno reagirali na vrpcu. Prije svega, profesionalci nisu voljeli predvidljivost parcele. Obični gledatelji, uglavnom, dobro reagirali na projekt. Prema njihovom mišljenju, "s ljubavlju, Rosie" je dirljiva romantična komedija.

filmove o trudnoći tinejdžera popis

U središtu priče su Rosie i Alex, koji se međusobno poznavali. U maturi, njihovo prijateljstvo raste u nešto više. Razvoj osjećaja spriječio je poziv Rosieju da se diplomiraju iz drugog momka koji je uživao veliku popularnost u školi. Na zabavi, djevojka se jako pijana, nakon čega provodi noć s njim. Situacija se pogoršava nakon što Rosie otkrije da je trudna, a Alex izjavljuje da odlazi na studij u drugoj zemlji. U odvajanju, bivši prijatelji i prijatelji proveli su nekoliko godina, ali se nisu mogli zaboraviti. Jednom kada Alex i Rosie imaju priliku popraviti sve, samo moraju odlučiti jesu li spremni početi sve od početka.

"Jaka žena"

Mnogi filmovi o adolescentnoj trudnoći stvoreni su kako bi pokazali da se briga za dijete može kombinirati s ostvarivanjem svojih ciljeva. O tome govori film "Strong Woman". Činjenica da je traka vitalna i vrlo poučna potvrđuje puno gledatelja. Za one koji su gledali film uglavnom su bili zadovoljni slikom. Jedini nedostatak bio je glavni lik, kao i mnogi njeni likovi bili su odbojni.

Beverly D`Onofrio od mladog je vremena sanjao o odlasku na sveučilište u New Yorku, a zatim postao pisac. U petnaestoj godini djevojka se jako zaljubila. Zatim je odlučila privući pažnju onog tipa koji joj se svidio na bilo koji način, i zbog toga dolazi u veliku nevolju. Kako bi pomogao Beverlyju, došao je učenik srednje škole Ray. Tijekom vremena, između njih su se pojavili snažni osjećaji, koji su se pretvorili u ljubav.

filmova o ranoj trudnoći adolescenata

Odmah nakon diplome, ljubavnici su se udali, a uskoro djevojka dozna da je trudna. Planovi i snovi o životu poznatog pisca su se povukli u pozadinu, no tijekom vremena Beverly je naučila kombinirati uzgoj djece s radom pisca.

"Djeca do 16 godina"

Unatoč tome filmove o trudnoći tinejdžeri su često stvoreni u žanru "komedije", oni dodiruju vrlo ozbiljne i važne teme za mlade ljude. Film, u kojem nema samo humor, je traka "Djeca ispod 16 godina". Gledatelji su sigurni da je gledanje vrpce vrlo korisno za roditelje tinejdžera. Neprofesionalni kritičari bili su oduševljeni time kako je projekt pokazao važnost pravilnog seksualnog odgoja djeteta.

U središtu priče je četrnaestogodišnji dječak po imenu Sam. Sanja o tome da će postati pisac u budućnosti, ali do sada nije imao niti jedan posao. Tip želi da njegove knjige budu što bliže stvarnosti, pa misli da treba stjecati životno iskustvo.

o trudnoći tinejdžera Rus

Prije svega, Sam se nada da će se osjećati kao odrasla osoba i započeti seksualni život. Za pomoć se okreće svojoj majci Lydia, koja se u društvu smatra previše slobodnima za odnose. Zatim, odlučio je započeti vezu sa svojim kolegom iz razreda, Mori, koji uskoro postaje trudna. Filmski film gotovo nije sličan ostalim filmovima o tinejdžerskoj trudnoći, budući da glavni junak priče nije trudna djevojka, već prilično mlad otac. Sam ne zna što treba učiniti i kako to učiniti ispravno.

„Spašeni”

Filmovi o trudnoći tinejdžera podučavaju publiku da ne odustaju, nego traže pravi put iz situacije koja se može dogoditi u životu bilo koje osobe. Ovaj je film "Spremljen". Marija je u vrlo teškoj situaciji i ne zna što učiniti.

Djevojka je u baptističkoj školi i ima dobru reputaciju među svojim prijateljima i učiteljima. Odlučila je posvetiti svoj život Bogu još iz djetinjstva, ali jednog je dana vrlo pogrešna. Djevojčica, Dean, priznaje da dugo nije osjećala ništa za nju. Štoviše, shvatio je da uopće nije volio ženske predstavnike. Tada Marija odluči napraviti posljednji pokušaj da promijeni svojeg ljubavnika. Zajedno provode noć. Unatoč činjenici da je djevojka dala Deanu svoju nevinost, on suzu odnos. Ubrzo Marija uči da je trudna. Sada se svi prijatelji okreću od nje i ona ne zna kako riješiti njezinu situaciju.

filmove o tinejdžerskoj trudnoći

Publika je bila vrlo zabavljena zbog dvosmislenosti parcele. Svi su se svidjeli način na koji su kreatori predstavili trenutnu situaciju. Filmski kritičari također su cijenili ideju projekta.

"Gdje postoji srce"

Filmovi o tinejdžerskoj trudnoći kreiraju se kako bi publika ne samo suosjećala, već i shvatila kakve posljedice mogu nastati te ili druge odluke. Vrlo tužan rezultat akcije je odgađanje sedamnaestogodišnje Novase. Kad je saznala da je trudna, nije željela imati pobačaj, nadajući se da će joj njezin dečko pomoći u podizanju djeteta.

filmove o tinejdžerskoj trudnoći

Međutim, djevojka je pogriješila, a omiljena je bacila jedan kraj supermarketa u osmom mjesecu trudnoće. Neočekivano za sebe, Novashi uči da čak i ako bliski prijatelji izdaju, pomoć može doći iz gotovo nepoznatih ljudi, jer se upravo to dogodilo u njezinom životu. Publika je zanimao prije svega igra Natalie Portman, kao i izvorni pristup redatelja. Neki kritičari smatraju sliku "Gdje je srce" samo još jedna mladenačka drama koja ne donosi ništa zanimljivo.