Film "Cloud Atlas": recenzije, glumci, opis filma

"Cloud Atlas" je film 2012. godine, koji pripada kategoriji povijesnih i fantastičnih slika.

Proračun je 102 milijuna dolara, od čega najviše dolazi od neovisnih tvrtki. Prema tome, film je postao najskuplji od velikih tvrtki koje nisu napravljene za novac. Svjetske zbirke nisu uvelike premašile sredstva uložena u nju. Oni su iznosili 130 milijuna dolara. To je teško prepoznati kao uspjeh. Ali svejedno, novac koji je potrošen na proizvodnju dobro se isplatio.

Autor istog romana je David Mitchell. On vjeruje da su gotovo svi likovi reinkarnacija jedne duše u različitim tijelima. Lako je prepoznati po jednoj važnoj značajci. U filmu se ova tema blago promijenila. Kao što režiserima kaže, to je učinjeno kako bi publika razumjela svrhu te značajke.

filmski oblačni atlas recenzije

"Cloud Atlas": opis filma

Almanac je šest priča koje na prvi pogled nemaju ništa zajedničko. Svaki od njih se događa u različito vrijeme. Prošlost, sadašnjost, budućnost - može se promatrati sva vremena.

Kao što kaže slogan, "sve je međusobno povezano". To se može pripisati vodovima filma filma "Cloud Atlas". O tom filmu? Pročitajte više o tome.

Mi smo odmah prebačeni u XIX stoljeće. Amerikanac se vraća kući na Tihi ocean. Kao bilježnik, vidio je mnogo tijekom godina službe. Ali nije znao da će ovo putovanje okrenuti njegov život. Poznaje engleski liječnik koji ima svoje tajne. Ovaj susret će prisiliti heroja da gleda svoj život s različitim očima i promijeni prioritete. Po dolasku, bit će važan posao. Ali u njegovim planovima, sama sudbina ometa. Hoće li ikad doći do kuće?

Godine 1936. dogodit će se događaji sljedećeg dijela. Povjerenje mladog skladatelja Roberta potkopalo se i odlučuje napustiti sveučilište. Nakon što se smjestio kao tajnik talentiranog glazbenika Ayrsu, nastoji vratiti iskreno ime. Ali situacija se pogoršava kada se jedan mladić zaljubljuje u njegovu šefovu ženu. U međuvremenu, Robert sastavlja simfoniju, ali Eyrs želi prilagoditi svoje autorsko djelo. Odnos između njih brzo se pogoršava. I potpuno je nepoznato tko će pobijediti u teškoj i gorčoj bitci.

70. godina prošlog stoljeća. Pitanje je o sigurnosti nuklearnih reaktora. Ambiciozni novinar namjerava poduzeti analizu tih problema. Kad čita izvješća, pronalazi stara pisma. Upućeni su na Rufus Siksmith, zahvaljujući kojoj je djevojka počela raditi s reaktorima. Njihov je autor Frobisher, koji je prije mnogo godina došao s sekstetom "Cloud Atlas". Ove neobične poruke ne ostavljaju odmor junakinji.

oblak atlas film recenzije onlookers

Naši dani. Uz pomoć svog brata, popularni pisac koji je nedavno objavio bestseler, dolazi u dom za njegu. Uvjeti tamo su iznimno teški, a njeni stanovnici ne žele biti ovdje. Dermot uspijeva naći ljude istomišljenika s kojima gradi plan bijega. Zajedno s njom otkriva članak Louisa Reyja, koji je istraživao prethodnu epizodu. Muškarci moraju uložiti napore da spriječe svoje namjere. Oni će pobjeći, i gotovo je nemoguće spriječiti ih. Ali hoće li to moći učiniti? I kako će završiti svoja opasna djelovanja?

Neo-Seoul, 2144 godine. Napredak ne prestaje, a sada, zajedno sa običnim stanovnicima Zemlje, postoje klonovi, tzv. "Proizvođači". stanovnika planeta je podijeljena u dva tabora, jedan od kojih - ljudi koji su rođeni na uobičajeni način, a drugi - samo kloniranih pojedinaca koji čine najnižu klasu u društvu. Sonmi 451 je jedan od njegovih predstavnika. Ona radi u kafiću, gdje joj se sviđa. Roboti se ne razlikuju mnogo od ljudi. Nekoliko godina kasnije, usluge se uklanjaju iz klonova, a drugi ih zamjenjuju. Uskoro će biti Sonmijev turn, koji ne želi napustiti ovaj svijet. Prije izvršenja, ona će podijeliti s arhivom nešto intimno.

Posljednja etapa epohalne povijesti otvara vrata 2321. Društvo se podijelilo na brojne klanove. Mnogi su već degradirani, a taj proces se nastavlja velikom brzinom. Ljudi su prestali živjeti dugo, uključujući i zbog ekoloških problema. Zračenje je zahtijevalo mnoge živote i nastavlja činiti tako. Somnie 451 je uspjela postići dosad neviđenu visinu u društvu. Slušala je i poštovala apsolutno sve njezine zahtjeve. Stanovnici Vile su se bojali stare Georgie, od kojih puno legendi idu. U narednim danima, život na planeti će se promijeniti, a ne za sve na bolje.

oblačno atlane film 2012

Tko je iza proizvodnje filma?

Većina ljudi je odmah zainteresirana za imena redatelja prije gledanja. To može biti odlučujući čimbenik, prema kojem će potencijalni očevici odlučiti hoće li pogledati sliku ili ne. Ali s "Cloud Atlasom" stvari su bolje. Njegovi redatelji su Tom Tykwer, a također Lana i Lilly Wachowski. Njihova imena poznata su gotovo svim ljubiteljima kina. Krajem devedesetih, pod njihovim vodstvom, objavljena je legendarna "Matrica" ​​koja ima dva produžetka (obje su objavljene 2003. godine). Kao producenti, radili su na slikama "V - means Vendetta", "Speedy Racer" i "Penjanje Jupiter". Poznavajući prošle zasluge Lane i Lilly, obožavatelji su bili sigurni u kvalitetu nadolazećeg epskog. I Tom Tykwer bavi proizvodnjom takvih projekata kao „Pariz, volim te”, „Parfem”, „Run Lola Run” i „hologram za kralja.” Valja napomenuti da su svi djelovali kao scenaristi ovog filma.

"Cloud Atlas" (film 2012), čiji su glumci izvrsno suočeni s njihovim radom, bez sumnje možete "nazvati" zvjezdano svjetlo. Nisu svake slike vidljive toliko poznatih ličnosti koji također imaju izvanredan talent. Jim Sturgess, Hugh Tkanje, Hugh Grant, Pe Du Do i Oscar dobitnici Tom Hanks, Halle Berry i Susan Sarandon. Spremni su dati puno emocija svakom od vas tri sata. Nemoguće je napomenuti da su se "savršeno" nosili sa svojim dužnostima. Glumci se mogu vidjeti u većini priča. Oni igraju znakove koji nisu međusobno slični. I možemo vidjeti blistave reinkarnacije slavnih osoba s kojima su se "savršeno" nosili.

Na primjer, Tom Hanks u prva priča - Dr. Henry guska, u drugom - menadžer u hotelu, u trećoj - fizičar, u četvrti - autor „šaku u zube”, u peti - glumac koji igra glavnu ulogu u filmu „Posljednjeg suda Timothy Cavendish "I u potonjem pastiru. Hugh Grant je bio i vlasnik hotela, a glava korporacije Lloyd kuke i plemenski poglavica Konov. Halle Berry je učinio s ulogom rezident aboridžinskog plemena, te novinar Luisa Rey i vizionar Meron. Uloga je Abbess, svećenica doline klan, izvrsno izvodi Susan Sarandon. Osim toga, dobila je ulogu Ursule u četvrtoj epizodi i Madame Horrocks u prvom. Uloga Sonmija 451 i božice Sonmi otišle su u prekrasnu Pe Te Du.

oblačno atlas film 2012 recenzije

Postoji li nešto slično?

Oni koji su bili zadovoljni onim što su vidjeli, zasigurno zainteresirani za to da li postoji film s "Cloud Atlas" sličnim filmovima. Kako se ispostavilo, nema ih mnogo, a sam film gotovo je jedinstven fenomen u kinu. Ali svejedno je potrebno dodijeliti najbolje filmove. "Cloud Atlas" barem djelomično, ali slično njima.

"Fontana" (2006)

Glavne uloge su igrali Hugh Jackman i Rachel Weiss. Divan glumac duet je vjerojatno da nitko ne ostavlja ravnodušnim. Oni igraju supružnike, u čijem se životu pojavljuje nepozvani gost - strašna bolest. Šarmantna žena mora živjeti tako dugo. Njezin muž je uspješan liječnik. On je spreman ići apsolutno na sve kako bi spasio svoje voljene. Muškarac je opsjednut pronalaženjem lijekova i postupno se udaljava od svoje supruge. U međuvremenu, junakinja piše priču bajke koja ju je odvraća od loših misli. Slika je dobila visoke ocjene i od gledatelja i kritičara. Iskrena i svijetla povijest pružit će radosna i topla dojmova. Nominacija za Zlatni globus je mjera uvažavanja među pravim znalcima dobrog filma.

"Gospodo Nitko" (2009)

Izvedba središnje uloge otišla je na Jared Leto. Mnogi su upoznati s nedostižnim talentom ovog glumca. Podložan je gotovo svakoj slici, i za prijenos svake od njih na zaslon, Jared se uklapa s posebnim entuzijazmom. Njegov lik je obični momak po imenu Nemo Nitko. Mogao bi živjeti dug i sretan život, ali jednog jutra budi krhko starca. Nitko nije zvijezda televizijske emisije, čiji će kraj biti njegova smrt. Čovjek je jedini smrtnik u budućnosti. Ostali su besmrtni i uživaju svaki dan. Svi gledaju heroja, koji ne žive jako dugo. Diana Kruger igra Anu, starog prijatelja protagonista. Njihov odnos nije bio od ranog doba. Uskoro su se mladići raspali. Međutim, sudbina ih ponovno povezuje, dajući Nemu priliku da ispravi pogreške.

Nominacije nisu ostavile ovaj film bez pozornosti. Četiri nagrade, uključujući i nagradu na Venecijanskom filmskom festivalu, mogu puno reći.

"Ja sam početak" (2014)

Lik Michael Pitt je mladi čovjek po imenu Ian, koji svoj život posvećuje molekularnoj biologiji. On obraća pažnju samo na dokazane činjenice koje se lako mogu dokazati. Slučajno poznanstvo s atraktivnom Sophie ga dovodi do sumnje u vezi nekih dokaza. Heroj želi doći do istine i saznati koje se teorije pokazalo pogrešnima. On započinje samostalan rad, čiji je cilj promijeniti svijet. Zajedno s novim prijateljem, čovjek odluči napraviti istraživanje irisa. Ali nije bio spreman za takva otkrića koja je primio. Dvosmislena mišljenja također sugeriraju da neće svatko moći razumjeti film. Općenito, primio je većinu odobrenih oznaka. Prikazana je u primljenoj nagradu na Catalan International Festivalu održanom u Sitgesu.

Što je zvučalo tijekom filma?

Film "Cloud Atlas" dobio je pozitivne kritike za glazbeni dizajn, koji su se pokazali tako visokom kvalitetom da čak i profesionalci nisu mogli prolaziti. Pravi zvuk u svakoj sceni je nešto što donosi pozitivne emocije. S tim u vezi skladatelji su uspjeli postići željeni rezultat. Osim toga, ne boli se reći da je za njegovu soundtracku imao sreću primiti nagrade u filmskim nagradama.

Glazba iz filma "Cloud Atlas" u kategoriji "hitova" nije uključena. Ali, to se može pripisati vrlinama, a ne nedostacima. Očaravajuća i ponekad uznemirujuća glazba savršeno se kombinira sa scenom u kojoj zvuči. I tako tijekom cijelog filma naša je glasina zadovoljan prekrasnim glazbenim serijama. Autori glazbe - Tom Tykver, Johnny Klimek, Reinhold Haile. Najbolje pjesme: Prelude: Atlas ožujak, naslov otvora oblaka atleta, putovanje u Edinburgh.

oblačno atlan oko tog filma

"Cloud Atlas" (film 2012): recenzije

Kao što znate, ne možete ugoditi svima odjednom. Predstavnici kinematografije to znaju kao nitko drugi. Pokušavajući predstaviti svoj projekt publike, nadaju se dobivanju visokih ocjena i, naravno, impresivnih naknada. Međutim, svatko nema takve nade. Film "Cloud Atlas" nije izbjegao kritike. I stručnjaci i jednostavni kontemplativci uspjeli su pronaći i odbiti, što se pokazalo mnogo u filmu "Cloud Atlas".

Komentari kritike filmova uglavnom su pomiješani. Naravno, postoje i pozitivne procjene u kojima se cijenimo rad redatelja i čitav glumac. No, također je izrazio mnogo negativnosti, uglavnom zbog nedostataka u pričama.

Mnogi se gledatelji izražavaju u pozitivnom svjetlu o trenucima koje su voljeli. Zanimljive i uzbudljive epizode bile su obilje. „Cloud Atlas” (film) razmatra gledatelji nazivaju šarene, svijetle, uzbudljivo, dira ... Svi bi biti dovoljno sretan da pronaći jednu uzbudljivu epizodu koja će biti zapamćena za dugo vremena. Ali i film "Cloud Atlas" recenzije primljene i negativne od mnogih gledatelja.

opis oblačnog atlasa

Što im se ne sviđaju? Mnogi su ljudi bili zabrinuti zbog znatne duljine filma. Sjediti ispred zaslona gotovo tri sata i ne izgubiti nit događaja nisu svi sposobni.

Još jedan nedostatak publike bio je nedostatak linija. Zamršeni, a ne uvijek jasni oblici su ljudi razmišljali o tome jesu li kreatori stvarno odlučili "uvrtati" sve priče ili jednostavno ne razumiju.

Svi su se složili oko glavne prednosti slike. Film "Cloud Atlas" smatra pozitivnim u gotovo 100% slučajeva primljenih za prethodno spomenuti cast. Ovdje gotovo da nema pritužbi. I sami glumci, a njihova igra mogla bi zadovoljiti i najzahtjevnije ljude. Osim toga, mnogi su bili zainteresirani za nagađanje kakvu je osobu skriveno ispod šminke u ovoj ili onoj sceni. Promjene u zapletu i skretanju nisu bile samo oni koji nisu mogli brzo "prebaciti" i doći do srca onoga što se događalo.

oblaci iz filmskog oblačnog atlasa

Postoje li neke nagrade?

Nakon objavljivanja, film "Cloud Atlas", koji je prilično kontroverzan, nominiran je za desetke prestižnih nagrada. Među njima je i "Sputnik" (3 nominacije, uključujući "Najbolje vizualne efekte") i "Zlatni globus" ("Najbolja glazba"). Međutim, pobjeda nije uspjela osvojiti sliku. Manje izmišljene ceremonije i dalje su zadovoljile kreatore, dajući im nagrade za najbolju glazbenu pratnju. Možete dodati samo da su iskusni zvučni inženjeri i skladatelji pohvalili kreatore filma za izvrsnu glazbu.

Važno je napomenuti da se krajolik također nije odmarao. Iako nisu primili nagradu, bile su dobro izrazene. Teško je raspravljati s tim riječima, jer se grafika i odjeća likova pokazala dostojnima. Iz grafike se ne može otrgnuti oko, a odijelo je izgledalo kao heroji.

oblačno atlane

Što na kraju?

"Cloud Atlas" (film 2012), recenzije, koje smo opisali, iz kategorije "ne za sve". Iza nevjerojatne slike, visokokvalitetnog zvuka, talentiranih glumaca i lijepih kostima likova, postoji duboko značenje koje ne može svatko razumjeti. Ovaj projekt zasigurno će misliti javnost. O čemu? Svatko će odlučiti za sebe. Gledanje ovog filma, ne zaboravite uključiti vašu pažnju. I, naravno, sjetite se da slika traje 2 sata i 52 minuta!

Može se zaključiti da su granice samo konvencije, a vi možete postati slobodni od njih u bilo kojem trenutku. Promjena stvarnosti i utjecaj na budućnost je u rukama osobe, to jest, svatko od nas. Ostaje samo postaviti cilj, koji se mora slijediti. Fascinantan i nezaboravan pogled čeka one koji se usude pogledati ovu veličanstvenu priču. Kada počnete gledati, budite sigurni: zamršenost parcele neće dugo čekati.