Najbolji filmovi o potresu: popis, recenzije i recenzije

U našem svijetu redovito postoje velike katastrofe koje traju stotine života. Prirodne katastrofe su one pojave, koje je praktički nemoguće predvidjeti. Nikada ne znate kada se mogu dogoditi. A ako je katastrofa neizbježna, potrebne su najizravnije mjere kako bi se što više ljudi spasilo.

U kinu je ovaj žanr zvao "filmska katastrofa". Takav film je velika raznolikost. Postoje filmovi o potresu, poplavi, vulkanskoj erupciji i drugim strašnim stvarima. Posebno popularan ovaj žanr postignut u 90 godina, kada su katastrofe filmovi slijedili jedan za drugim. Zbog ljestvice i novca potrošenog na proizvodnju, oni i danas izgledaju impresivno. Nedavno je ovaj filmski krug ponovno stekao uspjeh. Suvremeni specijalni efekti omogućuju vam stvaranje filmskih podataka još realnijim. U ovom ćemo članku govoriti o najboljim katastrofskim filmovima.

Najbolji filmovi o potresima. Film "2012"

potres filmova

Odlučili smo započeti naš vrh možda, najpopularnijim filmom, snimljenim u ovom žanru. Mnogi se još uvijek sjećaju nevjerojatnih uzbuđenja oko puštanja "2012". Stvar je u tome što je godinama bilo mit da će se ove godine dogoditi nešto što će uništiti cijelo čovječanstvo. Mayski ljudi su predvidjeli kraj svijeta koji, srećom za nas, nikad se nije dogodio. No zahvaljujući važnosti ove teme, film "2012" iznenada je postao veliki hit. Bio je ustrijeljen za ogroman novac, zahvaljujući kojem smo dobili pravi remek-djelo, koje već dugi niz godina nitko neće moći nadmašiti.

U središtu radnje je najobičniji američki Amerikanac koji pokušava učiniti sve kako bi uspostavio odnose s bivšom suprugom i osvojio povjerenje djece. Jednom, tijekom jedne šetnje ozbiljne prirodne kataklizme počele su se pojavljivati. Dakle, glavni lik pada u tešku situaciju. Ispred njega će biti najopasnije putovanje u životu. Hoće li moći spasiti svoju obitelj i prijatelje?

Film je bio dobro primljen od strane gledatelja i prikupio ogroman iznos u blagajni. Kritičari su reagirali na nju svisoka, kao svjesni da je ovaj žanr ne implicira dramatičnu priču s hrpom skrivenih značenja. "2012" - tipičan ljetni blockbuster, kvalitetan. I to ne čudi, s obzirom na činjenicu da je redatelj filma bio kralj žanra Roland Emmerich.

„Potres”

film o potresu u Armeniji

Koji se drugi filmovi preporučuju za promatranje potresa? Naš popis će nastaviti ruski film, snimljen Sarik Andreasyan. Ovaj muškarac nikada nije bio poznat po svojem posebnom talentu i bio je često podvrgnut masovnoj kritici u njegovoj adresi. Ali ovaj je malo zabrinut Sarik, jer se filmovi redovito isplaćuju u blagajni. Međutim, kriticari "potresa" smatraju ga najboljim radom u svojoj karijeri. Redatelj je uspio snimiti uistinu velik film o potresu u Armeniji. Film se temelji na stvarnim događajima. Vizualna serija, prema standardima kućnog kina, izgleda impresivno. I zaplet je vrlo zanimljiv. Zato je publika cijenila ovu stvaralaštvo.

"Rupa San Andreasa"

najbolji filmovi o potresu

Neki filmovi o potresu, bez sumnje, postali su remek djela svjetske filmske industrije. Ovo je također "Rift San Andreas". Duane "Rock" Johnson Nije prva godina koja je u Hollywoodu bila najzahtjevnija i najzahtjevnija glumica. Uz sve to, uklanja se ne samo u akcijskim filmovima predloška. Često se može naći u komedijama. Godine 2015. odlučio je isprobati svoju ruku na žanru "filmske katastrofe" i nije ga izgubio. "Rupa San Andreasa" nesumnjivo je jedan od najboljih filmova ove vrste napravljen u 21. stoljeću. Onda ti i potresi, poplava i još mnogo toga. Posebni efekti su ugodni za oči, a glumci se odabiru vrlo uspješno.

Johnson igra ulogu spašavača, svakodnevno riskira svoj život zbog drugih ljudi. Ali samo u svom obiteljskom životu nema sve glatko. Njegova je žena napustila i uzela kćer, jer otac nikad nije bio kod kuće zbog posla na poslu. Sada ima novog bogatog dečka. Glavni lik već je izgubio nadu da će vratiti nekadašnju sreću. Ali jedan dan se to dogodi prirodna katastrofa, što prisiljava spasitelja da pokaže sve svoje sposobnosti. Publika i filmski kritičari vrlo su srdačno upoznali ovaj film. Prema njihovim recenzijama, ovo remek-djelo zasigurno zaslužuje pozornost.

„Posada”

film o poplavi potresa

Domaće kino također čini vrlo dobre filmove o potresu. Jedan od njih je "posada". Unatoč činjenici da je ovaj film je još uvijek vrijedno da se odnosi na dramu, platio oko 70% vremena zaslon u „Crew” postoji velika scena s potresom i naknadne vulkanske erupcije. Operativni rad u filmu jednostavno je nevjerojatan. Teško je vjerovati da naši redatelji mogu stvoriti takav kvalitetan film koji može konkurirati Hollywoodu. Ne bez razloga "Crew" je postao film godine, prema mišljenju kritičara, ali i publike. Svatko bez iznimke primjećuje da nikada prije nismo imali takav film.

Glavni lik je mladi pilot koji je katastrofalno nesretan s poslom. S vremena na vrijeme otpušten je zbog složene prirode. Ima zadnju priliku da se dokazuje. Ali to neće biti vrlo jednostavno. Njegov novi šef postaje cinična i iskusan pilot s iskustvom, koji vidi u mladom čovjeku samo umišljen gubitnik koji neće moći nositi sa zadacima. No, uskoro, nakon jednog leta, oni su u izuzetno teškoj situaciji ...

Tsunami i slike od poplave. „Nemoguće”

potres filmova popis

Strašan film o potresu, poplavi snimljenoj od poznatog španjolskog redatelja. Unatoč prisutnosti u kasti takvih velikih holivudskih zvijezda kao Naomi Watts i Ewana McGregora, to je više autorov film nego tipična masovna filmska katastrofa. Puna je drame, iako su prisutne i dinamične scene i ljestvice. Kino je dobro primljeno na glavnim festivalima i dobilo iznimno pozitivnu povratnu informaciju od žirija. Nažalost, film je nominiran samo za jednog Oscara. Kao što se čini mnogim gledateljima, bio je nezasluženo lišen pozornosti.

U središtu parcele je mladi bračni par koji je otišao na odmor na moru. Nisu mogli zamisliti da bi obični sunčani dan najprije za njih bio okrenut potresom, a potom i tsunamijem. Većina obala potopljena je. Panika. Ljudi umiru u rezultatima. Hoće li moći otići odatle živ?

"Metro"

filmovi o potresima poplave vulkane

Ruski film, koji je snimljen relativno skromnim za žanr novca. No, to nije zaustavilo redatelja da stvori iznimno napeta slika, koja je rezonira s publikom. Izvrsno ponašanje gužve u izvanrednim situacijama. Teško je izdvojiti ovaj ili onaj protagonist u filmu. Ali to se sigurno ne može pripisati minusima. U blagajni film je prikupio čvrsti blagajni, a ocjene Metroa uglavnom su visoke. Zato možemo sigurno preporučiti gledanje.

Vrhunski filmovi o vulkanima. Film "Volcano"

Filmovi o potresima, poplavama i vulkanima uvijek ostavljaju živopisne dojmove gledateljima. Ali "Vulkan" - možda najuspješnija slika erupcije vulkana, snimljena u Hollywoodu. Film je izašao prije dvadeset godina, ali još uvijek može impresionirati svojim inovativnim specijalnim efektima. U tim godinama "Vulcan" postao je hit hitnog videozapisa. Sve je bez iznimke ostalo pod divnim dojmom o onome što je vidio. Istina je da je ovaj film na kraju dobio kultni status.

"Dante`s Peak"

vulkana zemljotresa tsunamija

Još jedan zadivljujući holivudski film, objavljen na ekranu u dalekom 90-ima. Ovaj put glavnu ulogu igra poznati Pierce Brosnan. Dobio je ulogu znanstvenika-vulkanologa koji je cijeli svoj život posvetio radu. Jednom davno mu se dogodila tragedija, zauvijek mijenjajući život protagonista. Tijekom erupcije vulkana izgubio je svoju voljenu ženu ...

Sada mu je dodijeljen zadatak: otići na vrh Dantea na prvi pogled na tradicionalan rad, koji glavni lik već jednostavno hrani. Čak ne zna da će ovo putovanje postati nova noćna mora za njega. Postoji nova, mnogo moćnija erupcija. Hoće li glavni lik spasiti život i pomoći drugima u takvoj teškoj situaciji?

Pregledali smo najznačajnije filmove tsunamije, potresa, vulkana. Te slike neće ostaviti ravnodušnim gledateljima. Ugodan pogled!