`Gift`: recenzije. Film `Gift` (2015): priča, glumci i uloge

Trileri posljednjih godina ponovno su privukli svoju bivšu popularnost gledateljima. No, na žalost, u kina vrte uglavnom velikih holivudskih projekata, uzeti puno novaca. Tamo gdje skromnija i autorska kina, u pravilu, zaobilazi našu zemlju. I vrlo uzalud, jer je u nekim niskobudžetnih filmova često se može naći mnogo više originalan i hrabar posao, koji su bez uobičajenih klišeja. Srećom, "dar" (film od 2015) još uvijek je izašao u ruskom najam. Ali reći da je uspio u njemu, to je još uvijek nemoguće. Bilo je kampanja odnosa s javnošću, što ne čudi, s obzirom na skroman budžet, je samo pet milijuna dolara. Ipak, ovaj film definitivno zaslužuje pozornost.

Za svaki ljubitelj filma žanr „The Gift”, na parceli od kojih će biti objašnjeno u nastavku, će biti ugodno otkriće, sposoban za iznenađenje. A ako mislite da su trileri dugo nadživjeli i ne mogu pogoditi ništa, nemojte proći ovaj film. Bit ćete iznenađeni onim što ste vidjeli i samo promijenili svoje izvorno mišljenje.

Film ispalo prilično inovativan u nekoliko aspekata: rad fotoaparata, pripovijedanja i, u stvari, većina je priče. Dalje, mi predlažemo da pročitate sinopsis, tako da ćete biti u mogućnosti iznijeti opći dojam i odlučiti vas gledati taj film ili ne i kako bi okarakterizirali „dar” recenzije filmova.

recenzije filmskog poklona

Što je film o tome?

Film "Poklon" zemljište je vrlo zanimljivo. Ovu činjenicu zabilježile su mnogi gledatelji i kritičari. U središtu zapleta ovog filma je čovjek po imenu Simon. On vodi relativno sretan obiteljski život. Simonov posao je vrlo plaćen pa mu može priuštiti prilično lijepu i ugodnu kuću u kojoj živi sa svojom voljenom ženom. U njihovom životu postojala je sklad, za koju su mislili da nitko ne bi mogao uništiti. Ali sve se promijenilo nakon što se čovjek pojavio na pragu svoje kuće, što Simon uopće nije ni prepoznao ...

Kao što se ispostavilo kasnije, on je staro poznanstvo s kojim protagonist nije vidio mnogo godina. Nakon što su zajedno studirali u školi, ali od tada su kontakti prekinuti. Protagonist je iznenadila neočekivana posjeta, ali nije imao ništa protiv, jer je pogled na bivše drugarice je vrlo prijateljska osoba. No, uskoro je postalo jasno da Gordo može predstavljati veliku prijetnju protagonistima. Postupno, život Simona i njegove supruge pretvore se u pravu noćnu moru. Hoće li se moći riješiti opsesivnog gosta? A koji ciljevi traže?

darovni film 2015

Redatelj

Redateljsko mjesto preuzelo je poznati američki glumac po imenu Joel Edgerton. Početkom prošlog stoljeća, on je bio u mogućnosti da biste dobili ulogu u legendarnom sage „Star Wars”. Ali glavni uspjeh došao mu je kasnije. Joel se pojavio u filmu "Kozyrnye Aces", koji je iznenada postao hit u box officeu. U tom filmu također glume niz drugih poznatih glumaca kao što su Ryan Reynalds, Andy Garcia, Chris Pine i Ben Affleck.

Godine 2011. Edgerton je igrao svoju najbolju ulogu u karijeri. Bila je to sportska drama pod nazivom "Warrior", u kojoj je ispričano o borcima bez pravila. Glumac je morao proći ozbiljne pripreme kako bi odgovarala njegovoj slici zaslona. Iste godine igrao je jednu od glavnih uloga u prequelu kultnog horor filma "Something".

"Prvi broj cilja", "Veliki Gatsby", "Izlazak: Kraljevi i bogovi" i, konačno, "Dar". U potonjem nije samo igrao jednu od glavnih uloga, već je po prvi put pokušao i svoju ruku na režiji. Između ostalog Edgerton je sam napisao scenarij koji je ovaj triler učinio izvanrednim. Za debitanta, redatelj se jednostavno suočio sa svojom zadaćom. Unatoč nedostatku iskustva i skroman proračun, ova filmska ispalo vrlo visoke kvalitete i zasluženo prikupljeni u Americi pristojan novac. Ostaje samo nadati se da ovo iskustvo neće biti jedino u karijeri Joela Edgertona.

filmska priča

"Poklon": glumci

Osim Joel Edgerton, koji je igrao ulogu uljez napao živote glavnih likova, u ovom filmu glumi i druge jednako značajni akteri nose sa zadatkom. Recenzije Film "Poklon" pozitivne prirode često dobiva samo za divno djelovanje.

Jason Bateman

Ovaj glumac igrao je glavnu ulogu u filmu "Poklon". Jason Bateman prethodno glumio u mnogim popularnim holivudskim filmovima kao što su "Hancock", "Up in the Air" i "Horrible Bosses". U „darove” popularni glumac je još jednom pokazao svoje vještine i dokazati drugima da mogu igrati ulogu u filmu bilo žanra.

dar glumaca

Rebecca Hall

Šimunova žena nije glumila glumicu Rebecca Hall. Nevjerojatno je da je u takvom niskobudžetnom trileru redatelj uspio privući takve zvijezde. Rebecca mogu biti poznati vas na takvim izvanrednim djelima kao što su "Vicky Cristina Barcelona", "Prestige", "The Town" i "Dorian Gray".

dar jason baitman

Filmski "dar" kritičari su bili prilično topli. Ima mnogo pozitivnih recenzija o najvećim filmskim portalima, kao i visoku ocjenu. Mnogi ističu činjenicu da su takvi visokokvalitetni nezavisni filmovi danas vrlo rijetki. To se posebno odnosi na žanr poput trilera. Malo je ljudi u stanju djelovati istodobno u ulozi glumca i redatelja u svom debitantskom radu. No, kreator "Poklon" je veliki uspjeh. Joel je dokazao da je izuzetno talentiran čovjek koji se ne boji eksperimentirati. Zahvaljujući tome smo dobili takav izvorni rad, koji će biti od interesa i za masovnu publiku i za ljubitelje filma.

Što još kažu recenzije? Film "Poklon" praktično je komora. Akcija se uglavnom odvija unutar jedne kuće. Vrlo je teško u ovim uvjetima da se s nečim što će biti u mogućnosti to držati publiku u neizvjesnosti za jedan i pol sata. Ipak, kako javnost bilježi, zemljište u "Poklonu" ne smanjuje se. Akcija se razvija relativno ravnomjerno, što vam ne dopušta dosade dok gledate. Ovaj je trenutak također zabilježen u svojim pozitivnim kritikama.

Mislimo, "dar" (film 2015.) može se sigurno savjetovati svima bez iznimke. Svatko može pronaći nešto zanimljivo u ovom trileru.