`50 Nijansi crne `: recenzije filma

Mislimo da svatko zna poznati film nazvan "50 nijansi sive". Postao je jedan od najvažnijih hitova najma i skupio ogromnu količinu novca. I sve to usprkos činjenici da je većina svjetske populacije misli da je ovo film lišen bilo kakve umjetničke vrijednosti. Zapravo, tako i jest. Dakle, ne postoji ništa čudno u činjenici da se u tako kratkom vremenu, tu su obrtnici koji se odluče za uklanjanje parodiju, pod nazivom „50 nijansi crne”. Recenzije o filmu su izuzetno kontroverzne. Zašto? Ovo će se raspravljati u našem današnjem članku.

50 nijansi crnih recenzija

Oživljavanje parodijskog žanra

Marlon Wyans je poznat našim gledateljima. Krajem 90-tih i ranih 00-ih, to je možda bio najpopularniji i najomiljeniji crni glumac. Wyans je imao veliki smisao za humor, što mu je donijelo slavu komičara. Zahvaljujući svojoj ne manje talentiranoj braći, koja je također izabrala stazu kina, uspio je izgraditi sjajnu karijeru koja ga je učinila jednim od kraljeva parodije. Do trenutka kada je ovaj žanr nadživio. Takvi majstori njihova poslovanja kao Mel Brooks i Leslie Nielsen, već nije imao uspjeha i gotovo umirovljen. Publika je htjela nešto novo i originalnije. Što i iskoristio Wyans.

Put od "Ne prijeti južnom središtu" do "50 nijansi crne"

Marlon Wyans On se najavio još 1996. godine, kada su ekrani otišao satirički komediju s dugim imenom „Nemojte biti prijetnja za južnu i srednju dok pijenje vaš sok u Hood, pio sok u bloku”. Noćno, ovo je Wyensu jednu od glavnih modernih zvijezda. Zbog toga je dobio ulogu u takvim kultnih filmova kao što su „bez osjećaja” i „Rekvijem za snove”, je pušten u kina nekoliko godina kasnije. Ipak, većina dobro Wayans je samo da parodira žanr, u kojoj se vratio na 00-ih. Niz filmova "Very Scary Movie" postao je za kino dojku svježeg zraka. Već više od deset godina nitko se nije uspješno rugao holivudskim filmovima.

Upravo je to sve Wyensovim ostacima ta filmska smjera. Sve kasnije parodije bile su mnogo niže kvalitete. "Shalun" i "Kuća s paranormalnim fenomenima, uopće se mogu smatrati potpunim neuspjehom. I tek 2016. godine glumac se ponovno mogao vratiti na bivšu razinu, nakon što je glavnu ulogu imao u filmu "50 nijansi crne", o čemu ćemo raspravljati u nastavku.

50 nijansi crnih recenzija filma

Zaplet filma

U središtu radnje je prilično uspješan čovjek koji je uspio izgraditi veličanstvenu karijeru. On je vlasnik velike uspješne tvrtke koja mu donosi solidan dohodak. Jednog dana mu dolazi mladi student čiji je zadatak razgovor. To je samo jedan sastanak koji nije ograničen. Već uskoro otkriva svoje vrlo specifične želje ...

Film u 2016.-2017. prikupili su izuzetno proturječne preglede gledatelja i kritičara. Stvar je u tome da ne svi sviđaju ovaj neobičan humor, koji se koristi u filmu "50 nijansi crne". U nekim mjestima film se klizi u otvorenu vulgarnost, ali granice dopuštenih ne preklapaju se. Ipak, film "50 nijanse crne" recenzije u većini slučajeva prikupljeno je pozitivno. Haters izvornog filma iz očitih razloga bili su vrlo zadovoljni onim što su vidjeli na ekranu. Ravnatelj je vješto pobijedio zemljište i uspio stvoriti ogroman broj stvarno smiješnih gegova. Kritičari kažu da je Wyens još uvijek sposoban da se publika nasmije, ali glumac očito ne odgađa sve do svog najboljeg posla. Zasad nije jasno hoće li se u bliskoj budućnosti objaviti i drugi projekti takvog plana. Ali nadajmo se da će Wyans vratiti svoju bivšu popularnost i ponovno će nas moći ugoditi sa stvarno kvalitetnim parodijalnim komedijama.

"50 nijansi crne" preispituje pozitivan plan za činjenicu da kamera radi, usmjerava, djeluje na najvišoj razini. Film ima iznimno skroman proračun od 5 milijuna dolara. Ali tijekom gledanja to se uopće ne primjećuje. Sljedeći dokaz da za stvaranje dobrog filma nije potrebno uložiti ogromnu količinu novca.

Imajte na umu da su mnogi pregledi "50 nijansi crne" (2017) prikazani u negativnom svjetlu. Slika ima sumnjivo niske ocjene na filmskim stranicama. No, istovremeno, brojne recenzije filma "50 nijansi crne" 2017. godine i dalje ga preporučuju za gledanje. Možda, u većini slučajeva, ljudi jednostavno ne razumiju ovaj film ili su obožavatelji izvorne melodrame. Svatko ne može na odgovarajući način percipirati takvo ponašanje.

recenzije 50 nijansi crne 2017

Uz glavnu ulogu u ovom filmu, mnogi drugi izuzetni glumci djelovali su u filmu. I mnogi od njih nemaju veliko iskustvo i glavne uloge u filmografiji. Na primjer, Kali Hawke, koji je igrao vodeću žensku ulogu, nikada se nije pojavio u takvim velikim projektima. Imala je epizodne uloge u holivudskim komedijama i serijama. No, oni mogu biti pozvani uspješni s velikim protežu. Ali, unatoč nedostatku iskustva, savršeno se nosila s tim zadatkom. Također u filmu, i mnoge druge glumce je snimljeno, ali svi su izblijedjeli u pozadini glavnog zaslona.

recenzije filma 50 nijansi crne 2016

Redatelj

Michael Tiddes je prilično mlada američka redateljica koja se još nije pokazala u potpunosti. "50 nijansi crne" - samo njegov treći punopravni rad. Njegovi prvi filmovi bili su dva dijela "Kuća s paranormalnim fenomenima". Kino je pomalo sekundarno, ali ipak je postalo hit najma u svijetu. Zahvaljujući tome, Michael Tiddes je uspio snimiti novi film. Kao što se i očekivalo, slika "50 nijansi crne" također je uspjela skupiti puno novaca u svjetskom box officeu. Unatoč kritikama, film je bio uspjeh.

Mislimo da se sada Michael može nazvati novim kraljem tog žanra, koji je izgubio svoju bivšu slavu. Ponovno je oživio interes gledatelja na parodije i pokazao proizvođačima da još uvijek mogu donijeti ozbiljan novac uz minimalne troškove. Ispred nas će čekati novi redateljski rad, koji obećava da će biti izveden na isti način. Mislimo da ćemo imati još jednu strašnu komediju koja nas može nasmijati suzama.

recenzije filma 50 nijansi crne 2017

počasti

No, s nagradama za ovaj film, stvari su malo žalosne. Film je nominiran za nekoliko antipremija. "50 nijansi crne" moglo bi dobiti samo tri "Zlatne maline". No, te godine, prema organizatorima, bilo je mnogo više "vrijednih" kandidata.

film 50 nijansi crne boje

Želio bih preporučiti ovaj film svima koji se sjećaju i vole kreativnost Wyans, sjajnih prije petnaest godina. Bit će oduševljeni onim što su vidjeli. Ali i običnim gledateljima može se uživati ​​u filmu "50 nijansi crne". Parodija takve visoke razine u širokoj posudbi nije izlazila dovoljno dugo. Ali, s obzirom na to koliko je buke učinila, čini se da ćemo uskoro očekivati ​​nove filmove takvog plana.