Krvavi horor `Zeleni pakao`. Recenzije za film Eli Rota

Ugledni vizionar modernost Eli Roth stekao svjetsku popularnost zbog zastrašujućeg, krvavih Romani „Hostel”, pa je auditorija svaki put nakon što je formulacija iz nje očekuje ništa manje nemilosrdno i divlje spektakl. Međutim, jedan od njegovih posljednjih projekata može razočarati mnoge, jer uopće nema dovoljno okrutnosti i neizvjesnosti u njemu. Film "Zelena pakao" pregledava stručnjake kinematografije kao obećavajući koncept, namočen u nespretnu provedbu.

recenzije zelenog pakla

Omage Ruggiero Deodato

Kao što recenzenti tvrde, film "Green Hell" (2015) začeo je Elay Roth kao počast Ruggero Deodato, tvorac kanonskog "Pakao kanjalaca", smatrao je utemeljiteljem žanra kanibalističkog filma. Kao što znate, slika, objavljena 1980., predstavljena je u estetici "pronađenih filmova", a još nije na modi. Ponovite uspjeh talijanskoga redatelja Rotha koji nije uspio. Umjesto toga gnusnog djela, on je predstavio svjetskoj javnosti prolazi avanturu s komadom koji podsjeća na „Amazon” Mario Garatstsio, te ime, baš kao i projekta u 1988. malo poznati Antonio klime. Glumica glumi Lawrencea Izza, ali ovaj put se pretvorila u heroinu, koja je postala žrtva.

film zeleni adel 2015 recenzije

Kratak opis priče

Od svih komponenti "Green Hell" snimke filmskih kritičara štede samo o ideji koja se temelji na pripovijesti. Zaplet se okreće oko identiteta studenta Justina (Lawrencea Izzoa). Djevojka je pravi idealist, nastojeći stvoriti svijet oko sebe. Dakle, inspiriran strastveni harangues aktivista Alejandro (Ariel Levy), ona se pridružio svojoj društvene organizacije i poslan u neprobojnim peruanskoj džungli u kojoj je rodom selo je oko buldožerima sravnjena sa zemljom Corporation. Međutim, već na dolasku, ispostavilo se da aboridžini uopće nisu prijateljski i agresivni prema dolazcima koji ih štite. Doista, koncept slike obećava, a publika, ide u kina, nada se da će vidjeti bez premca spektakl. No, većina je bila razočarana, pa je užas "Green Hell" koji objašnjava obične obične ljude također su daleko od oduševljenih, a ocjena je samo 5.40.

zeleni pakao 2014 recenzije

Glavni nedostaci

Glavna poteškoća s filmom "Zeleni pakao" recenzije filmaša nazvali su ga smiješnim i krivim postavljanjem. Mnogi filmski stručnjaci imali dojam da su prisutni na gledanje nije stvaranje Rota i Grindhouse, stvorio anonimni treshmeykerom 70-ih. Čak su i filmaši smatrali da je teško vjerovati da su stiliziranje i počasti posebno izrađeni, neukrotive dramaturgije i djela bezbrižnih glumaca bili su jako odsječeni. Pohvala je dobila samo više od prirodnog make-upa Howarda Bergera i Greg Nicotera i sočne, gotovo savršene slike. Možda je procjena kritičara previše pristrana i stroža. Uostalom, redatelj se približio stvari u cjelini odgovorno. U svom užasu, domoroci-kanibali su jezivi, čelnici su još zastrašujući, vizualni efekti su prilično prirodni, krajolici nenadmašni slikoviti.

Tako su postojale okolnosti

Put slike na velikom zaslonu je prilično trnovit. Proces snimanja završen je 2013. godine, ali u nekim izvorima, godina oslobađanja slike je 2014. godine. To je zbog činjenice da je vrpca premijera doživjela kašnjenje od dvije godine zbog problema s distributerom. Žica gorivo očekivanju obožavatelja kinoekstrima vjerojatno razlog zašto nakon gledanja horor čekao predugo za publiku doživjeli određenu razočaranje, viđenje „Zelenom paklu” (2014). Recenzije ljubitelja žanra mjesto nadaju se obećanom nastavku Elay, u kojem je stvoritelj obećao javnosti da organizira naturalističku kanibalnu gozbu.