Film `Pakao`. Recenzije o visokom proračunskom trileru Martina Kulhovena

Jedan od najvećih filmskih projekata 2016. godine jest slika nizozemskog redatelja Martina Kulhovena, koja pokazuje kako su žene prisiljene boriti se za svoja prava pod strogim zakonima Divljeg zapada. Europski film koštao je svojih kreatora 12 milijuna eura i predstavio svoju državu na Venecijanskom filmskom festivalu. Triler privukao je pažnju publike, uglavnom zbog proizvodnje holivudskih zvijezda prve veličine. Određena prednost filma "Pakao" recenzije filmskih kritičara autorova je tumačenja atmosfere Wild Westa. Vremena se ne čini romantičnom, već istinski užasavajućom, noćnorističkom vremenom sveprisutnog beskrajnog ismijavanja žena.

recenzije filmskih infernula

struktura

Trajanje projekta je 148 minuta - gotovo dva i pol sata. Prema redateljima u recenzijama, film "Paklenica" može se podijeliti na dva ekvivalentna dijela. Prvo bi se trebalo nazivati ​​"kontinuiranim krvavim nasiljem", uglavnom muškim, a drugo - "pojačano očekivanje nasilja". Epijsko vrijeme koje je redatelj koristio kako bi sliku pretvorio u kompoziciju neopisivo okrutnih, sofisticiranih mockers, a ponekad i perverznih outrages. Dakle, MPAA-R ocjena je opravdana kao nikada prije. No, ocjena za Grada: 7.10 je prilično visoka, što omogućuje da tvrdi da film "Pakao" (mišljenje filmskih stručnjaka o ovoj potvrdi) ima određenu umjetničku vrijednost. Od mase sličnih filmskih projekata, Kulhovenova zamisao izjednačava iskrenu feminističku poruku i vjerske tonove.

hellheet recenzije kritičara

Kratak opis filmskog zapisa

Parcela filma "Pakao" kritike su smještene kao intrigantna, iako brutalna pripovijest.

Glavna junakinja Liza (Dakota Fanning), usprkos gluposti, odigrala se kao majka i žena, živi u lijepoj palači s mužem i djecom. Njezino blagostanje urušava kada novi pastir stigne u svoje mjesto (Guy Pearce), uzrokujući nesvjesni užas junakinje. Jednom kada jedan od župljana za vrijeme službe crkve započne radnu aktivnost, Liz mora nastati. Novorođenče umire. Djevojka optužuje slugu Crkve da bude prokleta, a potonja kao odgovor, tvrdi da je to njezin grijeh.

Intrige o tome tko je opsjednut zlom - velečasni ili Liz, autori svjesno čuvaju za kratko vrijeme. Zajedno s tim postaje jasno da u trileru nema mističnog podrijetla. Glavni uzrok zla je ljudska priroda, bez obzira kako pokušavate prikriti svoje impulse vjerskim konceptima i objašnjenjima biblijskih citata. Zapravo, naslov slikarstva "Pakao" nije ništa više od javne kuće u kojoj je junakinja bila prije vjenčanja.

podzemni svijet

Prednosti trake

Prednosti u „podzemlju” Movie Reviews filmske zaljubljenike u potrazi namjerno su religiozne aluzije, bez tava u pakao nije učinio, dijelove slike čak i tematski pod nazivom „Postanak”, „Otkrivenje”, „Odmazda” i „Izlazak”, ali je redoslijed njihovog neslaganja. Postoje udruge s "Ghoulish G8". Traka Tarantino ima sličnih stavki teško hladno zapadni i pantomime s kronologiju priče.

Crvena crta u kritikama za film "Pakao" također je značenje gluposti likova, koji su igrali najvažniju ulogu u priči, imaju simbolično opterećenje. U barbarskom svijetu muškaraca, žena je osuđena na šutnju dok ne podnese nasilje. A samo tvrdnja njihovih prava, konsolidiranje generacija, moći će dati glas slabom seksu.

filmski inferno recenzije filmskih kritičara

Glavni lik

Ljepota Dakota Fanning ("Sanjam", "Ja sam Sam", "Gnjev") uspio je svoj lik pretvoriti u žrtvu. Liz, promatrajući životne posljedice neposlušnosti, ne prestaje riskirati i ne preuzima uvijek bezgrešno, ali učinkovito rješenje. Ovaj je lik zanimljiv. Ova osobina karaktera ne dopušta Lizu da se nadu za čudesnim spasenjem, već ga potiče da se odupre od zla, bez obzira na sve bolove koji joj padaju na nju tijekom svog života.

Osim toga, većina glumice slike morala je komunicirati na znakovnom jeziku, pa je svu pozornost gledatelja usredotočena na njezine izraze lica. Stoga, recenzije publike o filmu "Pakao" bilježe sjajnu vještinu izvođača. Samo izraz očiju glumice prenosi cijeli niz emocija njegovog karaktera. Oni prepoznaju hladan strah i nijemo plakati od nepopravljivosti onoga što se događa. Iznenađujuće odsutnost suza, koja kaže da je njihova zaliha bila iscrpljena čak i za dugotrajnu mladost i djetinjstvo.

Antagonist

Druga najvažnija osoba u radu Kulhovena je župnik koji je odlučio da u ime Boga može pokriti sve svoje postupke i motivacije. Lik Guy Pearce ("Iron Man 3", "King says!", "Remember"), naravno, personificira pravi zlo. Propovjednik sam prepoznaje da je osuđen na vječno mučenje u paklu vatre. Prema religiji, opravdava svoje najdublje djela, najgrubljih grijeha, koji podsjeća na još jednog lažnog proroka kojeg je R. Mitch igrao u "Noći lovca". Akcije obaju likova su izvor snažnog straha koji se temelji na psihološkom načinu mijenjanja uloga: od pojedinaca za koje se očekuje da budu podržani, skrbi i kojima se brinu, pretvaraju se u nemoralne ubojice.

presuda

Film „Underworld” - vrlo uzbudljiv triler, ponekad gotovo s užasom nevjerojatno snažan karizmatični glumački ansambl briljantno konstruiran tmurno vizualizacije, potvrdili priču, savjeti mističnosti i želje da istraži donjoj vjerskog fanatizma.