Opis i recenzije filma "Matrix of Time"

Film "The Matrix of Time" objavljen je na ekranima kinima početkom proljeća 2017. godine, a ruski su filmovi mogli vidjeti samo u srpnju iste godine. Film govori o srednjoj školi i životu tinejdžera koji su nekada pali u privremenu petlju, koju samo jedna djevojka zna - Samantha. I samo ona može završiti ovaj beskrajno ponovljeni ciklus događaja.matrica vremenskih pregleda filma

Recenzije i opis filma "Matrix of Time" govore za sebe. Ovaj film završava idejom "Groundhog Day" u modernoj adaptaciji za tinejdžere. Kakve se događaje ponavljaju iz dana u dan? A kako to popraviti?

Glavni lik "vremenske matrice" je Samantha Kingston. Ona je srednjoškolca u malom američkom gradu. Sam - jedna od najpopularnijih djevojaka u školi, poput njezinih tri najbolja prijatelja. Oni provode gotovo cijelo vrijeme zajedno, zabavljaju se i zabavljaju. Samantha susreće najljepše tipove u školi. Karakter djevojke nije kratkotrajna, skromna i marljiva.

Fatalna je za nju večer prije Dana svih ljubavnika - 12. veljače. Večeras, Samantha i njezini prijatelji idu na zabavu kod kuće s kolegama. Susret s glasnom glazbom i alkoholom bio bi uspjeh, ako se Julija ne pojavi na to - školarica. Djevojka nije bila pozvana, u školi nije komunicirao s njom, smatrala je nakazom i stalno mučila. Došla je izraziti svoje mišljenje o svojim kolegama, ali nije imala vremena za početak, koliko je to okrutno platila. Počeli su zvati njena imena, ponižavajući je, ulijevajući pivo i izvodivši je iz kuće. Na tome za četiri djevojke stranka završava, a oni napuštaju kuću. Na putu automobila u nesreće i umiru ... No, budilica se prigušuje, Sam se probudi, živi i dobro, gleda na sat i vidi datum 12. veljače. Sve je počelo.matrični vremenski film 2017 mišljenja

Nakon što je padao u zamku Groundhog Daya, Samantha pokušava sa svojom snagom promijeniti nešto i pronaći taj događaj koji će izbjeći nesreću i probuditi ujutro živ, ali već 13. veljače. Što traje duže 12. veljače, više se ponašanje djevojke mijenja. Umjesto bijesa i ljutnje dolaze poniznost i tuga. Ona revidira svoj život, svoje postupke, njezin stav prema prijateljima i roditeljima. Pokušava pronaći kontakt s osobama koje nije primijetio prije. Frick Julija nije tako čudna i luda, nego dobra i otvorena osoba. Na kraju, Samantha pronalazi događaj koji će joj pomoći da pobjegne iz zatvorene petlje. Ali cijena koju treba platiti je previsoka.

Knjiga

Film "The Matrix of Time" (2017), čije su se recenzije pokazale prilično kontradiktornim, temelji se na knjizi Lauren Oliver za tinejdžere "Prije nego što padnem." Pisacov roman je usmjeren na ciljanu publiku od 16 do 17 godina. Nakon prodaje knjige, praktički je postala bestseler u skoro nekoliko dana i prekršila prodajne zapise.recenzije matričnih vremena

Film Ree Russo-Yang točno ponavlja radnju knjige. Ako postoje razlike od tiskanog izdanja, one su beznačajne i ne utječu na ukupni tijek događaja.

Ako ruke ne upoznaju knjigu "Prije nego što padnem", sat i pol zadovoljit će vašu znatiželju i dobiti svoje mišljenje o ovoj dramatičnoj priči.

Uloga četiriju djevojaka otišla je mladim, obećavajućim glumicama:

• Zoey Deutsch (Samantha);
  • Helston Sage (Lindsey);
  • Medaljon Rahimi (Elodi);
  • Synthy U (Ellie).

Glavnu mušku ulogu, Samanthaov prijatelj iz djetinjstva, Kent McFuller, igrao je mlad i talentirani Logan Miller.

Glumački film je mlad i praktično nepoznat svima. Osim, možda, Zoey Deutsch, na plavom zaslonu gledatelji su već više puta vidjeli. Mladi glumci savršeno su se suočili sa svojim zadatkom i vrlo skladno gledali na zaslonu. A odsustvo zvijezda najviše kategorije na bilo koji način nije spriječilo adaptaciju filmova da dobije pozitivne kritike kritičara.vremenski matrični film

Recenzije filma "Matrix of Time" prilično je nejasna. Oni spadaju pod kategoriju "mješovitih i prosječnih recenzija". Većina recenzija na filmu su pozitivna, ali njihov broj nije mnogo veći od negativnih.

Prema nezadovoljnim gledateljima, "Majka vremena" nije vrlo uspješna prilagodba filma "Groundhog Day". Novi film nema toliko dubokog značenja, parcela je pomalo jednostavna, događaje bi se mogle učiniti više raznolikijima, a kraj je potpuno banalan i neinteresantan. Negativne recenzije filma "Matrix of Time" svode se na činjenicu da traka treba imati više značenja i dinamike.

Većina glasova kritičara slaže se da je film bio uspješan i preporučio gledanje. Slika s plavim filterom, otkrivanje karaktera likova, dinamika događaja, zvučni zapis. Sve je dobro i sa smislom.

Možda ne biste trebali tražiti previše ozbiljan pristup ovom filmu? Film "Matrix of Time" (2017) dolazi od tinejdžerske drame, a tinejdžeri bi također trebali gledati. Osjećat će 100% dubine i tragedije Samanteine ​​povijesti, a možda će prenijeti svoja iskustva na sebe i moći će ponovno razmisliti o svom životu.

Premijera filma

Prvi masovni prikaz filma održan je 21. siječnja 2017. na Sundance Film Festivalu u SAD-u, nakon čega je otišao u svjetsku kinematografiju. Prvi u svijetu vidio ga je stanovnicima Izraela i Singapura 2. ožujka. 3. ožujka pojavio se u širokom kazalištu u kazalištima u SAD-u i Kanadi. Hong Kong je najsuvremeniji "Matrix of Time", najam započeo tek 21. rujna 2017. godine.

U Rusiji valjane trake započele su 27. srpnja. 99417 stanovnika Ruske Federacije moglo je podijeliti svoje osobne odgovore o filmu "Matrix of Time".

naknada

S proračunom od 5 milijuna dolara u blagajni, film "The Time Matrix" podigao je gotovo 16,5 milijuna dolara. Ne može se reći da verzija zaslona nije uspjela, ali nije stvorila veliku zaradu kreatorima. Troškovi su u potpunosti isplaćeni, a malo više ostao.vremenski matrični film 2017

Moguće je da su mješoviti recenzije filma "Matrix of Time" ohladili požudljivost filmova tijekom projekcija na svijetu. Premijera filma održana je od proljeća do jeseni 2017. godine. World Wide Web radi za svoje korisnike bez odgađanja i prekida. Zato, znatiželjni gledatelj mogao je čak i prije premijere u svom gradu pročitati recenzije za film i promijeniti svoje namjere da ide u kino tijekom "Matrix of Time" show.