Film "Između naših planina": recenzije, zaplet, posada, glumci, datum puštanja

Filmovi katastrofe imaju dugo vremena zauzimaju važno mjesto u kinu. Počeli su se proizvoditi prije mnogo godina. Uz razvoj kina, razvili su se i filmovi ovog žanra. Do 90-ih godina prošlog stoljeća, zahvaljujući postignućima na području specijalnih efekata, filmaši su uspjeli stvoriti istinski velike filmove. Ali svi su bili bez dramatične komponente, a naglasak je bio na kontinuiranom djelovanju. Međutim, ovih dana teško je iznenađenje bilo tko s takvim filmovima. Zbog toga su studiji počeli naglasiti upravo zaplet i emocije likova.

Nedavno je na zaslonima pojavio prekrasan primjer dramskog žanra, važnu komponentu u kojoj je katastrofa igrala. Radi se o traci "Između nas planina". Datum izdavanja u ruskom najmu je 5. listopada 2017. godine. Film je dobio mnogo različitih povratnih informacija od kritičara i običnih gledatelja. U ovom članku ćemo detaljno razgovarati o tome kako je stvoren ovaj nevjerojatan film, kao i o ljudima koji su sudjelovali u njenom stvaranju.

između nas planina recenzije

Što je film o tome?

Slika "Između nas planina" zemljište ima prilično neobičan i zanimljiv. U središtu ove priče je čovjek Ben, koji je najveći dio života posvetio medicinskoj praksi. Svakodnevno vodi najteže operacije, čime se štedi ljudski život. A posao je za njega najvažnija stvar kojoj posvećuje maksimum svog vremena. Jednom kada se nađe u malom gradu, iz kojeg se mora što prije približiti susjednom naselju. I za to kupuje avionsku kartu. No, dok čeka svoj bijeg, protagonist uči da zbog oluje svi letovi su prevezeni sljedećeg dana. A sada liječnik treba pronaći bilo koji mogući način da dođe do odredišta.

Upravo u ovom trenutku susreće ženu Alexu koja, poput protagonista, mora stići u isti grad za nekoliko sati. I uskoro dobiva ideju, zahvaljujući čemu će to uspjeti. Najam privatnog zrakoplova za dva putnika. Činilo se da je slučaj u šeširu i sada mogu uhvatiti važne događaje.

između nas planine filma 2017

razvoj

Međutim, tijekom leta usred planina snježnih pokrivača zrakoplov se sruši. Pilot umre, dok Ben i Alex čudom preživljavaju. Evo samo nekoliko razloga za njihovu radost. Bili su usred divljine u strašnom mrazu. Nemaju ni hranu ni vodu, ni priliku da se obrataju vanjskom svijetu. Situacija je komplicirana činjenicom da niti jedna od njih nije znala kako i kojim putem Ben i Alex lete. Dobro znajući da nema očekivanja spasitelja, krenuli su na putovanje, nadajući se da će što prije doći do najbližeg naselja. No, hoće li to moći učiniti bez da znaju na kojoj strani će moći pronaći pomoć? Također, njihovo će putovanje biti oštećeno slomljenom nogom u Alexu.

"Između nas planina": filmska posada

Direktor Izraela, Hani Abu-Assad, koji je bio malo poznat u našoj zemlji, radio je na stvaranju ovog filma. Na račun ovog čovjeka nema toliko mnogo filmova, među njima i neuspješni triler "Courier", koji je također dobro primljen Filmski festival u Cannesu film "Omar". Više od ove osobe nema značajnih redateljskih djela. Zato je iznenađujuće što mu je sada povjereno snimanje velikog američkog projekta, u kojem su igrale zvijezde prve magnitude. Hani Abu-Assad do tog trenutka nije imao iskustva u sličnom žanru, toliko je sumnjalo hoće li se nositi s tim zadatkom. No, unatoč svemu tome, redatelj je još uvijek u mogućnosti dati sve kako bi u potpunosti i ukloniti film „između vas i planine” (datum izlaska je već poznato da vas) kao što bi.

između nas glumaca planina

Operatorov rad

Jednako je važno i rad kamere, zahvaljujući kojem je publika dobila priliku uživati ​​u nevjerojatnim pogledima na prirodu, kao i da u potpunosti doživi svu napetost koja je vladala na ekranu. Sam pucati film doživio žena-operator Mandy Walker, koji čine rad u projektima kao što su „Putevi” i „Crvenkapica”. Dakle, iskustvo operatera očito ne zauzima. Kao rezultat toga, njezin je rad postao jedno od glavnih značajki ovog filma.

"Između nas planina": glumci

Glumci filma su brojni, ali vrijeme zaslona dano je uglavnom za dvije osobe. Idris Elba i Kate Winslett bili su u okviru zajedno za veći dio filma. Tako je projekt "Između naših planina" glumci dan kao prilika da se još jednom očituju na ekranu. Razgovarajmo o glavnim likovima slike detaljnije.

zelena među nama

Idris Elba

Idris Elba igrao je ulogu dr. Ben, koji mora letjeti u drugi grad za nekoliko sati. U posljednjih nekoliko godina Idris je postao jedan od najpopularnijih glumaca u svjetskoj kinematografiji. A Britanac ne oklijeva pokušati svoju ruku apsolutno bilo koji žanr. I gotovo uvijek na kraju uspijeva u potpunosti pokazati svoj talent. "Između nas planina" (film 2017.) - jedan od najboljih projekata s njegovim sudjelovanjem. Stoga fanovi glumčeve kreativnosti svakako imaju smisla upoznati se s njom.

Idriss Akuna "Idris" Elba je svoju karijeru započeo krajem prošlog stoljeća. No, glumac je imao uglavnom sekundarne uloge koje nisu dopustile da se glumac dokazuje. Međutim, s pojavom televizijskog doba Idris je još uvijek pronašao mjesto na zaslonu. Pravi proboj za njega bio je i sudjelovanje u TV seriji "Ured", nakon čega je njegova karijera brzo popela na brdu. Te male epizode koje su povjerile glumca ostavile su dojam na proizvođače. Zbog toga je bio sposoban sudjelovati u mnogo uspješnijem dramskom serijalu "The Audience". Ovaj projekt bio je pravi proboj za Idris Elbu. Zatim je slijedio ulogu u kultnom seriji "Luther", za ulogu u kojoj je glumca dobio nagradu Zlatni globus.

Paralelno, njegova se karijera razvila i na velikom platnu. Osobito, on sam Guy Ritchie Idris je pozvao na jednu od glavnih uloga u svom novom projektu "Rock-n-Rollshchik" snimljen u duhu njegovih ranih remek-djela. Trenutno aktivno sudjeluje u filmovima. Sljedeći filmovi mogu se preporučiti za gledanje: "Thor", "Dark Tower", "Star Trek: Infinity" i "Bezrodnye zvijeri". Poznavatelji kvalitetnog djelovanja oduševit će njegov talent.

između nas planina puštanje datum

Keith Winslet

Ulogu Alexa izvodila je nevjerojatno uspješna glumica. Keith Winslet ne prvi put da sudjeluje u dramatičnim katastrofama. Za to je dovoljno podsjetiti na senzacionalni legendarni blockbuster "Titanic", zahvaljujući kojoj je žena postala svjetska zvijezda nevjerojatnih razmjera. Film "Između nas planine" (2017) vjerojatno neće biti vrhunac u karijeri i zasigurno neće dobiti status klasika, ali Kate je ipak dala sve najbolje. Teško je čimbenik glumice da je igrala junakinju sa slomljenom nogom. S obzirom na činjenicu da je većina snimanja stvarno provedena u prirodi, u tako hladnom mrazu, samo su pravi profesionalci koji mogu pokazati takvu realističnu i kvalitetnu glumačku igru.

Tijekom proteklih 20 godina, poznata glumica Kate Winslet pojavila se u mnogim značajnim holivudskim filmovima. To se može vidjeti u drami „The Reader”, „Život Davida Galea” fantazija „Vječni sjaj nepobjedivog uma”, au novije distopijski „divergentnih”, u kojoj Winslet pojavio pred publikom u netipična za sebe na negativan način. Dakle, filmografija ove glumice treba biti poznata svakome tko se smatra stručnjakom za dobru kinu.

između nas planine zemljišta

Projekt "Između nas planine" pregledava publiku koja je dobila pohvalu. Bili su ugodno iznenađeni novom distribucijom filma. Stvar je u tome što, za razliku od mnogih drugih velikih američkih filmova, ovo nije ozbiljno raspiaren distributere. Na televiziji je gotovo u potpunosti odsutna hiper, tako mnogi obični gledatelji otišao s njim u filmu, potpuno nesvjesni da će morati pričekati na zaslonu. Kao rezultat toga, mnogi su tvrdili da najviše od svega u filmu „Između nas Mountain” (žanr - drama katastrofa sloj) se svidjela igra poznatih glumaca koji su u potpunosti u mogućnosti prenijeti sve emocionalni stres i strasti. Ženski dio publike također je volio ljubavnu liniju koja se počela razvijati oko sredine filma. Nije bilo toliko nametljivo i manipulativno, tako da ne možete pomoći u uvjerenju u osjećaje likova.

između nas planinske posade

Mišljenje kritičara na filmu "Između nas planina"

No, kritičari oko slike "Između nas planina" recenzije nisu ostavili tako jednoznačan. Na poznatom generaciji stručnih mišljenja Rotten Tomatoes mišljenje podijeljeno je podjednako. Mnogi novinari smatraju da je crta izvučena u ušima. Kao, svi smo to vidjeli sto puta u drugim filmovima.

Od ostalih tvrdnji - očito neiskustvo redatelja. U projektu "Između naših planina" (kritički osvrti) bilo je smisla pozvati uglednijeg redatelja koji je radio s velikim proračunom i ovim žanrom. Od pozitivnih stvari, očekivali su proslavu pucnjave u prirodi uz minimalnu upotrebu kromokija. Ipak, još uvijek ne savjetujemo da obratite pozornost na negativne povratne informacije o "Između nas planine". Uvijek je bolje procijeniti kino na nepristran način i oblikovati svoje mišljenje.

Rezultat

Na kraju smo dobili jedan od najsjajnijih filmova 2017. godine. Međutim, postoje velike sumnje da je na kraju projekt "Između nas planina" (Planina između nas) nominirani su za najmanje jednu značajnu nagradu. Ali to ne znači da film ne vrijedi gledati publiku. Molit će svima koji su dosadili priče o opstanku u divljini, kao i filmove s elementima filmske katastrofe. Sigurno ćete se zaprepasti kvalitetom drame Planina između nas. Želimo vam ugodno gledanje!