"Atonement": recenzije filma, zapleta, glumaca, posade. Film pomirenja, 2007

Romantični filmovi uvijek su privlačili žensku publiku. Razlog za to je prilika da pogledamo nevjerojatnu ljubavnu priču, koja je sasvim moguća, koja se može dogoditi u stvarnosti. Često melodrami postaju vrlo realistični i uklonjeni s naglaskom na dramatičnu komponentu. Također ovaj smjer kina je u stanju granica gotovo bilo koji drugi žanr. I jedna od najzanimljivijih melodrama posljednjeg desetljeća je "pomirenje", izdana na ekranu u dalekom 2007. Film uspješno kombinira romantičnu ljubavnu liniju i vojni žanr koji je odigrao važnu ulogu u sudbini herojima. U ovom članku ćemo detaljno razgovarati o svim aspektima filma, a također podijeliti s vama informacije o posadi i glumcima.

otkupljenja recenzije filma

Zaplet u filmu "Atonement"

Filmski događaji obuhvaćaju više od jednog desetljeća. Priča počinje 1935, kada je svijet čekao krvavi drugi svjetski rat. Međutim, dvije trinaestogodišnje sestre - Cecilia i Brioni - nemaju nikakve veze s tim. Trenutno su samo zainteresirani za jednu stvar - mladi čovjek po imenu Robbie, kojemu su oboje zaljubljeni. Cecilia se već nekoliko mjeseci tajno susreće s njim i sanja da će jednog dana još uvijek moći izgraditi stvarne odnose i započeti obitelj. To je samo sudbina jer glavni lik nije kako bi joj se svidjela ...

Uskoro nepoznata osoba siluje rođaka Lole, zbog čega počinje istraga. A kad je policija počela ispitivati ​​sestre, Brioni su iznenada nagovijestili Robbieja. Kao rezultat svega toga, mladić je bio iza rešetaka. Cecilia nije vjerovala da je njezin ljubavnik bio u stanju počiniti takav zločin i počeo optuživati ​​svoju sestru za klevetu. Od tog vremena prolazi nekoliko godina. Kako će događaji iz 1935. utjecati na buduću sudbinu heroina?

Atonement Movie 2007

Redatelj

Kao redatelj filma „Okajanje” istaknuta poznati britanski Joe Wright, koji čine oko deset zadivljujućih djela snimljenih u žanru drame i melodrame. Unatoč činjenici da je u vrijeme izrade filma "Atonement" redatelj imao samo 35 godina, već je imao solidno radno iskustvo. Konkretno, 2001. godine objavio je debitantsku romantičnu TV seriju "Bob and Rose", koju su dobro primili i kritičari i gledatelji. I nakon samo dvije godine ponovno je udario publiku televizijskim projektom "The Last King".

Samo se zadržava na malom zaslonu Joe Wright očito nije planirao. Ubrzo nakon osvajanja televizije, počeo je isprobati svoju ruku na umjetničkom filmu. Malo je redatelja uspjelo se uspješno dokazati u većim i ozbiljnijim projektima. Međutim, prvi film Full-length Wright dobio svjetsku slavu. Riječ je o sljedećem, i najvažnije, najuspješnijoj prilagodbi romana "Pride and Prejudice". Kazeta je postala hit najamnine, prikupljajući oko 120 milijuna dolara u svjetskom box officeu. Također, verzija zaslona imenovana je za dvije nagrade Zlatni globus.

Bio je to uspjeh ovog filma koji je potaknuo imenovanje Joea Wrighta kao redatelja filma "Atonement" (2007). Valja napomenuti da je po drugi put zaredom pozvao mladu, ali vrlo poznatu glumicu Keira Knightley na glavnu ulogu u to vrijeme. Prema mnogim kritičarima, u Wrightovim filmovima bilo je u stanju potpuno otkriti njezin glumački talent. Pet godina nakon uspjeha, redatelj je uspio uspješno snimiti izvanredan ruski roman "Anna Karenina". Film se preporučuje i za gledanje.

Otkup Keira Knightley

Filmska posada

Na filmu "Atonement" filmska posada radila je vrlo dobro poznata:

1. Operator: Sheimas McGarvey.
  2. Skladatelj: Dario Marianelli.
  3. Instalacija: Paul Tothill.
  4. Scenarij: Christopher Hampton.

U castu su uključeni dosta mladi, eminentni glumci, koji su u ovom trenutku poznati gotovo svim znalacima kina. Neki od mladih talenata zahvaljujući ovom filmu uspjeli su ući u Hollywood. Pozornost vam predstavljamo glumcima filma "Pomirenje".

Keira Knightley

Keira Knightley jedna je od najpopularnijih britanskih glumica posljednjih 15 godina. Tijekom ovog razdoblja igrala je više od 10 izvanrednih uloga različitih žanrova. Također je vrijedno napomenuti da, unatoč njezinoj slavi, nastavlja igrati u malim djelima autorstva u svojoj domovini. U "pomirenju" Keira Knightley odigrala je ulogu Cecilia Tallis. Junačka u njezinoj izvedbi bila je više nego uvjerljiva. Njezino je nemoguće suosjećati s gledanjem filma. Doduše, takve uloge daje Knightley jednostavno neusporediv. Ova potvrda može poslužiti kao kratka biografija koju možete pročitati dalje.

Keira Knightley rođena je 26. ožujka 1985. u Londonu. Željela je postati glumica čak iu vrijeme školovanja. Roditelji su obećali da će pomoći Kira u ovom pitanju ako dobije pristojno obrazovanje i da će studirati marljivo. U mnogim aspektima zahvaljujući tome, mnogi su se u mladosti Kira prisjećali kao okrugli učenici i prepuni, uvijek znajući odgovore na sva pitanja. Ipak, unatoč tome, njezina prva vidljiva uloga u filmskoj glumici bila je u stanju igrati, a još nije dosegla punoljetnost. Konkretno, 1999. godine Kira Knightley je igrala jednu od uloga u prvom dijelu nove trilogije George Lucasa pod nazivom "Ratovi zvijezda: skrivena prijetnja". Ali pravi uspjeh došao joj je nakon 4 godine. Tada je glumica dobila glavnu ulogu u novoj fantastičnoj sagi "Pirates of the Caribbean", zahvaljujući kojoj bi mladi Britanac mogao postati poznat po cijelom svijetu.

Ali Kira se nije namjeravala boriti s blockbusterima. Dobro je znala da će ona moći otkriti svoj talent samo zahvaljujući drami. Sve to je dovelo do činjenice da je tijekom cijelog desetljeća glumica uspjela kombinirati sudjelovanje u "Pirates" i snimanje u mnogo ozbiljnijim dramskim i melodramatičnim filmovima. "Doktor Živago", "Prava ljubav", "King Arthur", "Jacket" i "Vojvotkinja" - samo mali dio vrijedan gledanja filmova s ​​njezinim sudjelovanjem. Najveći uspjeh postigao je Keira Knightley u "Atonementu", za njezinu ulogu u kojoj je nominirana za veliki broj nagrada.

film izmirenja 2007. godine

James McAvoy

Drugi istaknuti britanski glumac čija je karijera do sredine 2000-ih brzo stekla zamah. U filmu "Atonement" James McEvoy je dobio sliku Robbieja Turnera, s kojim se jednostavno obradio besprijekorno. Doduše, Makayeva je pravi kameleonac, koji je tijekom svoje karijere uspio isprobati svoju ruku iz godine u godinu na različite načine. Čak i onda je bilo primjetno da će mladi Britanac imati sjajnu karijeru ispred njega. Na kraju, sve se pokazalo tako.

James McAvoy počinje glumiti u filmovima na prijelazu stoljeća. No, tada su Britanci dobili samo sekundarne i epizodne uloge koje nisu dopustile da se mladi glumac dokazuje. Pravi trijumf James počeo je 2004. godine, kada je nastupio jedan od njegovih najpoznatijih uloga u filmu „Inside sam Dancing ...” gdje se pojavio pred publikom u obliku uzet mladog čovjeka koji se bori da ne odustaju i dalje živjeti pun života. Nakon toga, McEvoyova karijera skočila je na nebo.

U ovom trenutku, mnogi poznaju glumca na slici mladog profesora X iz svemira "Ljudi-X". Međutim, preporučujemo da skrenete pozornost na svoje druge uloge. Gdje više organski James gleda u nestandardne slike mentalno nezdravih ljudi. Slična je dobro zastupljena u trakama "Dirt" i "Split". U posljednjem Britonu i učinio je odjednom 24 uloge. Dakle, nema sumnje o nevjerojatnom talentu Jamesa McEvoyja.

Iskupljenje Film zemljište

Searsha Ronan

Sirshe Ronan u ovom trenutku ima samo 23 godina. Ali tek sada, na glumici, 2 nominacije za Oscara, kao i svjetsku slavu. Čak iu svojim mlađim godinama počela je dobivati ​​glavne uloge. A film "Atonement" (2007), u kojem je igrala ulogu trinaestogodišnjeg Brioni Tallisa, bio je prvi veliki uspjeh u karijeri. Bez "pomirenja", teško bi mogla doći u Hollywood tako brzo i postati svjetska zvijezda. Među ostalim glumačkim djelima Sirshija Ronana, preporučujemo da obratite pažnju na sljedeće: "Grand Budapest Hotel", "Brooklyn" i "Guest".

Benedikt Cumberbatch

U ovom trenutku Benedict Cumberbatch jedan je od najprepoznatljivijih Britanaca na svijetu. Uspio je izvesti ogroman broj kultnih uloga, poznat čak i onim ljudima koji nisu jako zainteresirani za moderni film. No, malo ljudi to shvaća do druge polovice 2000-ih. Benedikt Cumberbatch bio je isključivo lokalni glumac koji je igrao manje uloge u televizijskim projektima. Također bi se moglo ispuniti kao niz programa. U filmu, slava je došla Benediktu malo kasnije. Prvi korak na slavu glumca bio je sudjelovanje u uspješnom filmu Atonement (2007). Da, uloga Paul Marshalla nije tako velika. Međutim, sama činjenica sudjelovanja pomogla je glumcu kasnije da dobije veće uloge. Trenutno nije samo najuspješniji Sherlock Holmes, nego i predstavnik svemirske Marvel, u kojem se pojavio pred publikom na slici dr. Strangea.

glumci filmskog pomirenja

Templeau hram

Hram Juneau nije najistaknutiji glumica u našoj zemlji. No, njezina karijera imala je i mnoge važne uloge zahvaljujući kojoj je Juno uspio probiti Hollywood. Kao i Sirsha Ronan, započela je vlastitu kreativnu karijeru zahvaljujući ovom filmu, u kojoj je igrala sekundarnu ulogu Lole Quincy. Ono što je uslijedilo bilo je već mnogo veću ulogu u filmu „Pukotine”, „Killer Joe”, „Crna misa”, „Lovelace” i „rogovi”, koja je postala hitovi u svijetu blagajni.

Što se tiče recenzija, sve je više nego pozitivno. Kritičari su došli do ekstaze s tako dramatične prirode. Također, u svojim pozitivnim pregledima filma "Atonement", primijetili su kako su kreatori uspjeli prenijeti atmosferu prije gotovo stotinu godina. Publika je također bila oduševljena onim što su vidjeli na zaslonu. U njihovim pregledima filma "Otkupljenja" mnogi kažu da jednostavno nisu mogli zadržati suze dok gledaju. Film visoke ocjene dobiva za zanimljivu, a ne dosadnu parcelu. Također u svojim pozitivnim pregledima filma "Atonement" brojni su gledatelji zabilježili briljantnu igru ​​glumaca i ozbiljan pristup radu cijeloj posadi.

redatelj filma otkupljenja

Rezultat

Tako smo primili gotovo egzemplarnu ljubavnu priču, u kojoj je bilo mjesta za dramu i vojnu akciju. Film je snimio pravi profesionalci, koji su opetovano pokušali ruku na velikim projektima. Dakle, svi znalci suvremenog stranog filma, preporučujemo film za referencu.