"Romeo i Julija" - ledeni show u Moskvi. Recenzije, baci i značajke

Svaki ambiciozni redatelj želi postaviti izvedbu s izvornim sadržajem. Faza kazališta vidjela je brojne produkcije priče da "nema žalosti na svijetu", pa jednostavno nisam imao ideju prenijeti igru ​​na ledeno polje od Ilya Averbukha. Ice show "Romeo i Julija" u njegovoj produkciji neočekivano je pogled na ovu tragičnu priču. Averbukh pokušava prenijeti gledatelju razumijevanje ove lijepe, nježne i vječne teme ljubavi, dajući sumnju na finale igranja.

Misli Averbuka o sladoledu

O tome kako je stvoren ledeni "Romeo i Julija" (na klizaljkama), Ilya Averbukh je podijelio svoje intervjue. Slika igre, koja je uvijek bila u glavi, vidio je nakon prekrasnog iznajmljivanja ice showa "Carmen". Čak je vidio izvršitelje glavnih uloga za buduću izvedbu. Ilya je shvatio da će se prije ili poslije stvoriti scenarij koji bi potakao. A kad se sve ispostavilo, podijelio je svoje misli s kolegama i klizačima koji su sudjelovali na ledu.Ice show i averboux Romeo i Juliet recenzije

Prema mišljenju Ilya Averbukha, Shakespeareova priča se stavlja toliko vremena, jer je kristalno jasna i jasno izgrađena drama. Vi samo trebate vidjeti i pročitati na svoj način. Njegova vizija nije "verzija pokriva" baletnih produkcija, već gotovo ponovno obnavljanje i ponovno promišljanje izvornog Shakespeareovog djela. Možemo reći da je njegova parcela samo polazište Averbukhove fantazije.

Lorenzo u prvom planu

Napišite skriptu za povijest leda, uzimajući cijeli posao, to je teško. Zato je ledeno pismo Averbuch "Romeo i Julija" dobilo svoje tumačenje. Na primjer, slika Lorenza, izvrsno izvedena od strane Aleksej Tikhonov, je sekundarna od Shakespearea, ali Ilya ga je doveo u prvi plan. Iz povijesti njegova samozavaravanja započinje čitava igra. Lorenzo se krivi da je njegov plan za ujedinjavanje dviju ljubavnih srdaca dobro promišljen i smatra se neizravnim krivcima njihove smrti. Pristao je pomoći Rimu i Juliji samo zato što se sjeća svog voljenog. Lorenzo (Alexey Tikhonov) ne samo govori već i klizaljke, čita stihove. Jednostavno je divan.Romeo i Julija na ledu prikazuju moskovske recenzije

Dodatni lik

Drugi naglasak na ledenom showu "Romeo i Julija" Ilya Averbukh na navodnoj prokletstvu zvučao je iz usta Mercutio. Ilya uvodi novi lik u igri, koji je odsutan izvornom djelu. Na ledu se pojavljuje pravi vedro osvijetljena slika Kuga koju je izvela Oksana Domnina. Ova pošast - žena u crvenom, utjelovljenje zla i iskušenja - to čini tako da tibaldo gubi svoj um, i otežava inkarnaciju plan za pomoć Lorenzo. Iz njezinih ruku Romeo uzima otrov.

Izbor glumačkih članova

Ilya je dobar organizator, producent i redatelj. Svakome pronalazi svoj vlastiti lik, koji dobro odgovara. Ilya Averbukh već niz godina poznava mnoge klizače i shvaća kakve su slike lakše pokušati i igrati ih. Stoga su glumci koje je odabrao za izvedbu "Romeo i Julija" bili na njihovim mjestima i utkani na platnu igre. Emisija zapošljava više od 100 ljudi. Među njima su i poznati svjetski klizanju, klizači koji su završili sportske priredbe, led plesačice, plesači, pjevači, poznati mjuzikle, glazbenike, kao i tehničke i kreativne dizajn osoblje.

Poznati Olimpisti u igri

Izvedba uključuje klizače - prvaci Olimpijskih igara različitih godina. Uloga Romeoa i Julije izvrsno izvodi Marinin i Totmianina, koji su u paru klizali par i donijeli zlatnu medalju iz Torina.

Romeo i Juliette glumci

Za ova dva glavna lika Averbukh je imao najviše pitanja. Slike takvih mladih ljudi koji plešu, ne voze i žive svaki pokret na ledu, bili su u stanju pokazati Tatianu i Maximu. Svatko je pao u svoj lik. Obitelji klizači izvode briljantno u ulogama obitelji u igri: Albena Denkova i Maxim Stavinsky u obliku obiteljske Montekki- Marina Drobyazko i Povelas Vaganes u slikama obitelji Capulet.

Tatyana Volosozhar i Maxim Trankov bili su pozvani na ulogu knežijske obitelji u Veroni. Odabirom uloge Alexei Yagudin, Averbukh je shvatio da će Romeo biti teško igrati Aleksa, ali Mercutio je njegov lik. Rimski T.Tobalt u ledu "Romeo i Julija" je rimski Kostomarov. Patricu svira olimpijski prvak Ilya Kulik.

Pauza za igru

Dekoracije u stilu srednjeg vijeka bile su pripremljene za cijelu pisanu pismu. Velika zasluga u njihovoj pripravi pripada umjetničkoj dekorateri Nini Kobiashvili. Glavni naglasci u grandioznom ledenom glazbu I. Averbuka "Romeo i Julija" izrađuju se na određenim skladbama krajolika. Ovo je prozor od vitraja, koji je vrlo karakterističan za katedrale i stubište koje razdvaja ratne obitelji i istovremeno služi kao veza. Publika vidi da je prikazana u obliku bodeža.

Balkon s prozora u sobi Juliet - ukras Capulet kuće i pozornica za pjevača i glazbenika, koji se nalazi na suprotnoj strani - kući Montague. Spomenuti je organ u središtu svega ovoga sastava.

Glazba na ledu

Ilya Averbukh u svom intervjuu za tisak rekla je kako je teško kombinirati glazbu različitih skladatelja u izvedbi kako ne bi pretvorili glazbene kompozicije u vinaigrete. Tijekom sportskih događanja, mnogi su skateratki koristili u svojim programima glazbene kompozicije Prokofjeva i Čajkovskog.

Romeo i julija na klizaljkama

Kratke varijacije sportskih programa vrlo su u skladu s ledom. I takva djela, kaže Ilya, daju dobar poticaj za vlastitu improvizaciju, vlastitu viziju.

Već nekoliko godina Ilya Averbukh surađuje s Romanom Ignatievom, čija se glazba svira u ruskim glazbenicima. Zajednički rad u izvedbama "Gradske svjetiljke" i "Carmen" nastavio je u radu na ledu. U igri "Romeo i Julija" glazba zvuči Prokofiev. U verziji showa, ona zvuči u plesnom nastup Tatiana Volosozhar i Maxim Trankova kao dolaskom kneza u Veroni, koji poziva sve da se primirje. U drami Bach je mnogo klasične glazbe, kao i glazbene skladbe rimskog Ignatijeva. Samo jedna glazba nadopunjuje drugu. Općenito, vjeruje Ilya Averbukh, sve se ispostavilo.

Radite iza scene

U igri veliku ulogu igra drugi plan koji je iza kulisa. Zaposlenici Ice Palace i tehničko osoblje ice showa trebaju raditi sinkronizirano. Kako igrati igrali sjajne svijetle boje, morate ispravno izložiti scene, zvuk i svjetlost, igra važnu ulogu u takvim specijalnim efektima poput isprepletenih vatre i kiše, neočekivan način prolili led.

Ispravan rad krajolika i kretanje umjetnika leda baleta stvara atmosferu scene. Za sve to, potrebno je izbrisati svako kretanje svih sudionika ove velike emisije tijekom probe. Važna uloga kupaca, koja je pripremila sve potrebne nošnje i pomogla im da se mijenjaju tijekom akcije, ne samo klizači, nego i pjevači.

Značajke emisije "Romeo i Julija"

Na novom ice showu, Ilya Averbukh je koristio zanimljive čipove, koje nije ranije bio upoznat u svojim produkcijama. Koji su jedini specijalni efekti, koji su u svojim recenzijama "Romeo i Julija" (u Moskvi) prikazani u društvenim mrežama šarmiranim gledateljima. ice show Romeo i julietta Ilia averbuch

Vatra, kiša i dim prate izvedbe junaka igre. Također u izvedbi predstavljeni su cirkuski jedinstveni brojevi i spektakularni elementi pokazivanja svjetla, s neočekivanim bojama lik akrobatike na ledu i pravi ograde na klizaljkama. I ograda nije lagana mašući mačevima. Olimpijske prvake Alexei Yagudin i Roman Kostomarov trenirali su Dmitrij Ivanov, instruktor gitare GITIS. Ovo nije jednostavan posao, rekao je Roman u intervjuu, i trebao je uzeti vremena i proučavati osnovne kombinacije. Vrlo je teško, klizanje, ograđivanje i pažljivo, tako da oštar mač zapravo ne povrijedi svoj "neprijatelj". Sve bi trebalo izgledati profesionalno.

Na pozornici je ukrašavanje velikog orgulja i reproducirana glazbena melodija stvorila učinak prisutnog orgulja u publici, budući da je primijenjen simultani zvuk fonograma i orkestra. Ilya Averbukh se pribjegao zanimljivom prijamu "priče u priči" kada je uveo Lorenza kao glavnu pripovjedačicu priče.

Prvi najam igre

Premijera igranja "Romeo i Julija" održana je u glavnoj areni Olimpijski park Sočiju Ice Palace "Iceberg". Skaters s novim projektom Ilya Averbukh došli su ovdje za dugotrajnu turneju. Turneja je trajala tri mjeseca. Puno zabave ne samo prisutni na zapanjujući led show, u kojem je sve sjaji i iskre ili od specijalnih efekata, bilo od velikog broja zvjezdanih dueta na ledu Palace leda, ali i pročitati recenzije o ledu I. Averbukh predstava „Romeo i Julija”.

Grandiose Ice Musical i Averboux Romeo i Julija

Gledatelja označiti šarm klizači, poznati mnogi od vremena njihovog sudjelovanja na Olimpijskim igrama, koji je otišao u predvorje samo chat i upoznati mišljenje publike na njihovu izvedbu. U osvrtima o izvedbi, može se susresti divljenje za lijepe kostime i šikove ukrasa. Poznavatelji glazbe obilježava izuzetan zvuk glazbe, bili su zadovoljni live nastup i, naravno, osvajanje vještinu lik natjecatelja. Doslovno u zraku, bilo je sjajna duhovna atmosfera. Rezultat Sočijevih nastupa bio je fantastičan. Publika nije dugo izašla iz auditorija, pljeskajući klizačima zbog užitka koji je doveo do ledenog showa.

Ledeni show "Romeo i Julija" u Moskvi započeo je u listopadu 2017. u maloj sportskoj areni u Luzhnikiju. Publika je upoznat s leda pokazuje i plesova u „Ledenog doba”, mnogi ljudi su vidjeli prethodne produkcije Ilja Averbukh je „City Lights” i „Carmen”, pa su veseli nešto neobično. A njihova očekivanja bila su opravdana. Obično ljudi različito reagiraju na određenu izvedbu, izvedbu ili izložbu. Evo, sve jednoglasno hvale Averbukh i njegovo potomstvo. Sve je u redu: glazba, pjevanje, postavljanje i fantastično klizanje zvijezda klizača.

Publika u Moskvi pregleda leda emisiji „Romeo i Julija” izoliran začaravajući dance kuge (Oksana Domnina), simbolizira demona, i smrt, bio je impresioniran umetanjem show aerialists.

ice show iz Romea i Julije Ilia Averbucha

Publika također bilježi takav važan element kao glazbena pratnja cijele emisije. Glazba je bila tako veličanstveno odabrana za svakog karaktera da se činilo da je za njega pisano. Prema gledatelja, led pokazuju Ilja Averbukh je „Romeo i Julija” - je trenutno najbolje što može biti prikazan na ledu, kažu u društvenim mrežama posjetili o zastupljenosti publike. U igri ima puno solo pjesama, a svaki od njih je lijep na svoj način.

Planovi za Ilya Averbukh

Kao što je već gore spomenuto, Ilya Averbukh je treći, objavio je nastup. Prvi su bili "Svjetla velikog grada", koja je donijela uspjeh i zaljubila se u gledatelja. Nakon 6 godina, prikazana je sladoleda "Carmen" koja je gledala publika mnogih ruskih gradova. Trenutno, kaže Ilya Averbukh, postoje pregovori o mogućnosti sreće da Verona leda emisiji „Romeo i Julija”, u mišljenju u Moskvi, jako puno javnosti. Ovaj projekt treba uzeti kući Montague i Capulet.

U St. Petersburgu, klizači su oduševili publiku na kratko vrijeme - od 16. studenog do 19. studenog, no kako je redatelj uvjeravao, emisija će stići u St. Petersburgu u ljeto 2018. godine. Na novim pitanjima o konkurenciji u toj niši, Ilya samouvjereno odgovara da u ovom trenutku ne vidi nikakve očite konkurente. Jednostavno svaki show radi u svojoj niši, i morate kvalitetno raditi svoj posao, tako da javnost ima želju da dođe na vaše produkcije.