Igra "Klinički slučaj": recenzije, glumci i uloge

Drama engleskog dramatičara Ray Cooney odavno su postali klasici komedijskog žanra. Već dugi niz godina dolaze u repertoare raznih kazališta i skupljaju kompletne dvorane. Reprodukcija "Klinički slučaj", prema kazalištima, samo je takva produkcija.

Malo povijesti

Komedija je prije svega smijeh. Što se najviše ljudi smije? Preko sebe. Točnije, zbog slabosti, neobičnosti i strahova od ljudskih bića. Povijest komedijskog žanra seže u drevna vremena. Prve komedije nastale su u staroj Grčkoj. Filozof naziva sva komična djela u jednoj riječi - komedija. Iako ovaj žanr ima mnoge oblike: farsa, vaudeville, interlude, parodija, skica, opereta. Tu su i sitcomi i komedije morala. Najpopularnije u književnosti, filmu i na pozornici je sitcom. Od klasika, možete sjetiti „inspektor” po Gogolja, „Dvanaesta noć” Shakespeare i „buržoaska gentilhomme” od Moliere. U suvremenim kazalištima komedije Ken Ludwiga, Georga Feida, Neila Simona su uvijek popularne.

Klinička ispitivanja izvedbe slučaja

Dugogodišnja ljubav redatelja je engleski skladatelj Ray Cooney, čija je komedija "previše udana taksist" bila uključena u 100 najboljih dramskih djela Engleske dvadesetog stoljeća. Ray Cooney razbio je neku vrstu zapisa: više od stotinu milijuna prodanih ulaznica za svoje drame.

Autor komedije

Engleski dramatičar Ray Cooney je legendarna i poznata osoba daleko izvan Velike Britanije. Prvi put je Ray došao na pozornicu kao glumac u udaljenom 1946. Kao pisac postao je poznat negdje od sredine prošlog stoljeća. Godine 1983, Cooney je stvorio vlastiti komedijski kazalište, na pozornici na kojem je odmah postavio svoju slavnu predstavu "Too Married Taxi Driver", koji je ostao u repertoaru devet godina. Kao dramatičar, Kuni je vrlo uspješan.

Klinička izvedba slučaja ocjenjuje Moskvu

Njegova više od dvadeset komedije prevedeno je na četrdeset jezika i uključeno je u repertoare najboljih svjetskih pozornica. Ray Cooney je majstor sitcoma. Omiljene teme za viceve engleskog dramatičara: politike, vremena i kraljevske obitelji. U Cooneyjevim predstavama nema povremenih likova ili fraza. Svi likovi i dijalozi ispisani su točno i na najmanji detalj. Igra se odlikuje dinamično upletenom dinamikom, neočekivanim zavojima i do kraja nepredvidivim završetkom. Ovo je također poznati film "Klinički slučaj" Ray Cooneyja.

Sažetak igre

Drama "Klinički slučaj" (drugi naslov "Pure family business") napisao je Cooney 1987. godine. Kao i sva djela legendarnog dramatičara, "klinički slučaj" ima sretnu sudbinu. Igra je ukrašena repertoarima mnogih poznatih kazališta.

Kliničke izvedbe slučaja Ryazan recenzije

Akcija se odvija u medicinskoj ustanovi u Engleskoj uoči nove godine. Glavni likovi - dvije najbolje prijateljice Hubert i David, liječnici su na ovoj klinici. Prijatelji dobila od uprave važne zadaće: Hubert treba djelovati u naslovnoj ulozi u korporativnom novogodišnjoj zabavi, a David - da otvori međunarodnu konferenciju liječnika. Odjednom, David dođe do kakve djevojke mlade koji najavljuje prisutnost Davida, sina osamnaest godina, koji teži da komuniciraju sa svojim ocem. David je u braku s kćerkom predsjednika bolničkog odbora znanstvenika i njegovih planova ne uključuju skandal s vanbračnim sinom. Nastala je strma farsa s apsurdnim situacijama, karakteristični junaci i crni humor. Naravno, sve završava dobro. U komediji se ne može razlikovati.

"Klinički slučaj" u režiji rimskog Samgina

Roman Savelievich Samghin je poznati i talentirani redatelj filma i kazališta. Kritičari kažu kako posebno uspijeva u zabavnim nastupima. Poduzetnička Samgin organizirali „slučaj”, koji je 2008. godine predstavljena javnosti kazališne agencije „Art-Partner 21”.

igrajte kliničke glumce slučajeva

Od tada, svijetle izvedbe redovito skupljaju dvorane. U glavnom gradu svake sezone prikazuje predstavu "Klinički slučaj" Taganka Actors na pozornici kazališta pod vodstvom Nikolaj Gubenko. Roman Samghin predstavio je javnosti pravu dobru komediju, svjetlo i veselje. Performans-masquerade organski prenose novogodišnju atmosferu i previranja. Za reprodukciju "Klinički slučaj", prema pregledima publike, dobro je otići na Novu godinu kako bi ispunili odgovarajuće raspoloženje. U siječnju 2017. igra se odigrala stotinu i pedeset godina. Proizvodnja rimskog Samgina pokazala se živahnom, vedrom i veselom. Ako dajte kratak opis igre "Klinički slučaj", ispada: smiješno i dinamično.

Ogroman doprinos uspjehu prezentacije, uključujući i komercijalne, napravio je glumce. U igri, poznati i vrlo voljeni od strane publike su glumci. Valja napomenuti da su glumci igranja "Klinički slučaj", u najboljim tradicijama ruskog kazališta, uspjeli u svijetlu engleske komedije prenijeti dublje i ozbiljnije osjećaje iza komičnih maski. To je gorčina gubljenja prijatelja i potrebe za pravom ljubavlju i razočaranje lažne vrijednosti bogatstva i prestiža. Nije ništa nimalo da se komedije Ray Kuni nazivaju "smijehom suzama". Glumci u produkciji Samghina uspjeli su to prenijeti.

Glumci i uloge

U predstavi „slučaj”, po mišljenju gledatelja, a posebno svijetle i talentiranih izvođača igraju glavne uloge: Igor Livanov, rimski Madyanov i Elena Biryukova.

Klinička izvedba slučajeva Nizhny Novgorod

Svi su omiljeni Igor Livanov savršeno obavlja ulogu dr. Davida Mortimera, koji je dobio neugodnu situaciju i pokušava pronaći izlaz iz njega. Kao što bi trebao biti u sitcomu, junak bira smiješne i apsurdne načine spasenja. Igor Livanov trokuta se pretvara u liječnika-karijerista, zatim svetog oca, pa pacijenta. Čak uspijeva biti žena u obliku castellana i samopouzdano šetnje po pozornici u visokim potpeticama. Livanov je sjajno igrao svoj heroj, koji je prepuno sumnji, strahova i želje da pobjegne od nevolja, kako bi spasio svoj ugled.

Junak rimskog Madyanov je vrlo šarmantan i dobrodušan. Hubert Bonnie preuzima spašavanje prijatelja iz neugodne situacije, a sam zbog toga u komičnim i apsurdnim situacijama. Duo Igora Livanova i rimskog Madyanov je vrlo organski, skladan i središte performansa.

performanse Klinički slučaj glumci fotografije i imena

Sestra Jane, koja je donijela nemir u mjerenom životu dr. Mortimer, igra poznata glumica Elena Biryukova. Elena - popularni komičarski umjetnik, poznat široj javnosti na televizijskoj seriji "Sasha + Masha". Sa svim fotografijama i imenima glumaca u drami "Klinički slučaj" možete vidjeti na brojnim plakatima kazališne agencije "Art-Partner 21".

Kritičari kazališta nisu mnogo pažnje posvetili izvedbi. No publika aktivno izražava svoje osjećaje u pregledima o drami "Klinički slučaj" u Moskvi. Proučavajući odgovore, možemo ih uvjetno podijeliti na samo pozitivne i samo negativne. U pravilu, negativna reakcija uzrokovana je Rayom Cooneyjevom igrom. Ne razumijem engleski humor, publika nije smiješna. Dakle, čini se da je akcija dulja, plan je glup, glumci ne vole igru. Ako su vicevi bliski i razumljivi gledatelju, u pregledima, u pravilu, postoji velika igra glumaca. Gledatelji primijetiti da glumci sami uživaju u igri, a njihovo raspoloženje prenosi na javnost. Nastup se zove "bajka za odrasle", zabava, duhovita i ljubazna. Iz zabavnih recenzija može se primijetiti optužba propagande homoseksualnosti zbog maskiranja glumaca u ženskoj haljini.

"Klinički slučaj" u Nizhny Novgorodu

Nastup u produkciji rimskog Samghina prikazan je gledatelju na pozornici Akademskog državnog instituta Nizhny Novgorod kazalište ih. M. Gorky. Umjetnici znaju da svaki grad ima svoju publiku, a ista izvedba u različitim gradovima usvaja se na različite načine. Kakvi su vaši dojmovi o izvedbi "Klinički slučaj" u Nizhny Novgorodu?

Opis kliničke izvedbe slučaja

Predvidljivo poput Igora Livanova, naročito njegovu komičnu žensku osobu s pletenicama i muške čarape u petama. Gledatelji primjećuju laganu atmosferu komedije i savjetuju da ne čekaju proizvodnju nečega dubokog i nadnaravnog. Mnogi Nizhni Novgorodski stanovnici idu posebno za Igora Livanova. I očekivanja publike uvijek su opravdana. Ljudi lijepo napuštaju kazalište i osjećaj zadovoljstva. Treba napomenuti da je publika osjetila suze kroz smijeh i na umu da su u igri bili tužni trenuci, a ne uobičajeno za svjetlo komedija filozofske finala.

"Klinički slučaj" u Ryazanu

Drama "Klinički slučaj" zauzima vrijedno mjesto u repertoarima mnogih ruskih kazališta. Ovdje u Ryazanu kazalište drame redatelj Oleg Pichurin napravio je svoju produkciju. Vodeći glumci vodeći su glumci kazališta Valeri Ryzhkov, Jurij Borisov, Marina Myasnikova. Ovo je samo treći redateljski glumac Oleg Pichurin. Oleg kaže da je doista želio postaviti igru ​​kao što to vidi, kao glumca. Spektakularni pregled izvedbe "Klinički slučaj" u Ryazanu potvrđuje da je mlada redateljica uspjela isporučiti dobru i veselu izvedbu. On uživa dobro zasluženu popularnost među stanovnicima grada.

Nova godina komedija

Na Silvestrovo se ljudi intuitivno privlače komediji, laganom žanru, što odgovara novogodišnjem raspoloženju. Postoje filmovi i predstave koje svake godine skupljaju gledatelje i odavno su postale simbole glavnog zimskog odmora. Prema pregledima publike, izvedba "Klinički slučaj" može se pouzdano pripisati takvim simbolima.