"Dječak na pogonu". Recenzije za novi projekt Edgar Wrighta

Nestašni glazbeni pobunjenik o nevjerojatno talentiranom mladom vozaču, prisiljen raditi za razbojnike koji se bave pljačkom banaka, eksplodirao je distribuciju ljetnih filmova. Blagajna na 226 904 741 dolara, što je ogroman udio pozitivnih mišljenja i masovne publike entuzijazam, koja se ogleda u pregledu filma „The Kid u pogonu” - sve komponente stresa što je ogroman uspjeh novog posla Edgar Wright.

Najzanimljiviji vizionar našeg vremena

Konačno, došao je potpuni proboj na holivudskom tržištu jednog od najuglednijih redatelja - Edgar Wright. U Engleskoj, britanski redatelj poznat je kao autor parodijskih filmova "Armageddetz", "Vrsta teškog policajca" i "Zombija zvane Shawn". Američki gledatelj doznao je o svom talentu nakon puštanja hipster komedije "Scott Pilgrim vs. All". Jedinstveni kreativni stil vizionara cijenili su i izvrsni filmaši i široka publika. Kako bi potvrdio svoj status, redatelj je odlučio preuzeti voditelja redatelja.

Recenzije filma "Kid on the Drive" (2017), koju su ostavili stručnjaci iz filmske industrije, sadrže informacije o pripremnom procesu. Kaže da je oko dva mjeseca Wright i svi članovi posade promatrali projekte koji ih potiču na stvaranje vrpce. Među takvim slikama: "Talijani rad", "Vanishing point", "Bullitt", "Brothers Blues", "Driver", pa čak i "francuska komunikacija".beba na vozačima recenzije

Kratak opis zemljišta

Kako kažu recenzije, "Kid na vozaču" ubijen je u SAD-u, tako da u određenoj mjeri nastavlja liniju "Scott Pilgrim". U središtu narativne povijesti sukoba s mladim slabić hipster manira i „loših momaka” koji su utjelovili na ekranu brutalnog pinup D. Fox, D. Hamm i K. Spacey.

Glavni lik - dječak po imenu Malysh (Ansel Elgort) - ima nenadmašne urođene sposobnosti ekstremne vožnje. Procjenjujući svoj potencijal, tip je regrutiran od moćnog bandita Doc (Kevin Spacey), koji planira niz pljačke banaka usred bijela dana. Stvarno treba virtuozno vozača. Dječaku ilegalnu aktivnost smeta, ali je prisiljena promatrati uvjete sporazuma sa zločincem. Sporazum završava, ali Doc, naravno, ne namjerava pustiti protagonista koji je postao "sretni talisman" za cijelu zločinačku skupinu. Zatim do Little dolazi do spoznaje da mora učiniti nešto da izbije kriminalni krug i da se zaštiti i život svoje voljene Deborah (Lily James).beba na vozačima recenzije filma

Ironicko hranjenje

Wright je prvenstveno komičar - kako kažu kritičari. "Kid on the vozač" stoga ne poduzima posebne efekte, nego skladnu kombinaciju ironičnog humora i drame. Izvanredni glumci Hamm, Spacey, Fox i drugi uživaju u procesu sa zadovoljstvom, igrajući šarene kriminalne elemente. Njihovi likovi i smrtonosne i smiješno, gledatelj naizmjence smije i iskustva za glavnog lika, vlipshego u nevolje s osvrće i divljih gangstera. U početku se slika može činiti ne-zlobnim, ali bliže vrhuncu broja leševa počinje izazivati ​​zabrinutost za život bebe i Deborah. Oni su u smrtnoj opasnosti. Istodobno, situacija je predstavljena s fer iznosom ironije, koja ublažava šok iz krvave slike. Gledatelj koji prati britansko razdoblje u djelu redatelja zna da je u stanju uspješno miješati humor i smrt. Na "čipu" ovog autora, mnogi recenzenti naglašavaju u svojim odgovorima o "Kid na pogonu" (2017).beba na vozaču 2017 mišljenja

Izvršna uloga

U komediji je okupljen lijepi glumac. Važno je da ravnatelj pronađe pravi izvođač glavne uloge. Kao rezultat produljenog lijevanja, slika bebe povjerena je Ensela Elgort, poznatoj gledatelju na nizu slika "Divergent". Umjetnik se savršeno naviknuo na sliku autističnog hipstena, izraz lica je gotovo uvijek infantil i odvojen, uši uvijek slušalice. No gledatelj će s vremenom shvatiti razlog za to ponašanje. Prema Wrightu, Ansel je na ramena zadržao cijeli film, a glumac se uspješno suprotstavlja takvom ključnom zadatku. Recenzije na "Kid on the driver", napisali kritičari, odjekuju redatelja. U njima, filmeri utvrditi činjenicu da je Elgort ne samo da nije bio zbunjen, u interakciji s časnim profesionalcima glume, već ih je ponekad zaglavio u pojasu.beba na filmskom pogonu 2017. recenzije

Vrši odbacivanje tvrdnji

Izvođač uloge ljubljenog protagonista također se podudara s umom. Engleskinja Lily James gledatelj pamti nedavnom verzijom "rata i mira" i potomkom Kenneta Branagha. Lik u svojoj inkarnaciji je spontan, ironičan i idealan par za protagoniste.

Okrutnu stvarnost na slici je prikazao Spacey u obliku strašnog Doca, Foxa pod krinkom manijaka socijalista. Hamm - zvijezda "Madmen" - radio je vrlo dobro. Drugi je plan uređen John Berntal i Flea iz grupe Red Hot Chilli Peppers. Usput, kao što su recenzije o "The Little One on the Drive" uspješno primijetili, gotovo sve stvarno smiješne scene u filmu se igraju s predstavljanjem takvih likova.klinac na vozaču kritizira kritike

Gotovo vatreni glazbeni

Najsnažnija strana projekta Edgar Wright je njegova sveobuhvatna glazbenost. Pametno odabrane zvučne snimke gotovo nikada ne prestaju, pa često recenziraju "Kid na pogonu" usporediti komediju s glazbenom.

Engleski humor, gravitacija prema tekstovima na rubu apsurdnosti, nadahnut formalizam i naivna arogancija glavni su elementi pojedinog stila vizionara. Zato je "Kid na vozaču" - prava poslastica za mlađu generaciju gledatelja. Idealni film za laganu zabavu prijateljske tvrtke.