Treći dio filma `Jeepers Creepers`: recenzije i recenzije

Američki horor film "Jeepers Creepers" živi je primjer neobičnog užasa s jednostavnom pričom i ograničenim proračunom koji je uspio privući pažnju gledatelja i donijeti velike zarade svojim kreatorima. Ime je preuzeto iz stare jazz kompozicije koja zvuči na slici. Zanimljiva je činjenica da je izvršni producent prvog dijela strašne priče o demonskom stvorenju koji je lov za ljude bio kultni holivudski redatelj Francis Ford Coppola. Kasnije su postojala dva nastavka ove slike. Međutim, ocjene filma "Jeepers Creepers" i njezini nastavci iz filmskih kritičara bili su međusobno izmiješani box office

ostao je stabilan.

prapovijest

Premijer užasa održan je 2001. godine. Redatelj i autor skripte Viktor Salve dugo nije mogao pronaći izvore financiranja za realizaciju svoje ideje. Filmske tvrtke nisu vjerovale da takav jednostavni horor film može biti komercijalno uspješan.

Da bi ozbiljno riskirali, ulažući novac u stvaranje ove slike, odlučili su samo studio American Zoetrope, čiji je osnivač Coppola. Intuicija nije propustila legendarni redatelj: knjižica filma bila je rekordna. Pozitivna povratna informacija o "Jeepers Creepers" iz publike pokazala je da javnost privlači obiteljska atmosfera tradicionalnog užasa, snimljena u skladu sa svim zakonima žanra.

Nekoliko godina nakon premijere prvog filma, na ekranu se pojavio nastavak koji je stvorio isti tim producenata i redatelja. Godine 2017. snimljen je treći dio "Jeepers Creepers". Pregledi profesionalnih kritičara nastavaka teško se mogu nazvati ekstatično, ali po broju prodanih ulaznica u kazalištima nisu niži od prvog filma.

jeepers creepers recenzije

Glavni lik ove priče je nadnaravno krilati čudovište koje je od davnina postojalo u svijetu. Svakih 23 godina probudi se od sna kako bi počeo loviti ljude. Janje određenih ljudskih organa čini čudovište neranjivim i nevjerojatno snažnim. Njegov ogorčen izgled, pokušava se sakriti ispod svojeg plašta i šešira. Mnogi autori recenzije "Jeepers Creepers" napominju da osnova parcele nije nova i jasno je posuđena iz djela zasluženog majstora strahota Stephena Kinga.

Početak povijesti

U prvom filmu, dva studenata, brat i sestra, ušli su u neravnopravnu borbu protiv čudovišta, na putu kući u udaljenom selu. Oni postaju žrtve vlastite znatiželje, odlučujući da saznaju što čudna osoba radi u blizini stare napuštene crkve. Skrećući pozornost, brat i sestra pretvaraju se u plijen, čiji čudovište počinje čvrsto nastaviti.

dzhipers creepers recenzije filma

nastavci

U drugom filmu, demonsko biće napada obitelj seljaka i oteti najmlađeg sina. Zatim čudovište lurce na pustu cestu školske košarke i onemogućuje nosi svoj autobus. Krilni čudovište lete po nenastanjenom terenu, lovajući za trčanje mladih sportaša, a poljoprivrednik, naoružan automatskim harpunom, pokušava ga pronaći i ubiti.

Treći dio je interkvart (govori o događajima koji su se dogodili između prvog i drugog filma). U ovoj seriji, s apsolutnim zlom, policija i ljudi koji su bili svjedoci prethodnog buđenja krvoločnog demona bore se. Po broju leševa i odrezanih udova, treći film ne zaostaje za prvim i drugim.

jippers creepers 3 recenzije o filmu

pucanje

Početak rada na posljednjem dijelu odgođen je 14 godina. Razlog je bio što su studiji sumnjao u mogućnost ponavljanja uspjeha. Finansiranje slike pristalo je preuzeti tvrtku Myriad Pictures, no došlo je do nove prepreke: planirani početak snimanja u Kanadi nije se dogodio zbog skandala povezanog s kriminalnom prošlosti redatelja Victora Salve. Za užitak obožavatelja ovog užasa, proizvođači nisu izgubili odlučnost da dovrše stvar i preselili film na film Louisiana. U travnju 2017. Victor Salva završio je snimanje "Jeepers Creepers". Komentari redatelja i glumaca o procesu stvaranja slike bili su vrlo pozitivni. Obećali su da će ljubitelji filma vidjeti spektakularni spektakl.

jipper creepers 3 mišljenja i ocjene

Premijera filma

Početak iznajmljivanja trećeg dijela poznate franšize organiziran je na prilično neobičan način. Cinemas unaprijed službeno je izvijestio da će slika biti prikazana 26. rujna samo za jedan dan. Kao bonus, publika je prikazivala scene koje nisu bile uključene u konačnu verziju filma, a razgovor s glumcem Jonatom Breckom, koji je igrao ulogu čudovišta u sva tri dijela. Još jedna jednodnevna emisija slikarstva održana je 4. listopada.

film jippers creepers 3 recenzije kritičara

Treći dio užasa stvorio je mješoviti dojam na snimateljima. Većina kritičara vjeruje da je bolja od druge, ali kvalitetnije od prvog. Autori recenzije filma "Jeepers Creepers 3" slažu se da su kreatori slike iskreno pokušali opravdati očekivanja obožavatelja. Neki kritičari smatraju da redatelj i glumci ne mogu reproducirati atmosferu straha koji je prevladao u prvom dijelu. Zbog ograničenog iznajmljivanja film je gledao mali broj gledatelja, što otežava dobivanje objektivne ocjene "Jeepers Creepers 3" i recenzije o tome. Dugogodišnji obožavatelji ovog užasa općenito su zadovoljni i nadaju se da treći dio neće biti posljednji.