Recenzije filma `Zemlja osmijeha`. Osjećaji i razlozi kritike

Redatelj niskobudžetni projekt, autor skripta i producent Bradley Stryker, kombinirajući tri najtraženije filmom žanrova - avantura, horor i triler - jedan je od najoriginalnijih horora 2017. godine. Publika publike "Zemlja osmijeha" bila je uglavnom pozitivna, no kritičari su donijeli niz skeptičnih mišljenja. Ne otkrivanje tople vode, Bradley Stryker je u stanju stvoriti ne blockbustere, ali jak srednji žanr primjer istraživanja prilično akutne društvene i moralne probleme suvremenog društva.

Zemlja osmijeh filmske recenzije

Ukratko o zemljištu

Recenzije filma „The Land of Smiles” posao pozicioniranja Stryker kao jedan od najtežih i najtamnije užas prošle godine, u kojem je grafički kvaliteta sadizma i psihologije o jednako. Redatelj pokazuje namjerno polagano priču, omogućujući javnosti da izradi vlastite verzije onoga što se događa, da distribuira uloge i da pretpostavi kada započne obećani "horor film".

Kratak opis priču, koja sadrži recenzije filma publike, „The Land of Smiles”, kaže da je većinu vremena vođenja pozornosti koju glavni lik Abby, njezin prijatelj, i afroameričkih buddy Bains, vizionara-gubitnik stranke djevojke duet. Trojstva prisustvuje sve vruće točke u Tajlandu: bordela, barove, fast food u prekrasnom prostoru u potrazi za nestalom djevojkom Penny. Šalje znakove misterioznog operatera, bacajući savjete u obliku bilješki ili videozapisa. Psihopat u masku klauna otmičar Pennyja.

Nakon čitanja kratak opis povijesti koja je u osnovi slike, teško je ne složiti s autorima mišljenja o filmu „The Land of Smiles”, na parceli jasno sekundarne.

filmska zemlja osmjehuje recenzije

Prednosti užasa

Analizirajući rad Bradleyja Strykera, kritičari u kritikama filma "Zemlja osmijeha" nazvali su nekoliko aduta. Među njima je uvjerljiv poseban program, očaj scenarista i redatelja koji čini podebljano predavanje na teritorij ekstremnog tjelesnog užasa, zasićenog krvlju i perverzijama. Naravno, "Zemlja osmijeha" nije film za sve. Pseudo-dokumentarno snimanje iz prve osobe s kamerom za skakanje i trešnju teško je tko vas iznenaditi. Štoviše, redatelj ne oslanja na jasnu narativnu strukturu i razumljivu pismu, već na emocije - logično su scene povezane besprijekorno, puno slabosti. Ponekad autor želi promatrati slatke nastale epizode i znatiželjne odluke u boji, a nešto poput kontrasta voli svirati slavnog provokatora Lars von Trier. Stryker je doista naučio mnogo.

zemlja osmijeha

mane

Mišljenja o filmu „The Land of Smiles” Film stručnjaci kažu da je struktura projekta ima samo jednu značajnu zemljište twist, pa 90 minuta ga vremena ni puno. Instalater stavlja karte na stol prilično rano, tako da je većina pripovijesti uzorak dosadne "vode".

U nekim epizodama, vizualno učinkovit film nesvjesno plijenom nekompetentne glumačke igre. Svaki izvođač utjelovljuje svoj karakter neuvjerljivo, neugodno i s puno nedostataka. Traka se ne može smatrati nizom sjajnih uzoraka novog horora. Da bi postali punopravni masa hit kao što je „to” ili „Annabelle: Rođenje zla”, „Zemlja smješka” nema estetiku i stručnosti svih članova posade.