Film `Lav`: recenzije kritičara

Prema kritikama filmskih kritičara, film "Lav" se odnosi na jednokratni film, ali ipak kažu da je slika dostojna pažnje. Naravno, malo je vjerojatno da će dobiti glavni "Oscar", ali mala prezentacija i rasprava mogu upravo postati izvrstan oglas za njega. Ali o svemu u redu.recenzije filmskih lavova

Film "Lav" - o čemu se radi?

U ovom filmu, prava priča australskog momka dolazi iz Indije. Kao dijete, slučajno je uzeo vlak na daljinu. Tako se dogodilo da je izgubljen, ali imao je sreće: sretna zvijezda vodila ga je u kuću australskog par bez djece koja ga je odvela u Tasmaniju. Usput, ime dječaka je Sarah. Kad je odrastao, odlučio je, po svaku cijenu, pronaći svoju pravu obitelj.

Ako sadašnja struktura filma, može se podijeliti na dva odvojena dijela: prvi dio se odnosi na lutanja dječaka u čudnom gradu, u drugom - svog odraslog života i potrage u svom rodnom gradu uz pomoć Interneta. Sažetak je, naravno, otkriva suštinu filma što je više moguće, ali u ovom članku nisu spojleri o finala će biti izvedena.

Ova je slika snimljena iz istoimenog knjiga, napisana u suradnji s pravom Sarah. Prema pregledima publike, film "Lav" bio je toliko popularan od strane mnogih koji su nadahnuli čitanje knjige.

glumci

Prema kritikama, film "Lav" pružio je široku platformu za analizu glumačke cast: uključuje tri poznata glumca i mnogo zanimljivih stranaca. U članku će se predstaviti likovi ovog filma.filmski lav recenzijama filma

Dev Patel je mršava mladost, poznata svima na filmu "Slumdog Millionaire". Mnogi ljudi zaboravili su na njegovo postojanje, nakon svega, nakon snimanja u ovom filmu, gotovo se nije pojavio nigdje. No ponovno je iznova iznenadio publiku u filmu "Lav". Odgovori ljudi o njemu su takvi: on je toliko dobro da njegova prethodna uloga nije moguće pratiti u njegovu radu, naprotiv, on je snažno sazrio, površinski se promijenio izvana na štetu svoje brade i frizure. Mnogi kritičari primjećuju napredak njegovih glumačkih vještina. Iznenađujuće za javnost engleskog govornog područja jest činjenica da on ne treba sakriti indijski naglasak jer je zapravo rođen britanski.

Nicole Kidman - ova glumica odlučila je impresionirati publiku svojom novom ulogom. Iako je poznata australska glumica također dobila ulogu drugog plana, čak i ovo vrijeme zaslona dovoljno je da se osjeća najviše vještine. Bilo je neuobičajeno vidjeti je u novoj ulozi, ali uspjela je izrazito izraziti svoj karakter.

Rooney Mara - djevojka je otpisana od stvarnog lika, ali zapravo film bi mogao bez nje. Naravno, ona se suočila sa svojom ulogom, ali, prema ocjenama o filmu "Lav", lako bi mogla biti zamijenjena bilo kojom glumicom, tako se neumoljivo činilo njezinu sliku.

Zasebno napomenimo Sani Pavara, koji je igrao malu Saru. Izbor direktora lijevanje sama dovela „Božja desna ruka”, o čemu svjedoče recenzije filma „Lav”. Film je postao nezaboravan zbog sudjelovanja u njoj ovog vrlo lijepog djeteta. Publika nije mogla ostati ravnodušna prema ovom malom talentiranom djetetu mršavom, poput pilića, glasa. Ovdje je jamac pozitivnih recenzija o filmu "Lav". Film, kao što se očekuje, zabrinuti dramatičnim scenama, ali, ipak, ne može se pripisati čista drama, više na analognom „Milijunaš s ulice”, to jednostavno nije paralelno i sekvencijalno pripovijedanje.

Opći dojam

Ova priča pokazuje Indiju kakva jest. Netko bi mogao pomisliti da su takvi životni uvjeti potpuni divlji, ali u stvarnosti mnogi ljudi širom svijeta žive upravo takvi. Život Indijanaca daleko je od šećera. Ovaj se film ne primjenjuje na slike koje su uobičajene u našem razumijevanju za Bollywood, koja označava desetke filmova o lijepom životu i bogatim obiteljima. Priča o Sara može potaknuti skrivene osjećaje publike i izazvati alarm na sve djece koja se mogu ikada izgubiti.filmski lav recenzijama filmskih kritičara

A ako je prva polovica filma dirljiva priča dječaka, onda je druga jasna drama. Prema kritikama o filmu "Lav", publika je očekivala takvu atmosferu filma nakon njezine najave. film lava o onome što onNijedna "promjena krajolika" nije promijenila činjenicu dramskih događaja, iako je nagla tranzicija, naravno, pridonijela pojavi određene disonance u publici. Činjenica je da se ta dva dijela razlikuju ne samo u konstrukciji parcele već iu emocionalnoj pozadini. Kažu da je scenarij po fazama razvoja podsjeća na film "Moonlight", u kojem čovjek prolazi kroz tri faze odrastanja. Međutim, "Mjesečeva svjetlost" uspjela je zadržati istu visinu i raspoloženje u svakom razdoblju.

Indijski "bojanje"

Kao što su recenzije na filmu "Lav" pokazale, gluma je bila na vrhu, a oni koji su gledali u izvorniku, s ljubavlju, zabilježili su hinduistički naglasak na djetetu. Pravi luksuz zvao se prizori s engleskim titlovima, u kojima se prikazuje prava Indija sa svojim jednostavnim, bengalskim i hindskim stanovnicima. filmski lav kritike kritičaraDa biste primijetili razliku u naglascima, vrijedi posjetiti Australiju i slušati određeni "pjevajući" naglasak u govoru australskih hindusa. Ovaj mali detalj savršeno se uklapa u filmove ove kategorije.

nijanse

Mišljenja o svima su različita, očito je. Prema nekim kritikama, film "Lav" mogao bi savršeno postojati i bez rečenice o životu drugog brata. Da, priča je pravi, ali to je film koji bi mogao biti pretučen nekako zanimljivijim - kažu filmski kritičari. Mnogi su ovu priču smatrali dugotrajnim i ne-dinamičnim. Kao što kažu, okus i boja svih markera su različiti.

Film uživa gledatelje s panoramskim prizorima prirode u Melbourneu i Tasmaniji. Nemoguće se ne slažete s činjenicom da je film dotaknuo jedan od najvažnijih problema Indije - izgubljene djece. Nažalost, to se redovito događa u ovoj zemlji.

Oscar 2017?

Ovaj je film nagrađen više nominacija, nagrađen je i naslovom "Najboljeg filma godine". Filmski kritičari vjeruju da, unatoč podnošenju i zanimljivoj povijesti, film se ne održava sve dok se ne dobije statueta. Mnogi su se jako svidjeli igri glumice Nicole Kidman.recenzije publike publike Kažu da je dostojna nagrade "Najbolja sporedna glumica". Usput, Dev Patel dobio je nominaciju za drugi plan, jer je priča o izgubljenom dječaku bila istaknuta na slici. Međutim, dijete je manje od njegove "odrasle verzije" u nedostatku iskustva.

Negativne procjene

Nije svatko vjeruje da se film "Lav" može nominirati za Oscara. Film se naziva dosadno, produljeno i nezanimljivo. Da, kažu da je to tipična drama koja se temelji na stvarnim događajima: pukim smrtnim sukobima protiv stanovnika sivog života. To je samo ovaj junak koji živi u ovom dosadnom sivom životu. Stoga su sve priče o stvarnim događajima opsjednute opisivanjem samo nekih izvanrednih akcija likova, što značajno smanjuje broj događaja. U principu, kritičari se slažu da nije nužno duboko ući u osobni život junaka, jer kratkoća je sestra talenta.

Jedina stvar koja drži takve filmove, po njihovom mišljenju, nije obilje specijalnih efekata, već snažan čin glavnog lika, izvrstan redateljski rad i besprijekoran glum. U filmu "Leo", "negativisti" vidjeli su samo snažnu priču, dramu koja je drugačija u izvornosti. No, istodobno se ne može sam sebi privući sva zasluga koja bi se mogla predstaviti za dobivanje nagrada.

Konačna procjena

Dojmovi filma uglavnom su ugodni. Ali malo je vjerojatno da će ga netko preispitati više od dva puta. Međutim, svatko tko je dobio takav užitak - gledati film u izvorniku - nije propustio bilježiti šaljiv govor Virgo Patel bez nagovještaja indijskog akcenta.recenzije lavova o filmu

Malo je vjerojatno da će ova slika dobiti glavni "Oscar", ali ipak na temelju stvarne povijesti, može potaknuti ljude da mijenjaju nešto u svom životu i svjetonazoru. Nemojte očekivati ​​od filma "Lav" uzbudljivih pustolovina, pripremite se za analizu drame, za to ćete morati biti rezervirani za posebno raspoloženje i, naravno, vrijeme. Kao što ste primijetili, intriga se drži do posljednjeg. Ime "Lav" govori za sebe, ali što to ima veze s ovom pričom? Ako ste zainteresirani za ovu priču, onda biste definitivno trebali pogledati ovo remek-djelo moderne kino-umjetnosti.