Serija `Sniff`, 3. sezona: recenzije i priča

Nedavno se pojavila nova vrsta heroja u seriji detektiva, koja ima izvanredne sposobnosti i pomoć u istraživanju najsloženijih i najsloženijih kaznenih predmeta. Takvi su likovi u seriji "Vidim - znam", "Poznajem vaše tajne", "Freudova metoda". U seriji "Sniff" dolazi i potpora jedinstvenom daru protagonista.

Na seriji "Sniff"

Autor ideja, scenarist i redatelj ukrajinske detektivske serije "Nyuhach" postao je Artem Litvinenko. Premijera serije na ruskoj televiziji održana je u prosincu 2013., au listopadu 2015. izdana je druga sezona filma. Dvije godine navijači serije čekali su nastavak. A u listopadu 2017. započinje treća sezona.

Protagonist serije

sniff 3 sezone recenzije

Protagonist ima nadimak Nyuhach, budući da ima fenomenalan osjećaj mirisa, puno može reći o čovjeku o mirisu: ono što hrani, kakve bolesti ima, s kojim je u intimnom kontaktu. Miris mu se prikazuje u obliku pravih slika, svaki zločin ima svoj miris. Mirisom komponenti koje ulaze u boju, on je u stanju razlikovati istinski rad umjetnika od krivotvorenja. Ima neobičnu kuću, više poput operacijske sobe, u kućnom je laboratoriju pohranjena velika zbirka različitih mirisa. Nykhachov prijatelj, pukovnik Lebedev, često ga poziva kao stručnjak, kasnije počinje raditi u RRF službeno kao slobodni profesor.

Ali posjedovanje takvog dar je vrlo teško. On ima tešku vezu sa svojim jedinim sinom i bivšom suprugom. Kolege ga ne vole. Da bi zaštitio svoje receptore od obilje mirisa, on stalno ulijeva u posebne filtre za nos koji uklanjaju tijekom rada.

Serija "Sniff": treća sezona

U 2 serije 3 godišnja doba "Nyuhacha", prema ljubiteljima serije, počinju najzanimljiviji događaji, osvjetljavajući podrijetlo jedinstvenog dar glavnog nositelja. Sve počinje s pozivom iz Tallinn. Dolazeći na pogreb svoga oca, Nyukh dolazi u epicentar misterioznih događaja: pismo o nestalom očevu, dnevnik s rastrganim stranicama u stanu svoga oca, brutalno ubojstvo dvoje staraca: Johann i Helen. Victor Lebedev, suspendiran od službenih dužnosti, dolazi u Estoniju kako bi pomogao prijatelju razumjeti sve. Oni idu na trag ubojice, ali bježi, izvlačeći iz ruke Nyuhachvu mapu s dokumentima i pismom.
recenzije o sezoni filmskog njuškanja 3

Dolazeći iz Tallinnja, prijatelji su uronjeni u svakodnevni rad i otkrivaju još nekoliko zločina. Paralelno traže tajanstveni liječnik L. Uskoro, Nyuhach uči da su njegovi rodovi bez djece bili posredovani umjetnoj oplodnji, da je dijete iz epruvete. Od osamnaest godina KGB zainteresiran za njega, htjeli su ga odvesti daleko od kuće i staviti ga u posebnu školu. Otac, da napusti svog sina, bio je prisiljen surađivati ​​s KGB-om. Tajanstvena Dr. L. se ispostavlja da je Henry Lokmus - čelnik tvrtke GI. Dalje u sezoni 3 "Nyuhacha", prema publici, događaji se počinju brzo razvijati. Novinar koji je rekao Victoru kako je Lockmouth dobio punu kontrolu nad korporacijom ubijen je i identificiran kao ubojica koji je u Tallinnu ubio Johana i Elena. Nervozima se dobivaju rastrgane stranice Johanovog dnevnika, odakle uči da Lokmus možda i jest njegov biološki otac. Glavni lik razumije da je privučen u neku igru.

Bit o tome što se događa otkriva se kad se Nyukhach probudio nakon otmice na operacijskom stolu: Lokmus treba novu srcu, uzgojenu iz matičnih stanica njegova sina. Victor smatra da je Lockhaus iza ubojstva i otmice prijatelja. Uz pomoć Gena, Irina i Victor ulaze u medicinsko središte kako bi spasili Nykhach, ali uspijeva ga snimajući helikopterom s Lokmusom. Victor napušta RRF, a vlasnik nevjerojatnog mirisa ostavlja za Estoniju. Tako je završila sezona serije "Sniff".

5 recenzija završetka serije, najčešće se susreću:

• Završetak je neizvjestan, bit će nastavak.
  • Serija se nije dobro završila, mnoge priče nisu dovršene.
  • Zašto Sniff nije tražio manijaka koji je prestrašio Polini Mikheev, jer je obećao ocu?
  • I kako je sve počelo, nemojte ni razmišljati o tome kako nastaviti!
  • Epizoda na krovu je ravna Bruce Willis.

Na kraju sezone 3 "Sniff" recenzije, kako vidimo, vrlo različite.

Glumci i uloge

sniff 3 sezone recenzije

U ulozi Nykhach, estonski i ruski glumac Cyril Kyaro. Počeo je snimati u filmovima od 2002. i uglavnom u epizodama. "Sniff" donio je Ćiroku široku popularnost i popularnost. Sudeći po kritikama, u trećoj sezoni "Nyuhacha" Kyora najviše se navikla na sliku glavnog lika.

Otišla je uloga pukovnika Viktora Lebedeva, najboljeg prijatelja Nykhacha Ivanu Oganesyan, glumac, poznati TV gledatelji na mnogim TV emisijama. Uloga Julije, Niukhachove bivše supruge, glumila je glumica Maria Anikanova, Theatricals poznatih iz produkcije u kazalištu "Contemporary". Uloga koju igra Anikanova vrlo je dvoznačna. Netko misli da je Julia kurva, a neki misle da ona i dalje voli njezin suprug, a njezine su akcije izravno povezane s osjećajem nelagode da ne može živjeti pored njega.

sniff 3 sezone recenzije

Kao što očekujete, recenzije su dijametralno suprotne. Ako odbacite manji broj pronalaženja pogrešaka, možete pronaći vrlo vrijedne kritike, osobito o nedosljednostima na zemlji, kada se čini da je onaj koji je napisao scenarij za sezonu 3, ne zna što je završilo drugo. Bilo bi lijepo i pisac bi trebao obratiti pozornost na ovo. Ali koliko ljudi - toliko mnogo mišljenja. Netko misli da ako je prva sezona više ili manje loša, tada je drugi već "kiselo", a treći je samo "bijedan". Netko misli da je emisija cool i gleda prema naprijed. Da biste napravili svoje mišljenje o filmu, samo ga trebate potražiti.