Dorama "Čudo" - glumci, predmet, recenzije

"Čudo" dorama snimljena je u Južnoj Koreji 2016. godine. Ova mini serija, koja se sastoji od 12 serija, od kojih svaka traje 15 minuta. U drami "Čudo", glumci koji su igrali glavne uloge su: Hon Yun Hwa, Don Hen, Nachan, Jan Hak Jin. Ova svjetlosna romantična komedija, koja također sadrži elemente fikcije.

Doram govori o životu dviju sestara - blizanaca, koji su u izgledu apsolutno različiti jedan od drugog.Čudotvorni glumci dorama Kwon Shi A od samog djetinjstva divio se svojoj ljepoti i šarmu. Sazrele, odlučila se posvetiti karijeri modela, nakon čega postaje univerzalni idol i uvijek je okružena gomilom obožavatelja. Kwon Shi Yong se apsolutno razlikuje od svoje vlastite sestre ne samo u izgledu, nego i po karakteru. Ona je neugodno i prelijepo. Shi Yong apsolutno nije popularan kod muškaraca, za razliku od njezine sestre. Međutim, sanja o susretu s princem i pronalaženju ljubavi. Kwon Shi Yong je vrlo sramežljiva glede njezina izgleda pa ima malo kontakata sa svojim vršnjacima i radi kao bloger bez napuštanja doma. Kako bi saznala što ju čeka u budućnosti, ona ode do blagajnika. U odlasku, Fortuneteller joj daje Tarot karticu, koja kasnije pretvara cijeli život svojih sestara. Nakon što su jednog jutra probudili, shvatili su da su promijenili svoja tijela.

Dorada "Čudo": glumci ženskih uloga

Razmotrimo ovo pitanje. Izvođači glavnih uloga dvostrukih sestara nalaze se u seriji "Čudo" glumaca Nachan i Hon Yun Hwa. Poznata glumica Nachan obavlja ulogu modela ljepote Kwon Shi A i igra ulogu neodlučanog sanjara Kwon Shi Yonga koji nije bio manje popularan Hon Yun Hwa.čudotvorne glumce i uloge dorama

Glumica Nachan u ulozi Kwon Shi A

Nachan je nedavno glumio u filmovima, njezinim najpoznatijim ulogama u dramama poput "Čudo" i "Cho Yong - detektiva, koji vidi duhove". Osim toga, Nachan se bavi glazbom, ona je članica grupe. U seriji "Čudo", glumica igra ulogu popularnog idola, koja sve dečke pokreće i zavisti oponašanje svih djevojaka. Za nju, glavna stvar u njenom životu je njezina popularnost i mišljenje drugih, ona uvijek pokušava biti lijepa i lijepa u javnosti, unatoč onome što se događa u njezinoj duši.

Glumica Hon Yun Hwa u ulozi Kwon Shi A

Hon Yun Hwa je popularna južnokorejska glumica. Njen debitantski film bio je "Naughty Kiss", gdje je igrala najboljeg prijatelja glavnog lika. Glumica vrlo često igra komične uloge. U Dorama "Čudo" dobila je dio sramežljive i skromne djevojke Kwon Shi Yong, unatoč svojoj izolaciji, djevojka ima bogati unutarnji svijet. Boji se ići u školu zbog zlostavljanja njezinih kolegama. Iza svoje neugodnosti i potpunosti leži blistava i simpatična duša. Odnos između sestara ne zbraja, Kwon Shi A je neugodno njezina puna sestra i stoga govori svima da je sama u obitelji.

Glumci muških uloga

Uz ženske uloge, u drami "Čudo" postoje dvije glavne muške uloge. Glumci koji izvode glavne muške uloge su Don Hen i Jan Hak Jin. Don Hen igra ulogu pjevača Ban Hesona.

glumci filmskih čudaZanimljiva je činjenica da je u stvarnom životu glumac i poznati pjevač i ima svoj vlastiti bend. Pjevač je napisao soundtrack za dorama "Čudo". U nizu, Don Hen igra ulogu pjevača koji ne brine o takvim aspektima javnog života zvijezde kao popularnosti i ocjene. On ne pokušava ugoditi obožavateljima, za njega najznačajnija je njegova glazba u kojoj stavlja dušu. Međutim, zbog okolnosti, Ban Heson je prisiljen pojaviti se u oglašavanju zajedno s Kwon Shi A.

Druga važna muška uloga u seriji ima Hak Jin. Glumac igra ulogu slavne škole - Khan Gesoka. Shi Yong ludo je zaljubljen u njega i čak mu priznao u svojim osjećajima. Međutim, Khan Hesok to ne primjećuje i samo se ismijava sa svojim prijateljima. U životu, glumac Huck Jin ne samo pucati u filmovima, već i radi kao model. U prošlosti, glumac se profesionalno bavio sportom, ali zbog ozbiljne ozljede morao je napustiti karijeru u odbojci.čudotvorni glumac serije

Doram "Čudo" je mlada serija snimljena 2016., međutim, već je stekla dosta popularnosti. Možete pronaći veliki broj foruma na kojima su recenzije o seriji onih koji su ga gledali. Većina gledatelja su školske djevojke i tinejdžerice koje imaju iste tinejdžerske probleme i traže svoju ljubav. Također, publika raspravlja o igri glumaca u drami "Čudo". Glumci i uloge, kao i mnogi ljubitelji serije, vrlo su dobro odabrani. Prikladni su za svoje likove.

U filmu "Čudo" glumci pokušali su stvoriti atmosferu školskog života, razumjeti probleme glavnih likova, kao i odnos između njih. Dorama je poznat po svojoj lakoći, ima puno smiješnih i smiješnih trenutaka. Unatoč činjenici da se filmska cjelina, u kojoj se glavni likovi mijenjaju od strane tijela, često prilično često susreće, ova serija ima svoje vrhunac i neočekivane promjene u zavoju. Takav film je savršen za one koji vole romantične priče s dobrim završetkom.